• lia27

    utankvedshavandeskap X några fler som gått igenom el går igenom det nu?

    Hej fick X konstaterat igår,fick cellgift idag är i v 5 och graviditeten var normal fast i vänstra äggstocken,ska tillbaks nästa vecka för att se om fostret ej växer mer och om det har hunnit brytas ner av giften....Våre trevligt o prata med fler som går el gått igenom samma sak.

  • Svar på tråden utankvedshavandeskap X några fler som gått igenom el går igenom det nu?
  • lia27

    Jag har ej börjat blöda än,fick sprutan i tors.....men jag har heller ej blivit opererad....

  • lia27

    Oj beklagar verkligen jag är en hel del på danderyd sjukhus själv.Var faktiskt där senast igår.De såg fostret i min ena äggledare och jag fick bara en spruta som skulle stoppa celldelningen o på så sätt dö.Hade hcg på ca1400 igår ca400 så det går åt rätt håll för mig men måste ta blodprov varje vecka tills de nollställs.Vilken vecka e du i?

  • lia27

    oj då borde de agera fort om du e så lång gången,vad låg hcgn på?Blöder du?

  • lia27

    jag börja blöda för 2dar sen o 5dar efter sprutan....hoppas att du ej hade hon ja hade igår...hon var inget alls bra,fy vad ja ogillade henne.Jag tror att du skulle kunna få samma spruta som mig,cellgift,istället för o operera...hon doktorn igår skulle ja kunna strypa

  • lia27

    skönt!!!Jag hade en lång kille första gången o andra han var riktigt bra!Men du får gärna skriva hur de går för dig....

Svar på tråden utankvedshavandeskap X några fler som gått igenom el går igenom det nu?