Inlägg från: piglet 76 |Visa alla inlägg
  • piglet 76

    VARFÖR måste detta hända??

    Svar på #9
    Beklagar att ni inte fick behålla er lilla pojke. Jag själv födde jag min dotter dödfödd i v39 i somras. Under tiden jag var gravid hade ja tittat ut ett namnsmycke som jag sen skulle ha med mina barns namn.....men efter att detta hände ville jag ha en ängel oxå o de hittade jag bara på familjesmycken.se...titta där:)

    Många styrkekramar
  • piglet 76

    Leos mamma skrev 2009-01-03 22:38:59 följande:


    I tisdags när jag skulle iväg till jobbet för 1:a dagen efter sjukskrivningen,Fick jag svaret på obd. med posten.( Då blev man påmind igen)Trodde att vi skulle bli kallade till återbesök (dom sa det..)Svaret var som väntat- inga missbildningar eller infektion hittades..Det är både på gott och ont, vill gärna ha en"orsak" till det som hänt..vill ju ha nåt att "skylla på".Nu står man här lika undrande som innan. Det känns fortfarande helt meningslöst.Utan nåt svar. Var det mitt fel ändå, gjorde jag nåt.(Nu har sambons släkt bott över helgen-firat 4-åringen idag, svägerskan som e beräknad till 5v efter mej e här. Det e lite jobbigt att se hennes växande mage-o här sitter jag med platta magen..
    Det tycker jag var VÄLDIGT dåligt gjort att skicka den till er. Ni behöver ju prata med en läkare! Jag förstår helt hur du känner
    med skulden jag bröt ihop när läkaren sa gång på gång till mig att det inte var mitt fel.....en jätte sten som lättade.....Ring din läkare o prata eller för att träffas....

    Stor kram till dig!
Svar på tråden VARFÖR måste detta hända??