• Anonym (19x16)

    Slapp eller trång fitta ?

    min sambo har född tre barn,hennes fitta är väldigt slapp,känns bättre att runka än att knulla med henne,men jag är för stor 19x16 för analsex... vad föredrar ni grabbar,slapp e trång fitta o varför?

  • Svar på tråden Slapp eller trång fitta ?
  • Anonym (mamma)

    men man kan ju vara torrare också efter att ha fått barn och lite svullen pga hormoner.. 


    Spicy woman skrev 2008-04-27 12:47:28 följande:
    Själv har min man problem att komma in, så jag är trång och har fött barn. Bara ett än så länge. Barnmorskan kanske sydde för mycket.
  • Spicy woman

    Ja skulle en kvinna klaga att mannen har en liten kuk, då gör det inget, men jävlar om en man klagar på att hon har en slapp fitta. Då brakar fan helvetet löst.

  • Spicy woman

    Anonym (mamma) skrev 2008-04-27 12:58:52 följande:


    men man kan ju vara torrare också efter att ha fått barn och lite svullen pga hormoner.. 
    Efter 7 månader?
  • Anonym (mamma)

    oj, nä då är det knappast fallet ;) men tror du verkligen det beror på stygnen då? Ärrvävnad kanske?


    Spicy woman skrev 2008-04-27 13:01:17 följande:
    Anonym (mamma) skrev 2008-04-27 12:58:52 följande:Efter 7 månader?
  • Spicy woman

    Anonym (mamma) skrev 2008-04-27 13:01:58 följande:


    oj, nä då är det knappast fallet ;) men tror du verkligen det beror på stygnen då? Ärrvävnad kanske?
    Ärrvävnad kan det ju vara.
  • Anonym (mamma)

    jepp, tror också jag fått något liknande efter första förlossningen (tvåbarnsmamma)


    Spicy woman skrev 2008-04-27 13:04:00 följande:
    Anonym (mamma) skrev 2008-04-27 13:01:58 följande:Ärrvävnad kan det ju vara.
  • Anonym

    ts tror du ljuger om din storlek. tror nog det är den som är för liten för din sambo. trist för henne att inte få känna din kuk, hoppas hon har en dildo så hon får njuta nåt iaf

  • Anonym (OJ)

    ooopps vilka hätska inslag det vart här i tråden av en del kvinns,hahaha. Är som sagt själv en kvinna med lite för slapp mus men med en välrustad karl så det gämnar ut sej
    Måste hålla fast honom stenhårt så han ej försvinner för då kan jag få biiig problems i nästa sexuella relation,hehe.
    har iaf kommit på att jag tror jag vet vem TS är, ahr sett dej i andra trådar om snoppens stl och där använde du samma ord så jag misstänker nog,,hmm,,kul tråd iaf!Det är faktiskt sant att kvinnor verkar tro de kan skriva vad som helst om små snoppar medans det blir ett förbannat liv så fort muffen kommer på tal.

    Som i det verkliga liver, kvinnan ska ha sista ordet

  • Anonym (below)

    Visst är det så...men att kvinnan blir slapp har väl en acceptabel orsak. Är det inte lite väl mycket förväntat av en kvinna att föda tre ungar men kroppen ska fortfarande vara som en tonårings? Hur går det ihop? Kvinnan kommer aldrig att få tillbaka den spenstigheten som hon har haft innan... och när kvinnan, trött, efter att ha varit med tre ungar, tagit hand om hushåll och jobbat heltid, lägger sig på kvällen kan jag lova att knipövningar är det sista hon tänker på. Och visst man kan ju förvänta sig att hon gör knipövningar men kan man förvänta sig att mannen också hänger lite skrot på kuken när han väl kommer upp i åren och blir helt okapabel?

    Det är väl samma sak? ..och han har inte ens varit gravid, haft foglossning/eventuellt varit förlamat och hänvisad till sängen under hela gaviditeten, och sist men absolut inte minst har han inte ens fött, ...bara pippat!

