• Bebislängtan 82

    Alla hjärtans dag tips (L)

    Tänkte starta en tråd där man kan ge varandra tips inför alla hjärtans dag.
    Nåt speciellt man kan göra för sin älskling osv.

    Hoppas fler vill hänga på i tråden då jag är rent lost av vad jag ska göra. Nåt speciellt vill jag göra,köpa till honom eftersom jag efter snart 6 år känner mig nykär än och det är så underbart

    Fler?

  • Svar på tråden Alla hjärtans dag tips (L)
  • Bebislängtan 82

    Vi har pratat lite om vad vi ska göra på alla hjärtans dag. Jag har köpt ett smycke som är format som ett hjärta med texten KÄRLEK och en bild på oss två.

    Sen kommer vi åka ut till vår sommarstuga,elda i kaminen,dricka champange tillsammans,mysa och äta gott där och sova där en natt..

    Så vi har nog planerna i stort sett klart redan

    Den boken: Kärleksförklaring var mt uppskattat från min kille förra året så det rekomenderra jag.

  • Mamma t Twins

    Fotografi?
    Bok?...Finns ju mååånga?
    "Kokbok för kära"?
    Kurs i massage, eller nåt? Buggkurs?!
    Medborgarskolan och Folkuniversitetet har ju massor av kurser.
    Kanske en som båda är intresserade av?

  • Lisamatilda

    Nu har min bok kärleksförklaringen kommit. Tycker dock den är rätt svår att fylla i. Kanske får bli ett Nallebud i år ändå:)

    Men jag ska försöka lite till

    Kram
    LM

  • Bebislängtan 82

    Jätte bra tips alla kommer med

    Har köpt sånt fotosmycke till min kille på oss två,sen ska han få 3 röda rosor och sen ska vi åka till stugan och elda i kaminen och dricka champange på alla hjärtans dag. Extra kul är ju att jag har ägglossning då med

  • Lisamatilda

    Bebislängtan, lycka till. Det vore ju perfekt om det blev en liten.

    Oknyttet, det var ingen dum idé.

    Det värsta är att vad jag än ger honom så kommer jag inte att få något. Han är hopplöst oromatisk.

    Kram
    Lm

  • Bebislängtan 82
    Mariposa1 skrev 2008-01-31 21:56:07 följande:
    Jag har köpt en fin glasros åt min kille, i en ask där det står 'love you always' från en nätbutik www.amuletten.net
    Under vilken kartrogi?

    Låter som en jätte bra ide jue
  • Perniilla

    Bebislängtan 82 skrev 2008-02-01 12:10:33 följande:


    Under vilken kartrogi?Låter som en jätte bra ide jue
    Kategori *Presenter*
  • 10000volt

    Åh, den där boken, En Kärleksförklaring ska jag köpa till sambon!

    Men han jobbar på Alla Hjärtans Dag, så jag tänkte ha världens mysigaste middag klar när han kom hem, och göra en skattjakt åt honom! Så får han en liten lapp till att börja med, så får han gå till nästa ställa där han tittar en till lapp.. Och sne till nästan och nästan, sen så hittar han den boken med världens sötaste kärleksförklaring! Åh. DET ska jag göra!
    Hoppas han blir glad!Glad

    Tack för tipsen!

Svar på tråden Alla hjärtans dag tips (L)