• Lena T

    Underbara majbarn! - Del 8

    Nu var det dags för ytterligare en ny tråd!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-24 12:00
    Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-226/m25909354.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36799697.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m34272902.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-226/m31299178.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-226/m28579279.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39713820.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m42587825.html

  • Svar på tråden Underbara majbarn! - Del 8
  • Moniqe1979

    kanon härligt med små updateringar i de små livens framgångar ibland

    vi har fullt upp skall flytta om 2 veckor och mycket som skall hinnas med innan dess.

  • MiieRO

    Hej tjejer..
    Bra gjort lena...
    Här e det ok..
    Har ul på måndag.. hoppas att allt e bra med pyret i magen.. går in i vecka 19 i dag.. tänk vad tiden går fort..
    Mina stora barn ska gå iväg och leka med en klasskompis i dag..
    Kommer bli kul..

    Kram på er tjejer


  • Lena T

    Tack miieRO!


    Här kommer en hälsning från ett otroligt soligt Vittinge.

    Barnen springer runt i solen och tjatar om att få bada i poolen. Men jag vill att de leker lite annat oxå.

    Meija går numera. Hon rultar runt som bara den. Både ute och inne. Och hon älskar att vara ute. sedan får vi inte längre mata henne för hon kan minsann äta själv! Så måltiderna tar längre tid numera, men hon spriller väldigt lite.

    Hon har även börjat sova i sin säng på nätterna, emn kommer gärna över till mig och gosar på morgonen. Sååå underbart! =)

    I övrigt rullar bröllopsbestyren på för fulla muggar. Om 2,5 vecka smäller det! Jag längtar så otroligt mycket nu!

    Hur går det för er andra?
  • Tuntalisa

    Tack Lena för den nya traden.

    Lucas gar oxa nu, sen en manad tillbaka ungefär. Fast oj va han ramlar och snubblar hela tiden. Just nu har han en fläskläpp och ett rivsar pa hakan och ett par bulor i pannan...

    MiieRO: Oj v19 redan! Va tiden gar fort!
    Moniqe: Va kul att ni ska flytta! Bär det av langt iväg?

  • klabbis

    Freja går också för fullt nu. Så kul!

    Idag var vi o badade o när jag skulle packa ihop våra saker fick jag springa efter henne efter varje sak jag lagt i väskan .

  • Pacgirl

    Hej tjejjer nu har jag hittat hit, men datorn hemma ær trasig igen min sambo har spillt kaffe i den...

  • Moniqe1979

    hej hej...

    tuntalisa.
    nej inte sååå långt knappt en mil *hihi* men lika mycket fixande för det tror jag. Vi byter hus med Makens mamma så lite snurrig flytt vi har redan massa grejjer där och hon här så snart har jag ingen koll alls på vad som hör hemma vart.

    Samuel går oxå för fullt nu . Wow vad häftigt snabbt det gick från kan inte alls till "nu kan jag mamma" alla hade sagt att det bara händer helt plötsligt men hade nog inte riktigt förstått att det faktiskt var så, tänkte att det var som krypningen att han skulle klura ut gradvis hur man gör.

    Lena vilket datum är bröllopet? Pirrigt? sista 2 veckorna före mitt sa bara pang och försvann hoppas det blir så även för dig då är du snart gift

  • klabbis
    Moniqe1979 skrev 2009-07-01 08:29:28 följande:
    hej hej... tuntalisa.nej inte sååå långt knappt en mil *hihi* men lika mycket fixande för det tror jag. Vi byter hus med Makens mamma så lite snurrig flytt vi har redan massa grejjer där och hon här så snart har jag ingen koll alls på vad som hör hemma vart.Samuel går oxå för fullt nu . Wow vad häftigt snabbt det gick från kan inte alls till "nu kan jag mamma" alla hade sagt att det bara händer helt plötsligt men hade nog inte riktigt förstått att det faktiskt var så, tänkte att det var som krypningen att han skulle klura ut gradvis hur man gör.
    Det var samma här! Det var några dagar i början hon var lite försiktig, men nu är det som du säger att "nu kan jag mamma"!

    Vi var på stranden idag igen, och det blev ett riktigt äventyr för när vi kom dit höll de på att lägga (el vad man ska säga) ut ny sand. Där var en traktor som körde runt och harvade och nån andra maskiner som tippade ut sanden och så en stor lastbil. Freja tyckte det var jättekul. Hon pekade och sa OJ .
Svar på tråden Underbara majbarn! - Del 8