• Anonym

    Vad har ni för fetisher, eller vad blir ni lite extra kåta av?

    Själv älskar jag kvinnor/tjejer som ALLTID har nagellack på sina naglar.

    Dessutom älskar jag tjejer som har hål i öronen och som inte bär örhängen, men har tydligt markerade hål.

  • Svar på tråden Vad har ni för fetisher, eller vad blir ni lite extra kåta av?
  • Anonym (XY)

    Går igång på lust, när kvinnan förlorar sig själv i sin kåthet och jag styr det.
    Ser mig som en pleaser, det som gör henne kåt, gör mig kåt.
    På senare år har jag haft ett antal ug-kvinnor och det är jävligt häftigt att använda en kvinna och se hur hon njuter att vara min leksak, hennes kåthet när hon utför sina små uppdrag och vet att hon skall bli belönad.

  • Anonym (Me)

    Går igång på att min karl kommer hem på lunchen i sina arbetarkläder och sätter på mig hårt. Blir kåt bara jag tänker på det. 

  • Anonym (une fille)
    Anonym (Udda) skrev 2022-01-17 22:35:31 följande:

    Tycker om när min fru fiser nära mig.


    Närhet är viktigt i ett äktenskap. Det håller jag med om. :P
  • Anonym (Lukter)

    Tänder på lukter, tex om min tjej varit och tränat och är lite lätt svettig så gillar jag att slicka henne. Känna lukten från hennes fitta, både lite svett och kanske lite kiss. Gillar också om hon fiser då luktar jag gärna. 

  • Hotelliggaren
    Anonym (JaneDoe) skrev 2022-01-17 19:36:52 följande:

    Min fetisch är att förföra och ligga med unga killar. Ingenting är enklare än att få dem intresserade när man använder en kvinnas list. Min yngsta son är 20 idag, och jag kan avslöja att jag har varit med tre av hans kompisar och jämnåriga samt ytterligare två av hans äldre brors vänner. Det är en ganska spännande och farlig fetisch för det är viktigt att det inte kommer ut till fel personer, framförallt med tanke på att två av killarna är söner till vänner som vi umgås med. Det roligaste är att unga kåta pojkar är lika lätthanterliga som små hundvalpar.
    Har jag dåligt samvete, njaa, oftast inte. Ångrar jag det, nej. Håller jag fortfarande på med det... ja. 


    ;D


    Kittlar nog hos många, både män o kvinnor. De flesta män minns nog hur de suktade efter nån het milf som var mamma till en kompis.
    Men jävlar vad skit du hade fått om det var omvända könsroller. Tänkvärt....
  • Anonym (Öppensinnad kille)

    Jag har blivit mer upphetsad av naturism, och basta tillsammans med okända människor av alla kön. 
    Sen har jag blivit mer nyfiken på bisexuellt och nyfiken på att börja utforska lite, och blir väldigt kåt av att se på amatörporr med shemales

  • Bgbg
    Anonym (JaneD­oe)
    MÅN 17 JAN 19:36
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

    Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.


    Min fetisch är att förföra och ligga med unga killar. Ingenting är enklare än att få dem intresserade när man använder en kvinnas list. Min yngsta son är 20 idag, och jag kan avslöja att jag har varit med tre av hans kompisar och jämnåriga samt ytterligare två av hans äldre brors vänner. Det är en ganska spännande och farlig fetisch för det är viktigt att det inte kommer ut till fel personer, framförallt med tanke på att två av killarna är söner till vänner som vi umgås med. Det roligaste är att unga kåta pojkar är lika lätthanterliga som små hundvalpar.
    Har jag dåligt samvete, njaa, oftast inte. Ångrar jag det, nej. Håller jag fortfarande på med det... ja. 


    ;D

    Helt underbart! Hade kompis Mamma som var lika 
    när jag var väldigt ung! LjuvligtVilka helt underba
    minnen :)


  • Anonym (en av flera...)

    Alltid skönt att få ha tjocka blöjor mellan benen, då känner man sig trygg.

  • Bgbg

    Ja Jane Do! Helt ljuvligt Så härligt beskrivet Hotelliggaren?..
    Mitt PM är öppet

  • Anonym (Ankel)

    Tänder på tjejer med ankelsockor. Nått med att fötterna blir så sexiga. Dom får gärna sitta på under akten med.

  • Anonym (Hmmm)

    Knoppstånd.
    Och senare när man kommer dit - fontänorgasm
    mmmmmmmmmmm

  • Anonym (lban)

    har jobbat hemma mer o mer iom pandemin o är ju inte riktigt lika klädd hemma om dagarna.. ibland inte alls. tanken om att nån kan se mig har blivit mer o mer spännande (bor ganska centralt med fönster ut mot en trafikerad gata), kan dock skämmas lite för tankarna när suget lagt sig :$

  • Anonym (Snälla frun)

    Tänder på sex med fler. Att jag vet att jag får göra vad jag vill bara min man vet om det. 

  • Anonym ((!))
    Anonym (lban) skrev 2022-02-16 14:40:57 följande:

    har jobbat hemma mer o mer iom pandemin o är ju inte riktigt lika klädd hemma om dagarna.. ibland inte alls. tanken om att nån kan se mig har blivit mer o mer spännande (bor ganska centralt med fönster ut mot en trafikerad gata), kan dock skämmas lite för tankarna när suget lagt sig :$


    Är du man eller kvinna?
  • Anonym (lban)
    Anonym ((!)) skrev 2022-02-16 16:54:52 följande:
    Är du man eller kvinna?
    Man
  • Dal man

    Går igång när tjejer/kvinnorna klär sig sexigt,latex,nylonstrumpor,framförallt glansiga  stay-ups o högklackat,älskar vackra "rena" fötter(Endast på kvinnor) gärna då med nylonstrumpor på,och fontänorgasmer vilket min sambo får ibland.

  • Anonym (Lite udda men...)

    Har en udda grej/fetish, något jag ofta dras till och det är vänliga, faderliga, oftast lite äldre (men behöver inte vara det) gifta män som inte vill bedra sin fru.

    Vilket blir surt för mig, eftersom jag får då inte vara med dem. Men jag dras väldigt starkt till den typen av män. Kommer ihåg när jag växte upp, mina kompisar var kära i nån kändis/artist runt 18-20, jag var kär i mina kompisars pappor.

    Jag är en sån som skulle om jag hade haft otur kunnat blivit sexuellt utnyttjad. Den fixeringen/kärleken till fel person och det hade kunnat gå väldigt snett. (Mitt liv har gått snett ändå, men på andra sätt)

    Men det är något väldigt fint och jäkligt attraktivt med vänliga män som inte vill bedra sin fru ändå. Det anser jag fortfarande, synd att de är upptagna bara. Får väl hitta en sån änkeman eller skild snubbe kanske.

Svar på tråden Vad har ni för fetisher, eller vad blir ni lite extra kåta av?