Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Schkååål Soleil! Meeer dinkar år flket! Snart går vi på krogen! Vem fixar frukost i tråden imorgon? Inte jag!
på er mina kära vänner! Tycker om er massor!
Schkååål Soleil! Meeer dinkar år flket! Snart går vi på krogen! Vem fixar frukost i tråden imorgon? Inte jag!
på er mina kära vänner! Tycker om er massor!
Yohanna: Du är _min_ typ av kbvinna!
meeen,ligger ni och siver tjejer?! Nu skulle vi jau ha djupa samtal och lösa världsproblemen! nåja, vi tar det imorgon istället!
Godmorgon!
Vägrar läsa bakåt i tråden idag...
Petunia: Tack för treon, men jag mår faktiskt riktigt bra! Lite trött, men trots att det var jag som var ute igår är det Patrik som sover. Han får som migrän ibland, och då fins det inget att välja på - medicin och i säng bara. Typiskt att han fick det just idag bara!
Gislöv: Ja det blev bättre sedan jag klivit upp ur sängen och han fick ligga i fred!
Soleil: Den frukosten satt perfekt du! Tack snälla!
Junija: Jag har haft en slappardag idag också, trots att det egentligen var inplanerat "städning av trädgård" hos oss!
Nallen: Hoppas det blir ett trevligt kalas ikväll! Och att du får sova ut imorgon....
Björkeli: Du får dricka en whiskey ikväll så ska du se att alla eventuella förkylningsbaciller skräms bort eller dör! Önskar dig en toppenkväll och en lång härlig sovmorgon imorgon!
Madge: Vad gör ni när ni är kulturella/andliga/hälsosamma? Blir det typ temadagar, eller? Låter kul iaf!
Yohanna: Men gud så obehagligt med dina vänner! Har ni någon aning om vad som hänt med kompisen som är borta? Skönt att det gick bra med hon/han som tagit en överdos!
lasueca: Skitkul! Dansade så jag fick ont i benen och sjöng karaoke så jag fick ont i halsen! .-D
Yohanna: Hoppas på det bästa för båda vännerna, och att det nu kan få vara lite lugnt runt dig ett tag... *kramar om dig*
Nu ska jag vila en halvtimme eller två, återkommer senare - det är ju fotboll ikväll så jag blir i princip gräsänka!
Hej igen alla! Tänk vad lite sömn kan göra gott....
Yohanna: Pling i inboxen!