• Anonym

    Tråden för oss som gilla analsex

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.

  • Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex
  • Tom Araya
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-28 19:51:54 följande:

    Inga fler tips? Hur har ni fått en tjej som inte velat att bli nyfiken och vilja prova? Helst att hon uppskattat så mycket att hon vill mer :)


    Jag har framförallt använt fingrar och masserat på utsidan, sedan kanske stuckit in ett finger, samtidigt som jag slickar hennes fitta. Även slickat henne analt samtidigt som jag eller hon pullar.

    Det brukar väcka nyfikenheten hos de tveksamma.

    Viktigt är dock att hon själv måste få välja tillfället att eventuellt gå vidare, gärna på eget initiativ samt att man måste vara beredd på att hon kanske aldrig vill det.
  • Anonym2721
    Tom Araya skrev 2018-06-28 21:22:33 följande:
    Jag har framförallt använt fingrar och masserat på utsidan, sedan kanske stuckit in ett finger, samtidigt som jag slickar hennes fitta. Även slickat henne analt samtidigt som jag eller hon pullar.

    Det brukar väcka nyfikenheten hos de tveksamma.

    Viktigt är dock att hon själv måste få välja tillfället att eventuellt gå vidare, gärna på eget initiativ samt att man måste vara beredd på att hon kanske aldrig vill det.
    Precis, det gäller att ta det steg för steg och visa att varje steg är njutbart. Det kan ju vara ovant och avskräckande också och genom att ta det steg för steg så vänjer sig kroppen och man blir mer avslappnad. Det är ju en förutsättning att man inte är spänd och nervös, då blir det inget bra.
  • Mr jonsson

    För att få henne intresserad av analt är det bra om hon ligger på mage o du ger massage som blir allt mer intim med tunga o fingrar på öppningen och även den mest negative kommer gilla det. Därmed måste hon motvilligt erkänna att det där var skönt och att kanske det kan göra henne öppen för att få sticka in fingrar el leksak hellre osv.

    Titta på några väl valda analsex filmer ihop och då kan jag rekomendera filmklipp från (erosexotica) som finns på porrsajter som är typ undervisnings film.

    En bra ställning för första penetration är skeden men än bättre är om han vänder 180grader typ missionären med uppdragna ben och liggande på sidan för att ha ögonkontakt. Då kan du leka med snorren o låta den vandra från klitoris till analen och denna uppvärmning gör att hennes anal öppnar upp sig och i ett naffs är du inne.

    Men det är en sak att du har fått komma in i henne utan smärta men sen tycker jag det är lika viktigt att hon blir knullad tillräckligt rejält för att hon ska upptäcka hur skönt det är. Om du blaskar runt där och är lite väl försiktig är det sannolikt att hon inte tyckte det var så fantastiskt som det helt klart kan vara. Inte fel att du kör en ådrad dildo på henne för att höja njutningen för en normal kuk är lite väl mjuk, kort och ällmänt skonsam.

    En annan metod är att hon får ta dej med dildon dels för att visa att den går in utan skrik men sen är det helt sjukt skönt för oss killar och det kommer hon att se också..

    Det är en helt ny värld analsex erbjuder.

  • Anonym (Kille 34)

    Igår hade jag analsex med tjejen. Vi brukar ha det kanske en gång i månaden/varannan månad. Bi börjar alltid med massa glid och jag fingrar henne. Först väldigt lugnt, jag brukar lägga ett finger med ett lätt tryck mot hennes öppning och då känner man när hon slappnar av. Då kan man gå in en bit men fortfarande väldigt lugnt. Efter ett tag kan man pulla henne i rumpan med ett eller två fingrar men vid detta laget är hon både våt och kåt.

    När vi känner att hon är bekväm med fingrarna så byter vi attribut(Kuk).

