• Anonym

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • Anonym (Poop)
    silvergirl skrev 2018-02-09 16:28:49 följande:

    Hur många av de som svarar och låtsas vara tjejer är egentligen killar? Allt för att jävlas.

    Varje kvinna vet ju redan att att underlivet är töjbart. Annars hade man ju kunnat sluta med sex när man fött de barn man vill ha... Alla mina bra ligg har varit av medelstorlek. De stora är sällan bra. Rabarbersvaj eller smärtsamt i alla ställningar och omöjliga att ge oralsex. Du ska vara tacksam


    Ja, bara frågan är trams. Däremot är det nog mest psykologiskt, så dom som tänder på stora, får då nog bättre ut av det. Samma om dom nu tänder på små..
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Lotta) skrev 2018-02-09 16:33:04 följande:

    Ulla red..!


    Så hon kved..jisses..!
  • Lindamedkatten99

    Inte för att jag menar att alla måste tycka som jag men ni tjejer som kommenterar här, är ni verkligen uppriktiga? Känns som många säger att storleken inte har någon betydelse bara för att vara snälla mot killarna eller för att andra saker är viktigare, men det är ju inte det det handlar om.

    Jag föredrar större penisar i alla lägen, och jag har diskuterat saken med så många väninnor. Alla gillar inte så stora som jag och visst kan det vara smärtsamt och krångligt (speciellt i början) med en stor kuk. Men när vi haft tjejsnack och inga killar varit i närheten har jag ärligt talat aldrig varit med om att någon sagt att storleken inte spelar roll eller att de inte föredrar lite större. Kan ju vara bara mina erfarenheter men ändå. Sen är det klart att andra saker är viktigare men det är. Ju ändå inte det tråden handlar om.

  • Anonym (Lotta)
    Lindamedkatten99 skrev 2018-02-15 10:33:42 följande:

    Inte för att jag menar att alla måste tycka som jag men ni tjejer som kommenterar här, är ni verkligen uppriktiga? Känns som många säger att storleken inte har någon betydelse bara för att vara snälla mot killarna eller för att andra saker är viktigare, men det är ju inte det det handlar om.

    Jag föredrar större penisar i alla lägen, och jag har diskuterat saken med så många väninnor. Alla gillar inte så stora som jag och visst kan det vara smärtsamt och krångligt (speciellt i början) med en stor kuk. Men när vi haft tjejsnack och inga killar varit i närheten har jag ärligt talat aldrig varit med om att någon sagt att storleken inte spelar roll eller att de inte föredrar lite större. Kan ju vara bara mina erfarenheter men ändå. Sen är det klart att andra saker är viktigare men det är. Ju ändå inte det tråden handlar om.


    Jag hade låtit mamma bestämma..
  • Anonym (kille)

    Min fru säger att det är omkretsen som gör det viktiga och som gör att det känns?
    Men det kanske hon säger bara för att göra mig glad eftersom jag har en ganska kort penis och tjock? ( drygt 15/14,5 cm)

    Jag brukar pumpa upp min med en vattenpump innan vi har sex och då blir den helt enorm på omkretsen. ( runt 16)  Hon får inte in den i munnen ens. Jäklar vad hon ( och jag) njuter då. Man riktigt känner hur man töjer ut henne.

    Verkar som om de flesta tycker att omkretsen är viktigast? 

  • Anonym (Lotta)
    Anonym (kille) skrev 2018-02-15 10:59:36 följande:

    Min fru säger att det är omkretsen som gör det viktiga och som gör att det känns?

    Men det kanske hon säger bara för att göra mig glad eftersom jag har en ganska kort penis och tjock? ( drygt 15/14,5 cm)

    Jag brukar pumpa upp min med en vattenpump innan vi har sex och då blir den helt enorm på omkretsen. ( runt 16)  Hon får inte in den i munnen ens. Jäklar vad hon ( och jag) njuter då. Man riktigt känner hur man töjer ut henne.

    Verkar som om de flesta tycker att omkretsen är viktigast? 


    Kan man pumpa henne med en vanlig cykelpump..?
  • Anonym (kille)
    Anonym (Lotta) skrev 2018-02-15 11:02:15 följande:
    Kan man pumpa henne med en vanlig cykelpump..?
    ha ha!!
  • Anonym (kille)
    Anonym (nja) skrev 2018-02-15 12:53:18 följande:

    Jag har fått höra att jag är trång av nästan alla 30 jag legat med så det är inget tal om att jag är slapp...men trots detta så är det jättesvårt att komma med en kille med liten kuk och det känns ju knappt. Mitt x hade en gigantisk o efter han vart man typ bortskämd så när man gick tillbaka till singellivet för att möta verkligheten blev jag riktigt besviken. De flesta killarna idag har faktiskt en liten kuk..


    ok, vad är en "liten" kuk då?
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (nja) skrev 2018-02-15 23:23:58 följande:

    allt under 12 cm är litet enligt mig 


    Undrar om det är stort för en myra..?
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Poop) skrev 2018-02-16 00:09:31 följande:

    Att gå från stor bajskorv, till liten en..


    ..harplutt..!
  • kire

    Min erfarenhet är att som man, när man har turen att tillhöra de s.k. välutrustade har en stor fördel när det gäller sex. Alla kvinnor reagerar första gången de ser, de flesta typ "shit vilken kuk" och många blir nervösa rädda att inte klara att ta emot.

    Det krävs mer för att ha bra sex när man är välutrustad. Kvinnan måste vara riktigt kåt, man måste vara försiktig, jävligt lyhörd när man knullar, definitivt inte bara "köra på". Men sköter man de sakerna, kan säga från egen erfarenhet att det är väldigt många som upplever sin första vaginala orgasm med en grov kuk i sig. Som sen efteråt säger att det inte går att jämföra med att sex med en liten kuk. Så nog spelar storlek roll, det märker man tydligt även som man.

  • Mandel

    Kan bara referera till egen erfarenhet...
    Det finns en gräns faktiskt för hur liten och mjuk en kuk får vara för att det ska kännas bra.
    Har en "kk" som är snygg och sexig så länge han behåller kalsongerna på, men han har den sämsta minsta, mjukaste lilla kuk jag råkat på och det försvårar något enormt tycker jag.
    Det är han som är på och borde således vara tänd kan jag tycka men helt ärligt har den inte varit ordentligt hård någon gång oavsett om jag suger av honom eller om jag försöker rida honom...
    Han är ju inte ens hård så det märks när han kommer!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Konrad)
    Mandel skrev 2020-03-18 10:41:16 följande:

    Kan bara referera till egen erfarenhet...

    Det finns en gräns faktiskt för hur liten och mjuk en kuk får vara för att det ska kännas bra.

    Har en "kk" som är snygg och sexig så länge han behåller kalsongerna på, men han har den sämsta minsta, mjukaste lilla kuk jag råkat på och det försvårar något enormt tycker jag.

    Det är han som är på och borde således vara tänd kan jag tycka men helt ärligt har den inte varit ordentligt hård någon gång oavsett om jag suger av honom eller om jag försöker rida honom...

    Han är ju inte ens hård så det märks när han kommer!


    Var bor du, riktig ålder?

    Vi kan börja med att jag lär dig gymmet så dina spagetti-armar får lite tonus. Sedan får vi se...
  • Mandel
    Anonym (Konrad) skrev 2020-03-18 11:53:14 följande:
    Var bor du, riktig ålder?

    Vi kan börja med att jag lär dig gymmet så dina spagetti-armar får lite tonus. Sedan får vi se...
    Spagettiarmarna hör inte hemma här utan i en annan tråd
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...