• MassiiMotoo

    Visst älskar alla Zlatan?

    Hahahaha avundsjuka som talar.
    Klart man älskar zlatan, antingen älskar man honom eller hatar honom.

    Inom fotbollsvärlden är han är jävligt bra fotbollspelare och de kan ingen säga emot.
    Diva har han ALL RÄTT att vara i dagens läge. Men hans attityd är bättre än vad den var när han spelade i malmö och ajax.

    Jag älskar bara honom. Han är i mina ögon en av världens bästa fotbolls spelare genom tiderna


  • MassiiMotoo
    Tessa skrev 2009-09-24 15:26:54 följande:
    Avundsjuk?På en kille som trots han är född i sverige inte kan tala ren svenska?Nä du.Ingen avundsjuka här inte.Gillar inte han överhuvudtaget oavsett om han spelar fotboll eller ej.Han må vara duktig, men Beckham är överlägsen allt.Och dessutom är han sjukt snygg!!Att sätta Zlatan och snygg i samma mening är direkt förolämpande...
    Nu pratr vi inte om hans ursprung utan om vad han gör. Han är välrdens mest eftertrakatade fotbollspelare, har bra med pengar, fina bilar, en familj och barn. Han gör de han älskar.

    Jag kan lätt säga att jag är avunsjuk ja.

    Hahahahaha Beckham är en yesterday, eller är på väg . Han är ingen färsk vara idag, han är inte lika bra osm zlatan.

    Vadå? Han ser helt ok ut, älskar hans leende, han ler verkligen med hela ansiktet.
    clembke skrev 2009-09-24 15:25:10 följande:
    Fy för Zlatan. Divig o tror att det inte finns ¨nån annan som klarar det han klarar. Visst han gör mål, men dom passar fram till honom får INGEN uppmärksamhet. Han liksom spelar ju inte matchen själv. Nä, mindre Zlatan o mer av dom andra så kommer dom snart jämsides i median. Har rätt att vara divig? njä, det tycker jag ingen ha rätt till att vara. Nä, mindre Zlatan!!!!
    Hahahan ok. Känner du verkligen till fotboll?

    De finns MÅNGA stora namn som är mittfältare idag och även backar som syns väldigt mkt i media. I ett lag är man 11 spelare. Allt ska klaffa för att man ska vinna,
    Men en spelare utan zlatans egenskaper blir de inte många mål utan bara passningar om du förstår. de måste finnas anfallare som honom för att de ska bli mål.
  • MassiiMotoo
    Tessa skrev 2009-09-24 15:43:46 följande:
    [citat]Nu pratr vi inte om hans ursprung utan om vad han gör. Han är välrdens mest eftertrakatade fotbollspelare, har bra med pengar, fina bilar, en familj och barn. Han gör de han älskar.Jag kan lätt säga att jag är avunsjuk ja.Hahahahaha Beckham är en yesterday, eller är på väg . Han är ingen färsk vara idag, han är inte lika bra osm zlatan.Vadå? Han ser helt ok ut, älskar hans leende, han ler verkligen med hela ansiktet.Jag förklarade bara varför jag inte älskar Zlatan.Sen att det råkade innefatta hans ursprung kvittar.Jag är fortfarande inte avundsjuk på honom.Tycker snarare han verkar en tragisk person som råkar vara bra på att sparka en liten boll.Det är min åsikt.Att Beckham är en hasbeen ja, det är han säkert, men snygg är han fortfarande i mina ögon.Han åldras med stil.Tycker inte han är ball för han med kan sparka en liten boll.Är bara löjligt i min värld.Har ingen förståelse för fotboll alls.Är ingen sportnörd what so ever.Alla tycker vi olika
    Men han spelar ju fotboll, men fine att man kan tycka han är snygg, inget fle på han absolut.
    Fotbollsmässigt är han en yesterday

    Varför är han tragisk? sparka en liten boll? Varför så nedlåtande ?

    Han är inte dåligt på fotboll, kan inte tycka han är tragisk.... varför skulle han vara de?

    Om någon är ju Beckham lite tragisk som har ett sådant förhållande med otroghet och skandaler ;)

    Men men..:)
  • MassiiMotoo
    clembke skrev 2009-09-24 15:52:16 följande:
    Håller inte med dig för fem öre. Tyvärr. Tycker han är grymt överreklamerad (eller hur det nu stavas )Men jag ska försöka komma ihåg att alla matcher som Zlatans lag vinner är enbart HANS förtjänst o ingen annan, vilket måste betyda att det även är Zlatans fel när det inte går bra i t.ex. EM, VM osv osv... Ska komma ihåg det. Eller kanske för er som älskar Zlatan så kanske han är den enda som gör rätt o det är alla andras fel när dom förlorar?! Kommer ihåg en match för bara ett tag sen, kanske 1-2 år sedan, där Zlatan o en till gjorde mål. O den enda som fick uppmärksamhet va just Zlatan. Att den andra gjorde ett grymt snyggt mål va det ingen som ville prata om. Så ja, han är överreklamerad. Det är såna som Zlatan som gör att jag inte tittar på fotboll.
    Har jag inte sagt, jag sa faktiskt att i ett lag är man 11 spelare, Allt ska klaffa sa jag, inte bara anfallaren. Det funkar inte. Har aldrig sagt att man inte ska skylla på honom när de går dåligt, då är de laget det är fel på, något sviktar. Man får ju se helheten.
    Klart de kan vara zlatans fel att han ibland inte gör målen. Han är ju inte perfekt direkt. Men nästintill

    MEN i t.ex landslaget är de inte många som håller hans nivå, där kan de svikta mkt på vissa ställen i uppställningen, dock tycker jag dagens spelare i landslaget, alltså de fräschare är riktigt bra.
    Men håller inte riktigt Zlatans nivå.

