• Svar på tråden Vi som hade BF december 2008 - nu är bäbisarna här! Del 3
  • EliWen

    Yoshimi: Vad duktig Max är som står så fint

    Inatt har varit en riktig helvetesnatt....Emil har vaknat och skrikit tröstlöst flera gånger, tror det beror på en tand som är på väg upp som jag upptäckte igår. Om det ska vara så här jobbigt får det gärna ta flera månader till innan resten kommer, typ tills jag börjar jobba eller nåt så Stefan kan ta det Usch, jag känner mig helt färdig efter alldeles för lite sömn.

  • Mania x2

    nu har jag hittat hit

    Laura har också blivit gnällig och inget duger riktigt åt henne. Kanske tänderna även här på G. Det ser ut som om att alla ska titta ut samtidigt i hela övre käken.

  • Dixabilly

    Hello, nu har jag hittat hit.

    Allt går bra för oss och Casper. Casper har varit uttorkad och han vägrar dricka vatten så nu måste vi köpa sempers juicer och späda ut dom med vatten!

    En fråga, vad gör man när de är så hårda i magen? Han bajsar bara hårt och har ont.. :(

    kram till alla er

  • Mars2007

    Barnen sover samtidigt!!

    Passar på att titta in lite. Vi ger lilleman katrinplommon till gröten varje morgon, om han verkar hård ökar vi "dosen" eller så får han lite extra senare på dagen. Päron ska nog också ha den effekten.

    Jag ska jobba ons-fre!! Barnen ska passa av farmor och farfar och sedan på fredag är pappan hemma. Lire plus i kassan! Det enda besvärliga är att jag måste ändra mina anmälda fp-dagar!! Passar bra för sedan går sambon på semester (fp) i 4 veckor!

  • soffiplopp

    man kan även tillsätta olja i maten! nån matsked! så glider bajset ut lättare ur kroppen vid ändhållplatsen!

  • soffiplopp

    här händer ju inget! haha....

    på lördag åker jag och familjen till SydKoster utanför Strömstad! där ska vi vara i 4veckor! ska bli sååååå skönt!

  • Mars2007

    Ja, det ska bli skönt med semester!! Hoppas bara att den hjälper oss (läs mig) och inte stjälper... själv tror jag på nummer ett, nu när han fattat att vi måste rycka upp oss för att få det funka!

Svar på tråden Vi som hade BF december 2008 - nu är bäbisarna här! Del 3