Inlägg från: Twilight |Visa alla inlägg
  • Twilight

    Hade Gry Forsell hängtuttar?

    katrili skrev 2008-05-13 21:48:40 följande:
    måste klargöra =)man såg INTE hennes vårtor eller nåt, för hennes bröst var tejpade med hudfärgad tjep under klänningen, så dom som tror att dom såg nåt där under tror fel =) såg bara att nån skrivit att man såg genom klänningen... vare sig den var genomskinlig eller inte så va tuttarna tejpade, inget tjuvgluttande
    Spelar ingen roll om det är bröstvårtetejp eller själva bröstvårtan/vårtgården men det ser iaf jävligt osmakligt ut på den här bilden http://www.expressen.se/noje/1.1158919/klyftan-som-delar-landet

    Tycker Gry har världens minsta huvud till världens bredaste axlar = Fult, vare sig hon haft hängtuttar eller inte
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    MartinStenskog skrev 2008-05-14 19:55:50 följande:
    Från en kille: Va fan är bröstvårtetejp?
    Finns tejp formad som blommor o dyl som man kan sätta över bröstvårtan för att den inte ska synas igenom tunna kläder
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    FannyGioia skrev 2008-05-14 21:28:27 följande:
    Jag tycker att hon ser fräsch ut. Hon utstrålar verkligen självförtroende och sånt behövs i dagens samhälle. :)
    Smaken är som baken
    Intelligenti pauca skrev 2008-05-14 21:30:08 följande:
    Lite avis kanske
    För att det finns bröstvårtetejp???

    NEJ, jag är verkligen inte "avis" på Gry, jag lär väl för 17 få tycka att hon är ful utan att det betyder att jag är avundsjuk?! Jag skulle inte vilja se ut som Gry ens om jag fick betalt, breda axlar på tjejer är bland det fulaste jag vet... Alla tycker vi väl olika.
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    Smillan 77 skrev 2008-05-14 23:11:00 följande:
    Dom som gnäller på andra är vanligtvis missnöjda med sig själva !
    Eller så är man en sån här elak jävel som jag är
    Intelligenti pauca skrev 2008-05-15 10:42:28 följande:
    Jag får väl för sjutton ställa en fråga el hur Det är ju ett öppet forum?
    Jamen jag blir irriterad på kommentarer som din, men det var väl meningen antar jag
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    Flutterby skrev 2008-05-14 23:18:42 följande:
    Ja, den bilden var inte snygg! För min del får hon gärna ha urringat, men den där toppen var ingen höjdare!
    Precis! Bryr mig inte heller om hon har urringat, men huuuuua vad det ser otrevligt ut med "bröstvårtan" (Även om den är tejpad)
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    fia sthlm skrev 2008-05-15 10:50:05 följande:
    Jag tycker inte heller gry är snygg!Och tycker inte heller det är fint när man är så bred över axlarna som hon.Men hennes bröst var det inget fel på tycker jag
    Håller med! ... Men du är väl också avis antar jag
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    Intelligenti pauca skrev 2008-05-15 15:05:59 följande:
    Men snälla du vad har min pres bild med tråden att göra överhuvudtaget
    Presbilden har jag väl inte sagt nåt om Inte för att den får dig att framstå som speciellt seriös men
    Smillan 77 skrev 2008-05-15 15:25:18 följande:
    Skäms på dig, det finns fulare kvinnor. Dame edna tex
    fia sthlm skrev 2008-05-15 15:29:24 följande:
    Javisst, allt varit gryyymt avis på gry för att hon är så *** snygg
    Jo, jag med!!! Vill också ha 2 meter mellan axlarna!!!!!!!!
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    mintchocolate skrev 2008-05-16 15:26:37 följande:
    Varför hacka på någons utseende för något hon inte kan rå för? Börja snacka om axelbredd, inte klokt! Är ni perfekta till utseendet själva? Okej om man tycker att t.ex. silikonbröst är fult, men det är ju något som personen i fråga har valt. Breda axlar är något man är född med och lite svårt att göra något åt.Håller med Anna-Klara, men vill även lägga till att jag inte tycker att NÅGON behöver granskas, varken män eller kvinnor. Om kvinnor granskar mer, är det för att många tjejer har så svårt att hålla käften om andras utseenden!
    Jag (Kan ju bara prata för mig själv) är INTE perfekt på låååånga vägar, minst 30 kilos övervikt (Iofs gravid), hängtuttar ner till fötterna, stor näsa, tunt hår osv... MEN, måste man vara perfekt för att ha en åsikt om andra människors utseende?? OFTA beror breda axlar på träning så det behöver absolut inte vara något man föds med.
    Hade Gry haft hängtuttar hade hon inte rått för det heller, men det går tydligen jävligt bra att diskutera det ändå.
    cise skrev 2008-05-16 16:39:27 följande:
    Tycker breda axlar är skitsnyggt, har själv begåvats med det. Mycket avundsjuka här i tråden.
    Vad otroligt löjligt att tro att det handlar om avundsjuka för att vissa personer tycker vissa saker är mindre attraktivt/fult *Skrattar*
    JAG tycker det är FULT med breda axlar, punkt slut!
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    mintchocolate skrev 2008-05-16 18:28:23 följande:
    Nej, man behöver inte vara perfekt för det, men oftast är det folk som är missnöjda med sig själva, som letar fel på andra. Finns ingen som är perfekt förresten.Vem har sagt att det går bra att diskutera hennes eventuella hängtuttar? Var påståendet riktad till någon speciell?Nu tycker jag visserligen att hon får skylla sig själv lite om folk kommenterar hennes bröst med tanke på att hon valde att visa upp dem på det sättet.
    Äsch, så funkar iaf inte jag... Jag känner mig inte "bättre" för att jag hittar fel på andra. Jag har varit rätt nöjd med mig själv men jag pratade lika mycket skit då

    Nej men jag undrade bara om det var okej att prata om de ev hängtuttarna eftersom det har diskuterats i hela tråden (Eftersom tråden eg handlar om det) men du reagerade starkt på att jag kommenterade hennes axlar
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    cise skrev 2008-05-17 09:40:11 följande:
    Fast det är snyggt när det är vältränat.....
    Mm, fast jag tycker ju inte det, inga muskler på tjejer... Men som sagt, smaken är som baken
    ♥Familjen♥
  • Twilight
    Intelligenti pauca skrev 2008-05-17 12:53:33 följande:
    Surt sa räven om rönnbären
    Men lägg ner nu...
    ♥Familjen♥
Svar på tråden Hade Gry Forsell hängtuttar?