• Marlene B

    Shopoholics! Reor på nätet del 5

    wayland skrev 2008-06-21 20:06:57 följande:
    Kajsan - jag hittar inte www.graddhyllan.nu på din lista. Har handlat jättemycket från dem - de har rea på allt nu!
    Och jag vill ha cbkids på listan också.
  • Marlene B
    Wailea skrev 2008-06-22 21:19:28 följande:
    Vilka rear just nu?Jag har koll på läget Kikade igenom ovanstående lista och kom fram till följande:smallkids.jetshop.se-Sommarrea 30% på vissa varorwww.minidani.se-Sommarrea fylls på till 30juniwww.freshmilk.se-Sommarrea 20-40% Rabattwww.lindex.se-Rea utvalda plaggwww.dunnis.se-Rea upp till 70% gäller t.o.m. 30 juniwww.mylittlestar.se-Sommarerbjudande 30-50% Rabatt på vissa varorwww.wiell.com-Sommarrea upp tll 50%www.babyshop.se-Rea vissa varorwww.1klass.se-25% Rabatt vissa kläderwww.sheilastore.se/-Rea 20-70%www.sessanosus.se/butik/-Somarrea vissa plaggwww.ajabajakids.com-25% Rabattwww.elvasmatroll.se-30% Rabattwww.smatting.se-Upp till 40%www.tuffatilda.se/-20-25% på utvalda sommarplaggwww.funkybaby.se-30-40% på delar av sortimentetwww.mellmine.se/shop/catalog/index.phpwww.laredoute.se/-Sommarrea upp till 70%www.trendybaby.se/-30% vissa varorwww.dobidobi.se/-rea på några varorsweetfunky.jetshop.se/-40% Reawww.minipeople.nu-Rabatt på UrbanElk och SobeaUppdatera gärna om läget och rabatterna ändrar sig! Skynda Fynda
    Tack! Kanonbra!!
  • Marlene B

    Hatar den här tråden man blir ju utfattig!

    Konstigt nog så kan jag inte heller radera den måste vara någon konstig bugg

  • Marlene B
    Lamilla skrev 2008-06-24 09:55:33 följande:
    är ns jeans små el stora i strl?
    Stora tycker jag.
  • Marlene B
    Lamilla skrev 2008-06-24 10:13:47 följande:
    Han ringer tillbaka. Ska beställa till lillan och till Maya.Maya är 4 år och drar storlek 110-116 i polarn o pyret. Kan hon ha jeansen 3/4 i strl 110 tror ni?/ammande lamilla som är mer förvirrad än ngnsin gällande strl
    Hmm, till mig sa dom att jag skulle maila en beställning sedan så rimger de tillbaka och berättar vad som finns!

    Jag har inte heller 3/4 jeansen så där vet jag inte!

    Jasså du är också förvirrad, då är vi två
  • Marlene B

    Den där röd/svarta sittpuffen från marimekko, är det någon som har den?

    Är den bekväm och snygg?

  • Marlene B
    Lourdes skrev 2008-06-24 10:36:34 följande:
    Nej det tror jag inte, annars hade jag utan tvekan köpt den
  • Marlene B
    mimmi006 skrev 2008-06-24 10:48:01 följande:
    Hm... var det nåt lösen? Jag ser inget på deras hemsida!?
    Du måste ringa och beställa
  • Marlene B
    leson76 skrev 2008-06-26 10:45:43 följande:
    Marlene B skrev 2008-06-26 10:43:16 följande:
    haha ställde precis samma fråga i danska tråden. aningen små. om man te.x behöver en 104 och inte vill att den ska sitta åt ska man ta en 110
    Nej, jag som tog 104

    Att den är smal i modellen är bara bra men är den kort i ärmar och ben också eller?
  • Marlene B
    leson76 skrev 2008-06-26 10:40:27 följande:
    verkligen superrea OH jag hittade plagg jag suktat efter länge tjooohooo
    Vilka köpte du förresten? Jag tog ljusrosa jacka och byxa från hummel och platisock t-shirts till båda döttrarna
  • Marlene B
    tvåsmå skrev 2008-06-26 10:59:34 följande:
    Någon som har tips på badkläder på rea till en ettåring (ca 12 kg)? Hel baddräkt eller byxa och top. behöver inte vara en sådan där heldräkt med supersolskydd (ska bara plaska lite i trädgården).
    Gucce har Katvigs baddräkter på rea, 149:- om det kan vara intressant!