    Vi brukar som oftast börja med att hon ligger på rygg och har benen på mina axlar, hon är ganska liten och vig så igår tryckte jag benen över hennes huvud när jag knullade henne. När vi har anslaex smeker hon ofta klittan samtidigt och igår kom hon på typ 2 minuter. När vi har analsex kommer hon ofta snabbt och hårt. Hon är ofta snabbare än mig. Senaste året har jag bara kommit en gång i hennes rumpa för övriga gånger har hon kommit först och då får jag dra mig ur. Inte att det gör något eftersom det är lika härligt att se henne komma som hon gör.

    Som sagt, låt det ta tid och njut av det båda två. Varför inte bara köra med fingrar första gångerna?

  • Anonym (Kryddan)

    Har börjar testa med sambon. Först lekte jag själv med plugg/dildo, men nu leker vi tillsammans.

    Inte så ofta, mer kvalitet än kvantitet om man så säger.

    Verkligen sjukt upphetsande och roligt. Använder olja som glid.

  • jj57

    Det tog ganska många försök och år, men numera har jag och min fru analsex då och då. Jag brukar börja med att massera henne, med fokus på rumpan, viket hon älskar. Sedan slickar jag henne, först fittan och när jag övergår till rumpan brukar jag sticka in en stav i fittan. Efter ett tag tränger jag in i rumpan, numera med kondom på. Tar inte lång stund för mig att komma, och det brukar vara ordentligt starkt.

  • Tom Araya
    Anonym2721 skrev 2018-06-28 21:04:45 följande:
    Glömde, använd mycket glid, silikon är att föredra.
    Vi kör med barnolja.
  • Wench85
    Anonym skrev 2009-08-13 00:12:49 följande:

    För en vecka sen hade jag analsex för andra gången , första gången var ett misslyckande eftersom vi skulle testa det och hade ingen glidmedel.

    Men i torsdags trodde jag att jag skulle tappa andan och började gråta så jäkla skönt var det.

    Tänkte att tråden skulle vara bra för oss som gillar det och har frågor om det.

    Jag själv undra bla vilka ställningar kör ni med vid analsex? Och hur ofta??

    Ni som tycker att analsex är äckligt och onaturligt , spara eran kommentarer och öppna en "Gilla inte analsex" tråd.


    Grattis till att ha upptäckt en ny njutbar upplevelse!  

    Ta lärdomen med glidmedel till dig, min erfarenhet är att det mesta är roligare med glidmedel. 

    Jag kan berätta om hur det kom sig att jag provade första gången. Jag är tjej och hade aldrig sett något som helst intresse av analsex mina första år som sexuellt aktiv. Jag hade inget principiellt emot, men det lockade mig inte över huvud taget. Jag kunde till och med tycka att det var lite synd att det inte lockade mig, men accepterade såklart läget och eftersom de få gånger jag känt något ens i närheten bara hade känts obehagligt och jag tyckte att rumpor bara var meningslösa, så det var inget som jag undersökte vidare.

    Vändningen för mig kom faktiskt i form av en över 200 år gammal bok. Jag var ett par år över 20 när jag började läsa en del klassisk erotisk litteratur. Bland dem fanns Markis de Sades Filosofin i sängkammaren. I den berättar en av karaktärerna detaljerat om hur hon älskar analsex och alla fördelar hon ser med det, och en av de andra karaktärerna får uppleva det för första gången. Det lät fantastiskt. Ungefär samtidigt hade jag börjat dejta en ny kille och vi hade massor av sex. Han älskade min rumpa och smekte den och jag insåg att det var en erogen zon och rätt härligt. Tillsammans upptäckte vi en ny favoritställning  - när jag låg på mage med en kudde under och benen ihop och han penetrerade mig (vaginalt) bakifrån. När han dessutom smekte klitoris i den positionen fick jag min första orgasm samtidigt som jag penetrerades, och det var alldeles magiskt. Någonstans i detta började jag fundera på vad mer en kunde göra i det området. Och någonstans i kombinationen av att han älskade min rumpa, att det var så oerhört skönt i min nya favoritställning och bland dessa sidor började jag tycka att det lät riktigt lockande. Jag föreslog det för min dejt som var väldigt skeptisk, hans enda erfarenhet hade vart väldigt negativ, men vi pratade vidare om det och efter någon vecka införskaffade vi glidmedel. Efter massor av härligheter med händer och munnar började vi med vaginal penetration och att han smekte min anal med fingrar och glidmedel. Efter en stund provade vi, försiktigt försiktigt, med hans kuk samtidigt som vi smekte min klitoris.