    Jag ÄR ingen moraltant, och är inte heller feminist och själv är jag tillfredsställande trång trots mina två små barn men jag kan verkligen känna sympati och empati med de kvinnor som drar lasset. Även om mannen i fråga drar sin lott i huset, hjälper till på alla fronter, tycker jag ändå att det är fruktansvärt trångsynt av honom att skriva så, bakom sin sambos rygg till råga på allt. Det är höjden av att såra någon! Man sparkar inte på den som ligger. Detta är ett slag under bältet.

    Det är inte helle ok att klanka ner på någon som har några kroppsliga ofördelaktiga tillstånd: mannen med för liten snopp, men på samma sätt, ni, män förväntar er att kvinnor inte ska klaga, bör ni möta denna förväntning om en ömsesidig reaktion, med respekt. Klaga inte på något inte hon rår för, allra mest för att hon har sett Er som någon man vågar satsa på i livet, någon som kommer att acceptera och tycka om henne i lust och nöd (gäller även samboförhållande)och går igenom den största förändringen i sitt liv för ER, för att hon tror på ER! Det som inte kan hjälpas bör inte kommenteras.

    Var nu realistisk! Vem föredrar en slapp fitta? Är inte frågan rätt så onödig, men så sårande?
    Frågan är totalt onödig! Svaret är givet! Behöver man kommentera det ännu mer?

    Spicy woman skrev 2008-04-27 13:00:29 följande:


    Ja skulle en kvinna klaga att mannen har en liten kuk, då gör det inget, men jävlar om en man klagar på att hon har en slapp fitta. Då brakar fan helvetet löst.
  • Anonym (mamma)

    men knipövningar är ju viktigt att göra, inte bara för hans njutning utan för att inte riskera att  få framfall och andra problem, det kan man ju göra samtidigt som man gör annat...


    Anonym (below) skrev 2008-04-27 13:42:11 följande:
    Visst är det så...men att kvinnan blir slapp har väl en acceptabel orsak. Är det inte lite väl mycket förväntat av en kvinna att föda tre ungar men kroppen ska fortfarande vara som en tonårings? Hur går det ihop? Kvinnan kommer aldrig att få tillbaka den spenstigheten som hon har haft innan... och när kvinnan, trött, efter att ha varit med tre ungar, tagit hand om hushåll och jobbat heltid, lägger sig på kvällen kan jag lova att knipövningar är det sista hon tänker på. Och visst man kan ju förvänta sig att hon gör knipövningar men kan man förvänta sig att mannen också hänger lite skrot på kuken när han väl kommer upp i åren och blir helt okapabel?Det är väl samma sak? ..och han har inte ens varit gravid, haft foglossning/eventuellt varit förlamat och hänvisad till sängen under hela gaviditeten, och sist men absolut inte minst har han inte ens fött, ...bara pippat!Jag ÄR ingen moraltant, och är inte heller feminist och själv är jag tillfredsställande trång trots mina två små barn men jag kan verkligen känna sympati och empati med de kvinnor som drar lasset. Även om mannen i fråga drar sin lott i huset, hjälper till på alla fronter, tycker jag ändå att det är fruktansvärt trångsynt av honom att skriva så, bakom sin sambos rygg till råga på allt. Det är höjden av att såra någon! Man sparkar inte på den som ligger. Detta är ett slag under bältet.Det är inte helle ok att klanka ner på någon som har några kroppsliga ofördelaktiga tillstånd: mannen med för liten snopp, men på samma sätt, ni, män förväntar er att kvinnor inte ska klaga, bör ni möta denna förväntning om en ömsesidig reaktion, med respekt. Klaga inte på något inte hon rår för, allra mest för att hon har sett Er som någon man vågar satsa på i livet, någon som kommer att acceptera och tycka om henne i lust och nöd (gäller även samboförhållande)och går igenom den största förändringen i sitt liv för ER, för att hon tror på ER! Det som inte kan hjälpas bör inte kommenteras. Var nu realistisk! Vem föredrar en slapp fitta? Är inte frågan rätt så onödig, men så sårande?Frågan är totalt onödig! Svaret är givet! Behöver man kommentera det ännu mer?Spicy woman skrev 2008-04-27 13:00:29 följande:
Svar på tråden Slapp eller trång fitta ?