    Gucce har rea på mycket annat också!
  • Marlene B
    tvåsmå skrev 2008-06-26 11:27:27 följande:
    Inte så färgglatt men så fiint! Tror ni storlek 86 räcker för en 12 kg rundis? Hur är deras badkläder jämfört med ex sommersuiten?Marlene B skrev 2008-06-26 11:17:50 följande:
    Ingen aning hur badkläderna är men bodysuiten är ju rätt så smal i modellen och ska gärna köpas i en storl större.
  • Marlene B
    tvåsmå skrev 2008-06-26 11:38:23 följande:
    vad tror ni, är katvig baddräkt storlek 86 för liten om storlek 92 i sommarsuit sitter bra (lite löst och ledigt men inte stort)?
    Fast en baddräkt ska ju sitta tajt så den kan nog passa perfekt ändå..
  • Marlene B
    kitty79 skrev 2008-06-26 12:27:23 följande:
    Ni som har handlat på minpluddevutt , hur har det fungerat med betalningen ? jag valde förskottbet trodde det var kort , men sen hände det inget mer ,kommer jag få ett mejl med bet uppgifter istället ?
    Jag valde förskott. och fick mail om det direkt.
  • Marlene B
    ellenagnes skrev 2008-06-27 09:44:26 följande:
    Såg att kidzshopen hade rabatt på alla kläder. Gäller det även Nova star?
    Nej det var riktigt värdelös rabatt dessutom.
    La varor i vagnen för över 2000 och knappt ynka 300 drogs. Blir ingen shopping där inte. Dessutom syns det inte på vilka varor som rabatten gäller.
  • Marlene B
    Kajsan skrev 2008-06-28 10:30:17 följande:
    Jag syftar inte på någon om inte är butiksägare, självklart.Jag syftar inte på någon, det var en direkt meddelande till de butiksägare som gör reklam i denna tråd, och som får inläggen borttagna av moderatorerna.Jag låter skittrist, och nån skrev ju förut att jag var det också, att de skulle göra en annan tråd paralellt med denna där butiksägarna fick göra reklam.Problemet är ju att den skulle stängas ner direkt eftersom det är emot FLs regler.Jag vill inte vara ett surkart, och jag ÄÄÄÄÄÄlskar tips Men jag vill ju inte heller att denna tråd ska behöva stängas
    Vem skulle göra en tråd parallellt med denna och låta butiksägarna göra reklam?

    Jag (fd CloudBerry) sa att om jag skulle starta en tråd så hade butiksägarna kunnat inboxa mig privat om de velat.
    Jag hade då lagt in den butiken jag fått tips om i trådstarten och sen inget mer med det. Hade knappast sagt något partiskt i tråden utan jag tipsar där det är bra med rea och inget annat.

    Och nej du är inte skittrist men ditt val om att utesluta inboxade tips är lite trist.

    No hard feelings...
  • Marlene B
    Kajsan skrev 2008-06-28 20:29:16 följande:
    Marlene B skrev 2008-06-28 20:20:01 följande:
    Det är väl samma sak? Man låter butiksägarna göra reklam i tråden, fast genom mig som är TS.Jag får väl leva med att det är lite trist, så vi får behålla tråden, det får det vara värt.
    Nej det är inte samma sak. Jag är intresserad av att få in så många butiker som möjligt så att man har chans att hitta så många reor som möjligt, om de hamnar på listan genom medlemmars oberoende tips i tråden eller genom butiksägares tips i TS inbox är skitsamma för det är de butiker som har bäst rea som tjänar mest ändå.

    Du har ju fått tips om flera nya butiker som du kan lägga in i TS men du gör det ändå inte och det är fel tycker jag.
Svar på tråden Shopoholics! Reor på nätet del 5