Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

    Vi med Kronan-vagnar del 12

    hittade också hit

  • 3 barns mor
    Mathilda2006 skrev 2009-10-14 19:38:44 följande:
    Hejsan! Har just köpt en begagnad kronan vagn. Tyget luktar lite mögel så jag ska prova och tvätta det. Men jag är lite nyfiken på en ny klädsel. Vad kostar en sådan? Anna
    kom ihåg och sätt på tyget på vagnen innan det torkar helt. ska man göra enligt kronan
  • 3 barns mor
    VinterNoll2 skrev 2009-10-20 15:22:16 följande:
    Appropå klädslar så är jag sugen på att köpa en ny klädsel till vår sittdel som vi snart kommer börja använda. Det är ju absolut inget fel på den röda men det skulle ju kännas som en helt ny vagn och det är ju aldrig fel. Jag hittade inga klädslar på hemsidan så jag mejlade Kronan och fick veta att de har just beige, lila och rosa kvar till sittdelen för 100 kr + frakt. Väldigt billigt ju, men jag tror inte att maken varken vill ha en rosa eller en lila vagn och jag vill inte ha en beige... De har ju andra färger också, mer basfärger, men då blev det ju jättedyrt tycker jag, 895 kr + frakt... Jag hade för mig att klädslarna kostade runt 500 kr förut? Eller har jag fel? Får väl dras med min röda, som de ju inte alls är nåt fel på iofs... men det känns lite trist.
    vet du vad frakten kostar
  • 3 barns mor
    Ja82 skrev 2011-11-01 11:11:16 följande:
    Tvätta klädseln?

    Hej alla!

    Undrar om det är någon som har tvättat sin kronan-klädsel?
    Är det krångligt att få tillbaks den på igen?
    Har färgen påverkats?
    Blir klädseln hemskt skrynklig?

    Tacksam för svar!
    jag har tvättat. nej inte krångligt att få tillbaka har en röd från 08 och färgen är detsamma.  klädseln blir ej skrynklig
  • 3 barns mor

    Asereht. jag har en duovagn en 08 och den är röd och låter som din röda klädsel.

  • 3 barns mor
    Asereht skrev 2011-11-24 08:14:06 följande:
    Okej, jag hade tänkt att jag skulle kolla om det går att hitta en klädsel på blocket så det är ju bra att ha lite koll på vad som passar och inte. Jag har mailat till Kronan och svaret jag fick var att klädslar från innan2010 borde passa. Dags att spana på Blocket med andra ord!

    Hur hänger ni era skötväskor förresten? Jag har haft krokar på chassit på mina andra vagnar men iom kronans handtag funkar det inte alls bra, väskan kommer långt ned och alldeles för lågt.
    tog detta tips för nåt årsen så så hänger jag min skötväska

    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m43370973-1.html%F6tv%E4ska&searchField=0&searchRange=5&searchSort=1&searchLocation=2&doSearch=S%F6k&searchDisplay=2
  • 3 barns mor
    Trolltyg skrev 2012-01-03 18:57:33 följande:
    Hej!

    Väntar barn i maj 2012 och är inne i barnvagnsdjungeln för tillfället, och har totalt snöat in på en Kronan duo. Är hopplöst förälskad i designen och kan inte ens tänka tanken på en annan vagn. Har dock aldrig testkört någon.. men numera finns det ju en butik i Göteborg som säljer dessa vagnar, och dit hade jag tänkt ta min sambo och testköra lite..

    Men, vi har en Audi A4 Avant, vilket är en något mindre modell av kombi. Så frågan jag ställer er, är om någon har en sådan bil, eller likartad i storleken i bagageutrymmet, och om då denna barnvagn ryms i audin? Nå, vad tror ni?

    Hoppas någon har lite koll :)
    jag har en duo vagn från 08 den är det 3 lägen på sittdelen.  varför dom bara gör 2 lägen nu vet jag ej. min sambo tror att du får in en kronan i audin men sen är det nog fullt.
Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12