Epilepsitråden 9
Hej alla! Länge sen.. Jag har en lite fråga bara.. Finns några andra akutmediciner än stesolid o dyl eller finns det andra sätt att ge akutmedicin på? Kram till er alla tappra föräldrar o barn!
Hej alla! Länge sen.. Jag har en lite fråga bara.. Finns några andra akutmediciner än stesolid o dyl eller finns det andra sätt att ge akutmedicin på? Kram till er alla tappra föräldrar o barn!
Kram på er alla kämpar! Min son hade is som försvann med synachten-kur. Han fick fortfarande Keppra o små svaga kramper kom tillbaka. Bytte till sabrilex men de svaga kramperna fanns fortfarande kvar.. Beslutades att långsamt trappa ut sabrilexen för att se hur han reagerade o sen byta till annan medicin. Sen vi började trappa ner på sabrilexen har han inte haft ett enda anfall o hans utveckling tog ett stort skutt framåt!
Triplet lady skrev 2009-08-26 10:14:47 följande:
Triplet lady skrev 2009-08-26 15:00:02 följande:
hej alla kämpar!
En lite fråga: De barn som har/ har haft infantil spasm, har de fått hjälp av sjukgymnast eller logoped o dyl för att de släpat efter en del i utveckling eller kommer de "ifatt" när de blivit friska?
Kram / johanna