    Förstår inte så många är hatiska mot honom. Många gillar inte honom, fine, men kom inte och jubla när han gör målen för sverige
  • MassiiMotoo
    Tessa skrev 2009-09-24 16:05:05 följande:
    Jag tycker hans personlighet verkar tragisk, jag gillar inte hans attityd.Jag har ingen förståelse för fotboll. Kan inte se tjusningen i att ränna efter en boll oavsett om man heter Ibrahimovic eller Beckham.Ja, det är tragiskt med förhållande som kantas av otrohet och skandaler.Har själv blivit bedragen, så jag vet.Jag antar att det gör mig tragisk också, som liksom Victoria väljer att fortsätta förhållandet.Jag säger inte att jag älskar Beckham, han är säkert dryg och divig.Att jag överhuvudtaget nämde honom var att det var den snyggaste bollsparkaren jag kunde komma på.Är inte impad av honom heller.Men snygg, ja det är han ju.För mig är allt som har med fotboll att göra yesterday.Men det är min åsikt och ni som älskar fotboll behöver inte ta åt er.Jag är ingen sportnörd som sagt. Ja tur är det.vad tråkigt det hade varit annars om alla tyckt likadant.Jag håller mig till min sambo.Han slår både zlatan och beckham med längder:)
    Ok då har antaligen jag kommit till fel tråd, då jag trodde de skulle diskuteras fotboll med och inte enbart snygghet
  • MassiiMotoo
    Tessa skrev 2009-09-24 16:15:24 följande:
    Men orka....läs mina inlägg.jag har skrivit hela tiden om att jag inte är intresserad av fotboll.jag svarade på ditt inlägg om avundsjuka, att jag inte är avundsjuk på zlatan för det han gör och är.sen drog jag en parallell till beckham och sen spårade det visst ut.jag hatar fotboll.Jag gillar inte några superstjärnor och deras attidyder oavsett vad dom gör.Det är fenomenet att man tror att man står över alla andra och är en gud för man lyckas vara bra på att sparka en boll, som det i detta fallet handlar om eftersom ts fråga var, Visst älskar alla zlatan.Och jag som många andra svarade nej.alla älskar inte zlatan.Men du gör visst.grattis till dig.jag älskar min familj.Och nu kliver jag upp ur sandlådan och tar i tu med lite mer vardagsnära saker.Hopp hopp på er alla...
    Hahahaha ok,, chilla....
  • MassiiMotoo
    Phlippan87 skrev 2009-09-24 18:47:08 följande:
    har inget emot någon som faktiskt SPELAR fotboll som är en diva, men Zlatan står bara och väntar på att bollen ska komma till honom och skulle han behöva springa 10 meter extra för att komma åt bollen så skiter han bara i det och blänger ut sina lagkamrater...
    Hahaha det är ju bara bull. Har du sett ens en match med honom hahaha
  • MassiiMotoo
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 08:25:37 följande:
    ehm, vilken planet lever du på? det är just i landslaget han är mest divig... springer inte en meter mer än nödvändigt så om passningne är lite för lång vänder han om och glor istället... hade han haft samma målfacit som i ex barca så hade jag kunnat förstå hysterin, men nu?! han har inte särskilt bra skott/mål-statistik i landslaget så det är bara skitsnack
    Det är en STOR skillnad på landslaget och barcelkona eller INter där han spelade innan.
    I landslaget hänger int emånga med hans hastighet, eller hans nivå för den delen.

    Plus att Lagerbäck ÄLSKAR att betälla långpassningar över halva plan där de går illa i 9 av 10 gånger.
    Blir ingen direkt spel för en aggresiv anfallspelare som Zlatan.
    Det är inte lätt för han att lyckas i landslaget därför.

    Varför tror ni de går riktigt bra i de större lagen som BArcelona och INter?
    Där har han ju spelade som spelar i hans nivå.
  • MassiiMotoo
    TheCoopers skrev 2009-09-25 09:23:51 följande:
    Jag tycker han är grym !  I det svenska landslaget finns det många som är dåliga ... därav våra usla placeringar i mästerskap .
    Precis
  • MassiiMotoo
    Phlippan87 skrev 2009-09-25 09:43:28 följande:
    hur många andra landslag har en så pass bra statistik när det gäller gruppspel i vm och em som sverige har??lämnar iaf tråden nu, har besvarat TS fråga: Nej, alla älskar inte Zlatn, jag gör det inte och där försvann möjligheten för att ALLA gör det direkt
    Hahahahaha. Det är ingen bedrift att klara gruppen. Det är något man nästan ska klara för att vara ett bra lag.

    Att komma till kvartsfinal eller semi är något. Och de har inte hänt på VÄLDIGT länge för sverige
  • MassiiMotoo
    clembke skrev 2009-09-25 12:25:22 följande:
    Nä o det är Zlatan en del i att det har gått dåligt. Han liksom resten av laget. Dom får nog dela lika på att det har gått dåligt för dom. Nu lämnar jag me tråden, har fått fram mitt - Zlatan suger!!!
    Fast det är han ju inte, det är folk som förvänta sig att han ska vara resten av laget.
  • MassiiMotoo
    lottii skrev 2009-11-10 20:09:39 följande:
    Guldbollen till Zlatan. Zlatan är grym.Måste ändå säga att det var dåligt att han inte kom på galan.....
    Han fick inte av sin nya tränare...
  • MassiiMotoo
    MassiiMotoo skrev 2009-11-10 20:27:36 följande:
    Han fick inte av sin nya tränare...
    typ deras policy eller vad tusan de var ..
Svar på tråden Visst älskar alla Zlatan?