• herbst

    Vi som fått syskon till våra änglar del 9

    Toka2 skrev 2009-08-25 09:30:54 följande:
    herbst: Innan vi flyttade till huset så rensade vi alla garderober och förråd, slängde det som bara hade legat sedan förra flytten. När vi packade upp alla lådorna rensade vi ett varv till. Ändå har vi huset fullt av prylar

    Jag älskar att hjälpa till när mina kompisar flyttar .
    om jag betlar resan ner kommer du på bums för jag mår apa utav detta vet ej var jag ska börja eller så
  • herbst
    humma skrev 2009-08-25 09:30:09 följande:
     Jag kan på fredag, iaf på fm och lunchen..!
    herbst: Det vore en syn, ett helt gäng mammor rensar ut ert boende!!!Kan man hitta något mystiskt??! Och ja, man samlar på sig mer skräp och konstigt nog så blir några flyttlådor aldrig uppackade heller??!Min man är helt övertygad om att jag ska städa källaren innan renoveringen, jag är inte lika säker..!
    hAHA männ jag min ska ligga borta nu i 2 v bara hemma över helgen o då ska ju en annan sköta det mesta med ordet packning o flytt för jag har vatt gravid de andra två gånger och ej gjort så mkt men det e fan ta mig inte lätt att flytta med barn som vill hjälpa till i deras ögon men men men det e väl livet
  • herbst

    hej svwejs fy fan för att packa säger jag

  • herbst

    säger grattis till er båda och välkommna här börjar trilla in en jädrans nya männsikdor bara skojsigt men synd att man ej kan följa alla..

    eva: nja packa e väl sådär skoj svårt att rensa när man har en AGNES som skall hjälpa till duktigt tös som hämtar sina kläder när mamma packar sina *ler*

    imorrn skriver vi kontrakt *jippi* fast lite läskigt oxå man undrar ju vad el o vattenräkningen kommer ligga på =/ samt sopor osvmånga frågo r som lär vissa sig med tiden.. på lördag ska jag o mannen på kräftskiva i lämna tösen hos mormor och moffe som hon säger

  • herbst
    Zekelina skrev 2009-08-27 02:55:08 följande:
    Kellyb - usch, hoppas de snart får reda på vad det är som felar så de kan ordna det snabbt!
    Jargoon - välkommen Ego - Kicken är klarvaken. Vill inte sova. Är glad och nöjd när han får sitta i babysittern, blir helt tokig om jag lägger honom eller ens försöker gunga till sömns i famnen. Vad gör man? Det kommer bli en lååång dag i morgon
    du får väl små bäda på på golvet så du akn väl halv liga o se han sitta i babysittern kan han inte halv ligga i den någon timme? för det gjorde vi med agnes då man kunde få fullt ryggläge sen när hon somnat =) kasnke värt att prova
  • herbst

    hej vad är rum för barn för något har aldrig hört talas om det

  • herbst
    silverhjärta skrev 2009-08-28 19:35:03 följande:
    Mats vill ha fler... Han är ensambarn och dessutom uppvuxen på en bondgård med inte så många barn hos grannarna. Inte gick han på dagis heller. Så han vill inte att det ska bli likadant för Ebba.
    oj han alltid trott att han hette magnus linus likaså *små ler*

    Didden: gratis gossens första steg maken får väll skylla sig själv som inte är hemma =)

    bajjlen: har ni oxå husplaner?köpt eller ni bara budar?? vart ligger denna kåken då? lite nyfiken... ojoj bebisverkstan igång va skoj fast vi e alla olika jag vete tusan om jag skulle pallat två hetsiga agnes exemplar.

    ego:
    har ju kankse nämnt att agnes bits inget vi accepterar men nu gjorde hon det på dagis och vi vet inte vilket barn o vice versa men det köänns så dumt.. s hon fick sitta på "dummstol" i 2-3min fick jag veta vilket först gav mig en chock men men är mest förvånad att över deras sätt att arbeta, då de sa att hon FÖRSVARADE sigför den leksaken hon hade mot ett äldre barn.. vet inte vad som är rätt och fel

    tösen bits inte super mkt mest mot mig o linus när hon ej får sin vilja igenom
Svar på tråden Vi som fått syskon till våra änglar del 9