• Anonym (fisen)

    Hur många av er tjejer släpper en fjärt?

    Min pojkvän säger att jag och hans morsa är de enda som fiser. Han har då ALDRIG hört någon annan tjej fisa! NÅ, tjejer. Hur många av er släpper en fjärt då och då?

  • Svar på tråden Hur många av er tjejer släpper en fjärt?
  • m a m a t  r e

    Nej, men tjejer fiser väl aldrig Flört Det är iallafall vad jag brukar säga till min dotter när hon släpper sig... - "nämen, vad var det där??? Sånt gör ju inte tjejer...!!!"Skrattande

  • Ammi82

    Ja, eller hur! Om både är med det, om man nu bor ihop med någon, så är det väl ok att göra det om ingen bryr sig. Annan sak så klart om vi har gäster, eller om vi är hos någon annan. Men är vi ensamma och hemma, så skiter vi i det. DOCK inte under mat, det hatar jag! Eller rapar då heller om man kan kontrollera dom. Lite regler har jag. Och absolut inte under sex!


    Queen70 skrev 2008-03-12 21:00:22 följande:
    OM jag skulle behöva springa på toa varenda gång jag hade en fis på gång skulle jag få bosätta mig därinne.
    Nya bilder i galleriet
  • Lillgull

    *gapskrattar* både jag och min sambo fiser, pruttar och lägger brakskitar, tror tom att jag dyngar oftare än vad han gör..vad kan man säga..det är skönt att skita när stjärten är full..:)

  • Anonym (L)

    Folk som säger att tjejer inte fiser vet inte vad de pratar om.. man skulle ju spricka tillslut.. eller så smyger de sig väl ut när man sover då, för ut måste de ju! Till och med Angelina Jolie skiter faktiskt hur svårt det än är att tänka sig Har vaknat av att jag la av en brakare en gång..haha.. men sambon vaknade inte iaf

  • Anonym

    min mormor brukar släppa sig .. -om den knackar på måste man ju släppa ut den!, säger hon. hon har haft en cancertumör i tarmen o blivit opererad så för henne är det direkt skadligt att inte fisa

  • L1J

    I min familj släpper vi oss hejvilt.. Bara sambon jag inte blivit fisbekväm med än....

  • soulmat

    alla fiser, kronprinsessan fiser, drottningen fiser. ALLA fiser, fast alla fiser inte bland sina respektive, eller bland folk

  • k girl

    HAHAHA! Seriöst?
    Jag inte bara fiser, jag kan fjärta så det durrar i madrassen.

  • junimagi

    Jag fiser aldrig. Jag har aldrig gjort det heller. Nej jag tillhör det där belevade folket som går och håller mina fjärtar inom mig tills magen svullnat upp och jag ser höggravid ut.Häromdagen trodde jag att bebisen skulle komma när som helst. Sen märkte jag att det där bubblandet i magen inte var någon sprattlande bebis utan en massa gaser som obemärkt smygit sig förbi tarmkanalerna.

    Men för er som inte är lika fina som mig - lugn- det finns hjälp!

    www.aftonbladet.se/kropphalsa/mage/article477908.ab

Svar på tråden Hur många av er tjejer släpper en fjärt?