• Anonym (konstigt)

    Min partner kommer tidigt o den blir inte riktigt hård, tips?

    JAg har en relativt ny partner, det tråkiga är att han kommer för tidigt. Visst det går väl att jobba bort, men sedan hinner man ju inte så mkt, han har svårt att komma in i mig då den inte blir hård hård. Skall jag hjälpa till på traven med oralt så kommer han juännu snabbare, så jag blir snart galen.

    Finns det några ställningar som är lättare att få till med en halv mjuk k*k? Älskar att rida men det går inte så jävla bra.

    Tips snälla någon?

  • Svar på tråden Min partner kommer tidigt o den blir inte riktigt hård, tips?
  • Enira
    Don38 skrev 2008-03-26 20:43:21 följande:
    Hm..jag skulle önska att jag kom snabbt nån gång ial ..jag kan hålla på i evigheter känns det som :( *snyft*
    Skryter du eller?
    Oh guuud va synd om dig...hehe
  • Anonym (Sanna)

    Ni som säger att hårdheten kan bero på att han röker, är det likadant med snusning också?

    Min kille får kanske ofta inte sån hård kuk när vi har sex, vilket är irriterande, men ibland får kan superhård, Vad kan detta bero på?

  • Anonym

    Gör annat som gör honom uphetsad utan att göra nått med själva k*ken. typ smek runomkring och så...

  • Anonym (mjuk)

    Jag tror snusning påverkar också. Bara för att snusning är lite mindre skadligt än rökning betyder det inte att det inte är skadligt alls.

    Jag var ihop med en snusare. Hans blev inte så hård heller eller så blev den hård men inte så länge. Om det beror på honom eller snusning vet jag inte men ju hälsosammare man är desto bättre funkar kroppen inom alla aspekter.

  • Anonym (hmm)

    Det finns faktiskt killar som inte blir hårda fastän de inte röker eller snusar..

    Och det suger.. penisring kanske är nåt att pröva.. jag blir galen snart. kan inte ens rida för den blir för mjuk på en gång.

  • Anonym

    Samma här, min kille har aldrig fått sin kuk riktigt hård under våra 3 år tillsammans. Att det ska va så svårt.

    Min förra kille kunde bli stenhård och inträngandet gick skitbra, men med min kille nu så har man ungefär 10 sekunder att få in snoppen annars slaknar den.

    Och han är liksom inte nervös, vi känner varandra så bra och har haft sex många ggr.

    Dessutom kommer han fort, en gång tog det inte mer än 10 sekunder.

  • Anonym (konstigt)
    Anonym skrev 2008-04-24 21:06:02 följande:
    Samma här, min kille har aldrig fått sin kuk riktigt hård under våra 3 år tillsammans. Att det ska va så svårt.Min förra kille kunde bli stenhård och inträngandet gick skitbra, men med min kille nu så har man ungefär 10 sekunder att få in snoppen annars slaknar den.Och han är liksom inte nervös, vi känner varandra så bra och har haft sex många ggr. Dessutom kommer han fort, en gång tog det inte mer än 10 sekunder.
    Precis så är det här med..... Det här med att rida eller blir tagen på alla fyra funkar nästan inte, bara missionären
  • Anonym

    Anonym (konstigt) skrev 2008-04-24 21:08:08 följande:


    Precis så är det här med..... Det här med att rida eller blir tagen på alla fyra funkar nästan inte, bara missionären
    Mm precis. Vi får byta tillbaka till våra X .
    Det är helt klart jobbigt, jag hade inte stött på detta med snopp som inte kan bli riktigt hård, trodde inte det fanns iom att mina tidigare har haft lätt att få hårt.
  • Anonym (konstigt)

    Visst är det hemskt, jag kan verkligen sakna sexet med exet då det var himmleriket. o detta bara jaha vad detta allt!!

  • Anonym (prova)

    Prova penisring för att behålla hårdheten, har själv provat när problemet dök upp. Kan kännas jobbigt men prata om det på ett lekfullt sätt så fixar ni det säkert.

  • Anonym (Samma här)

    äntligen flera medsamma problem.
    Min kille blir sten hård och sen är det över efter 10 sek typ.

  • Anonym

    Pensinring har några nämnt och sen finns det ju även salvor att köpa. Hmm vakumpump hjälper det mot detta..? *funderar*

  • Anonym (hej)

    Ta reda på om han har någon sexfantasi och hetsa upp honom med hjälp av den.

Svar på tråden Min partner kommer tidigt o den blir inte riktigt hård, tips?