BF Januari :-) del 3
Litenkatt skrev 2010-01-02 01:49:58 följande:
Hej tjejjer! Ja i måndags kom han ut med planerat snitt, det var en väldigt underlig och läskig upplevelse, underlig för att jag var ju helt bedövad så det var lite som att de plockade fram honom ur nån låda under bordet, helt ren och fin, och läskig för att jag inte gillar operationer. Men jag överlevde och vi har varit hemma i några dagar nu, så otroligt skönt att landa. Personalen och vistelsen på SÖS var jättebra. Det är inte så lätt att beskriva hur fin han är, vi kallar han "Lilleman" sålänge, namndiskussion pågår :) Jag tyckte jag var hormonig och gråtig innan förlossningen, nu kan jag knappt titta på bebben utan att gråta, är så himla lycklig! Är väldigt nöjd med min Babynest, kan rekommendera! Hur blev det med bebissnack-tråden? Ska försöka läsa ikapp lite i denna tråd imorrn, är lite snurrig i huvudet av alla konstiga sovtider och värktabletter. Så spännande att följa er som ska ha snart. Nu är det någon som smackar i vaggan: amningsdags!www.familjeliv.se/Forum-3-20/m49535954.html men om det kanske ska börjas skriva i den nu när det är många bebisar som kommit ..