• antons bejb

    Vi, version 4.0.

    Jamen vi fortsätter väl!!!

  • Svar på tråden Vi, version 4.0.
  • antons bejb

    och välkomna på blingo-träff den 13e!!

  • Snuffemannen

    Hej här är jag! Fortfarande inget internet.... lånar lite!

    Det är ju ingen idé att jag går hemma och surar för att jag inte kan kolla på familjeliv....här händer ju ändå inte så mycket...

    Vi bara trivs i vårt hus....och den här veckan har Thomas börjat jobba igen...så nu är vardagen igång igen! Både tråkigt och skönt....

    Vi får snacka kalas på blingoträffen....det får väl bli i september eller nåt! Bättre sent än aldrig....

    Vilka fler kommer att vara hemma i höst förresten? Det är väl inte bara jag som går hemma och drar med min lille skitunge?! Han skulle ju behöva nån att leka med ibland.....

    Nä...nu ska jag umgås lite...inte bara låna dator!

  • Bondtös

    Här var det verkligen tyst...

    Jag har en herre där hemma som är galen i sin potta! (och det är inte Adam )
    Så fort vi kommer in på toaletten ska han sitta på den, med eller utan blöja. Och ibland kommer det kiss till han stora förtjustning! För rolig!

  • antons bejb

    Hej!!

    Nu tänker jag få liv i den här tråden! Allt återgår nu till det normala... Jobbat klart, semestern slut och Anton jobbar. Lite tråkigt är det, har trivts så bra med att jobba. Förhoppningsvis blir jag kvar där som timvimkarie.

    Vi kom hem från Gotland igår kväll. Har haft det så bra!! Fikat, shoppat, ätit, åkt runt, fikat lite till... Det var ju slut på högsäsongen nu så det var REA överallt! Sigrid fick en liten Kånken, så söt!

    Träffas någon dag eller?

  • antons bejb

    Jag har plats 236 i försäkringskassans telefonkö. 216 nu.

  • Bondtös

    Ja, själv är jag FL 50 % from nästa vecka så hittar gärna på lite. Vet ni vilka tider öppnaförskolan är för våra barn?

    Förresten, tips önskas!!! Håller på att planera en möhippa. Vi ska bla. till chokladverkstan i Bårarp men vill planera in någon mer aktivitet med lite fart. Idéer?

  • antons bejb

    ÖF i St Johannes har öppet:

    Måndag: 9.30-12
    Tisdag: Babycafé, men det är ju våra för stora för.
    Onsdag: 14-16
    Torsdag: 9.30-12
    Fredag: 9.30-12

    Hmm... Chokladtillverkning är ju underbart!! Har varit på sånt, det var najs. Vidablick har ju höghöjdsbana och sånt. Gokart, paintball, segelflyg... Jag har idétorka.

  • Snuffemannen

    Hoho!

    Har lånat lite internet igen!!! Nu måste vi snart få ändan ut vagnen och skaffa oss nåt..... Ja, ja...

    Blingo-Party hos mig 7:e oktober kl 18.oo.... Välkomna! Christine kommer väl garanterat...

    Eftersom det verkar svårt att få till nåt kalas med alla föräldrar och barn än på ett tag så tänkte jag att jag skulle ta och bjuda hem er på lite fika nån gång inom de närmaste två veckorna i alla fall! Jag ska bara ta och tänka ut en dag så tar jag väl och skickar ett mess sen.... Nu måste vi komma igång och umgås igen!

    Svärmor har varit här hela helgen.....det har gått bra....hon är en bra svärmor faktiskt! Men hon har en stot dregglig hund som hårar ned i mitt hus.... Men det får väl gå.... Hon dammsuger ju efter den!

    Fy vilken dåligt drag det är i den här tråden nu för tiden....att allt ska hänga på min närvaro.... Jag måste nog verkligen skaffa internet igen...

    Ha det!

  • antons bejb

    HEEEEEEEEEEEEEEJ!!

    Jag kommer Rebecka! Jag köpter nog inget men jag tittar gärna på kläderna en gång till. Fika låter trevligt!

    Jag är lite sjuk idag... Ont i halsen, lite feber, huvudvärl. Kul. Sigrid är dock glad som vanligt så det går bra. Hon är hemskt mysig nuförtiden. Glad och social och pratsam.

    Vi hörs!

Svar på tråden Vi, version 4.0.