• Alemonia

    Föräldrar och andra på Vikbolandet

    Finns det några fler här än jag som bor på Vikbolandet? Vore kul att höra av er.

  • Svar på tråden Föräldrar och andra på Vikbolandet
  • Alemonia

    KroonLundin: Min Ida som snart blir 4 månader har alla gånger jag varit med på babysången i Dagsberg varit det yngsta barnet. Dock är det uppehåll nu över jul och nyår.

  • Alemonia

    Widde2: Jag har ännu inte hört något vilket irriterar mig lite. Om du har tillgång till namn och telefonnummer till köansvarig så vore det snällt om du kunde inboxa de uppgifterna till mig så får jag ta och ringa själv.

  • Alemonia

    Widde2: Tack!
    Tyvärr var beskedet att det inte finns plats för Ida denna höst men troligen nästa.

    Någon här som vet alternativen runt Tåby? Hur gör jag för att söka kommunal dagisplats?

  • bubblan73

    Är det någon som vet något om julavslutning i Husby på babycaféet?

  • Alemonia

    Bubböan73: Jag vet att de har öppet i morgon eftersom jag själv ska till BVC (Familjecentralen) då. Men mer än så vet jag inte.

  • Zysteryster

    Det finns info på Norrköpings kommuns hemsida om hur du söker dagisplats. Det var ju synd att du inte fick plats där du önskade Anna.
    Vår dotter Wilma går på avd Sparven på Önnemo förskola i Husby, vi tycket det är toppen! De är ute mycket och fröknarna är mycket engagerade i barnen. De gör massor med barnen, vilket är jätte roligt. De är även mycket duktiga på att informera föräldrarna om barnens dag och fotar massor.
    Jag hade tänkt söka till ur och skur inne i stan när jag börjar jobba, men funderar på att låta dem gå i Husby ändå för att jag tycker det är så bra.

Svar på tråden Föräldrar och andra på Vikbolandet