    Det var helt magiskt. Det var så skönt att jag knappt visste vem jag var. Han frågade någon gång försiktigt om det gjorde ont och jag kunde knappt få fram ett "nej fortsätt" för jag bara kände så oerhört stark njutning. Närmaste månaden tror jag vi oftare avslutade analt än på något annat sätt och de orgasmer jag får av analsex kombinerat med klitorisstimulans är fortfarande, runt tio år senare, något oerhörda. 
  • Daniel1986
    Wench85 skrev 2018-07-05 15:23:25 följande:

    Grattis till att ha upptäckt en ny njutbar upplevelse!  

    Ta lärdomen med glidmedel till dig, min erfarenhet är att det mesta är roligare med glidmedel. 

    Jag kan berätta om hur det kom sig att jag provade första gången. Jag är tjej och hade aldrig sett något som helst intresse av analsex mina första år som sexuellt aktiv. Jag hade inget principiellt emot, men det lockade mig inte över huvud taget. Jag kunde till och med tycka att det var lite synd att det inte lockade mig, men accepterade såklart läget och eftersom de få gånger jag känt något ens i närheten bara hade känts obehagligt och jag tyckte att rumpor bara var meningslösa, så det var inget som jag undersökte vidare.

    Vändningen för mig kom faktiskt i form av en över 200 år gammal bok. Jag var ett par år över 20 när jag började läsa en del klassisk erotisk litteratur. Bland dem fanns Markis de Sades Filosofin i sängkammaren. I den berättar en av karaktärerna detaljerat om hur hon älskar analsex och alla fördelar hon ser med det, och en av de andra karaktärerna får uppleva det för första gången. Det lät fantastiskt. Ungefär samtidigt hade jag börjat dejta en ny kille och vi hade massor av sex. Han älskade min rumpa och smekte den och jag insåg att det var en erogen zon och rätt härligt. Tillsammans upptäckte vi en ny favoritställning  - när jag låg på mage med en kudde under och benen ihop och han penetrerade mig (vaginalt) bakifrån. När han dessutom smekte klitoris i den positionen fick jag min första orgasm samtidigt som jag penetrerades, och det var alldeles magiskt. Någonstans i detta började jag fundera på vad mer en kunde göra i det området. Och någonstans i kombinationen av att han älskade min rumpa, att det var så oerhört skönt i min nya favoritställning och bland dessa sidor började jag tycka att det lät riktigt lockande. Jag föreslog det för min dejt som var väldigt skeptisk, hans enda erfarenhet hade vart väldigt negativ, men vi pratade vidare om det och efter någon vecka införskaffade vi glidmedel. Efter massor av härligheter med händer och munnar började vi med vaginal penetration och att han smekte min anal med fingrar och glidmedel. Efter en stund provade vi, försiktigt försiktigt, med hans kuk samtidigt som vi smekte min klitoris.

    Det var helt magiskt. Det var så skönt att jag knappt visste vem jag var. Han frågade någon gång försiktigt om det gjorde ont och jag kunde knappt få fram ett "nej fortsätt" för jag bara kände så oerhört stark njutning. Närmaste månaden tror jag vi oftare avslutade analt än på något annat sätt och de orgasmer jag får av analsex kombinerat med klitorisstimulans är fortfarande, runt tio år senare, något oerhörda. 


    Härligt läsning ;)
Svar på tråden Tråden för oss som gilla analsex