• Fredrik Al

    Ska du på Pridefestivalen?

    Idag börjar Stockholm Pride festivalen, kommer du att besöka den?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska du på Pridefestivalen?
  • VulgusProfanum

    Nej men hade gärna gått.


    Yellow and brown, blue as the sky, red as my blood, green as your eye
  • Cecese

    Nej, jag bor inte i sverige så det blir för lång resa att fara dit och titta. Skulle dock vara kul att göra det.

  • Trollet Ludenben

    nej, bor inte i stockholm och har ingen möjlighet att åka dit heller. annars hade jag gärna gjort det.

  • Trailer T

    Jupp det ska jag..Ska åka dit på Fredag med några kompisar

  • glasbubblan

    Snubblar jag över den när jag ändå är i stan så kanske jag ger den några minuter, men inte så att jag tänker engagera mig eller aktivt leta efter något spännande att titta på.

  • Anova

    Nä, ser inget skäl att åka 55 mil för en festival som jag inte ens tycker verkar rolig.

  • Mollie77

    Nix ett ställe jag aldrig kommer sätta min fot på..Gillar iof inte andra festivaler heller..


    Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Marma

    nej, men skulle vilja....vågade aldrig när jag väl bodde i sthlm.:P

  • Thaleya

    ne jag bor långt ifrån Stockholm, annars hade det varit kul.

  • Sara K

    Ja, kanske!
    Då blir det i så fall paraden på lördag, tänkte att barnen och jag skulle åka in och titta. Men det beror på väder o vind.

  • Therese17

    Ja det hoppas jag! Behöver dock skjuts till stan så får väl se om mamma är villig att följa med mej.. Men jag tror nog det kommer bli så, annars missar man något sjukt roligt!

  • Therese17
    Therese17 skrev 2009-07-30 22:12:41 följande:
    Ja det hoppas jag! Behöver dock skjuts till stan så får väl se om mamma är villig att följa med mej.. Men jag tror nog det kommer bli så, annars missar man något sjukt roligt!
    Paraden glömde jag då skriva att jag ska gå på, själva festivalen har jag missat då jag varit bortrest.
Svar på tråden Ska du på Pridefestivalen?