• Senap

    De trådlösas tråd

    För oss nördar som fortfarande anser att Star Wars är de bästa filmer som gjorts, har läst Harry Potter (på originalspråk) minst 5 gånger, har gått danska för nybörjare samt har otroligt snuskig fantasi.

    Vi är snyggast, smartast och ödmjukast. {#lang_emotions_kiss}
    Nu fortsätter vi - tillsammans mot världen på rygg!


    Kamma luggen!
  • Svar på tråden De trådlösas tråd
  • Maggis Nervis
    Shoegirl skrev 2009-06-24 10:04:10 följande:
    Har du fortfarande feber pga inflammationen? .-o eller är du förkyld också? Så kan du ju inte ha det!
    förkyld.
    LeWi skrev 2009-06-24 10:09:18 följande:
    Mmm, de har väl bytt server sen dess med kanske... De tog väl inte med allt gammalt skräp kan man tänka. Det är inte så noga men tack för erbjudandet Maggis! *brygger te till Maggis, med sprit*
    *sörplar* Säg till isf, det går att hitta gamla grejer
    Fuck Google, ask me
  • Gnillib

    Åh vad kul med slempropp (tänk att ett så äckligt ord kan ha en så bra innebörd) och bio, Shoe! Och toppbannern är underbar. *längtar*


    (¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • KarJac

    Mn kan söka på google och hitta gamla länkar. Jag orkar ändå inte jobba så...
    *googlar*


    Flemch
  • LeWi

    Tapp-pillande alltså Shoe?
    Dags att ta till desperate measures?

    Sista riktiga jobbdagen!
    Imorgon räknas inte - då tänker jag bara städa skrivbordet och starta min out of office agent


    I reject your reality and substitute my own.
  • LeWi
    KarJac skrev 2009-06-25 08:10:04 följande:
    Hej. På er alla. Kram?
    *kastar sig över KarKar och tokkramas*

    Jag har ABSTINENS!
    I reject your reality and substitute my own.
  • Senap
    LeWi skrev 2009-06-25 08:08:00 följande:
    Tapp-pillande alltså Shoe? Dags att ta till desperate measures? Sista riktiga jobbdagen! Imorgon räknas inte - då tänker jag bara städa skrivbordet och starta min out of office agent
    Nej, jag har inte fattat poängen.
    Jag visste "när det var dags" ändå sist - värkarna gick inte att missa om man säger så.
    Sist var tappen utplånad i v35 - så länge vill jag inte bo på förlossningen.
    Hon kommer väl när hon kommer - vilket just nu verkar vara i Augusti *surar*
    My sugar is raw
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2009-06-25 08:11:48 följande:
    Nej, jag har inte fattat poängen.Jag visste "när det var dags" ändå sist - värkarna gick inte att missa om man säger så.Sist var tappen utplånad i v35 - så länge vill jag inte bo på förlossningen. Hon kommer väl när hon kommer - vilket just nu verkar vara i Augusti *surar*
    Nja, ärligt talat så var jag nog inte där och petade när jag var gravid heller.
    Men jag hittade tappen i tonåren om jag minns rätt {#lang_emotions_dreamer}

    Men hon kommer snart ska du se!
    *masserar Shoes fötter*
    Det finns säkert nån akupunkturpunkt eller ett currykors här nånstans som sätter igång förlossningar...
    *tar i lite extra*
    I reject your reality and substitute my own.
Svar på tråden De trådlösas tråd