• Anonym

    Någon mer som gillar hård sex?

    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 18:12
    Det verkar som att det är ovanligt att tjejer tänder på att vara undergivna. Känner mig lite ensam, ingen av mina mina vänner tänder på det utan allt ska va så jämnställt och fint!

  • Svar på tråden Någon mer som gillar hård sex?
  • Krafs
    Snyggsingelpappa skrev 2010-01-06 01:29:34 följande:
    Mycket mer vanligt än du tror med förnedringssex...även kallad Madonna/Hora syndromet
    Jag antar att du syftar på Madonna hora-komplexet. Isåfall har du missuppfattat det hela. Madonna hora-komplexet handlar endast om vissa mäns oförmåga att se kvinnor som både sexuella varelser och vanliga kvinnor. Inget annat.
  • Anonym (bea)

    Samma här, jag gillar också hårt sex! Har försökt berätta för tjejkompisarna någon gång, men de tycker bara att man är ett freak (inte på ett bra sätt) och snackar en massa gojja bakom ryggen och fattar absolut ingenting. Så nu mera pratar jag bara om vaniljsex med dem. Pryda brudar.. men nån gång när jag sagt något om vad jag gillar och det har varit killar med så har jag ofta set något tändas i killarnas ögon.. jag tror att de är trötta på sina "missionären-tjejjer" som förkastar analsex och inte ens skulle komma på tanken att ta med en bommulssjal i sexet. :)


    Anonym skrev 2009-11-24 14:22:49 följande:
    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt.. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 18:12 Det verkar som att det är ovanligt att tjejer tänder på att vara undergivna. Känner mig lite ensam, ingen av mina mina vänner tänder på det utan allt ska va så jämnställt och fint!
  • marre69

    Och jag gillar att dela ut det Har haft åtminstone ett par tjejer som tände på det där och en som jag lärde upp s.a.s. Från att ha varit emot det gillade hon det när det tog slut. Så det är inget ovanligt. Fast det är inte precis politiskt korrekt verkar det som.

  • drever

    oh beror helt på vilken sex mood jag är inställd på me visst kan det vara riktigt sexig med att man blir tagen brutalt bakifrån sliten i håret fasthållen mmmm vart lite sugen nu :p

  • chelh
    Anonym skrev 2009-11-24 14:22:49 följande:
    Jag gillar riktigt hård sex. Strypsex, bli smiskad, få örfilar och bli kallad för hora, slyna osv. Älskar att bli dominerad och känna mig lite utnyttjad. Är det någon mer som tänder på det? Mina tjejkompisar tycker att det är sjukt.. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 18:12 Det verkar som att det är ovanligt att tjejer tänder på att vara undergivna. Känner mig lite ensam, ingen av mina mina vänner tänder på det utan allt ska va så jämnställt och fint!
    Jag är exakt likadan, gillar hårt sex, strypsex är det bästa jag vet & att få örfilar & bli kallad hora osv är mer eller mindre också det bästa jag vet. går helt & hållet igång på det men har inte berättat något av det för mina tjejkompisar pga att dom är väldigt ''vanliga'' & vet att många skulle reagera väldigt stort på det.

    Att bli totalt dominerad är helt enkelt så jag tycker att det ska vara :)
    Mio, 4/12-09 ♥ läs: emach.blogg.se
  • Anonym (Homer)

    Ni kallar det för "sex" men det handlar ju om förnedring, och då är man inne på helt andra områden, typ psykologiska problem och fascination för att förneka det egna könet...

  • Anonym (bea)
    Anonym (Homer) skrev 2010-01-07 07:58:58 följande:
    Ni kallar det för "sex" men det handlar ju om förnedring, och då är man inne på helt andra områden, typ psykologiska problem och fascination för att förneka det egna könet...
    För DIG kanske det skulle vara så.

    Förneka det egna könet - eller kan man kalla det leva ut, kanske? Hörru din lilla kyckling. Kalla det vad du vill men vissa gilar det, så det så. Om båda parterna gillar det så är det väl ändå deras business?
  • Anonym

    Jag tänder också på det, fast kanske inte lika grovt som du gör.. jag vill inte bli slagen, men gärna lite fasthållen och känna att jag inte har full kontroll. Men det är ju bara en lek...

  • marre69

    Homer, du är helt ute och cyklar. Det handlar inte alls om förnedring. Jag har haft tjejer som VELAT ha dominans, brutal förnedring, våldtäkt, att bli slagna, strypsex, bli kallade för horor och annat för att DE TÄNDE PÅ DET. De ville tappa kontrollen och enbart njuta. Genom att tappa kontrollen och slippa ansvaret och bara s.a.s. go with the flow, kan njutningen uppnå helt andra höjder. Man slipper en massa saker att tänka på och behöver inte passa in i ramar som sådana som du ställer upp.
    Ingen av dem har haft psykiska problem eller förnekat könet.

    Den sista jag hade som var så vanlig som man kan bli, bara ville ha vaniljsex, tja, hon var rena madrassen, som bara låg där ville bli pullad, påsatt och helst ligga i koma, hon hade enorma problem med sitt psyke (en psykiater som vi kände sa t.o.m. till mig att jag borde försöka övertyga henne att söka hjälp eftersom han misstänkte svår manodepression och andra problem!). Och om det var någon som förnekade sitt kön så var det HON. Nu berodde allt detta säkert inte på att hon var vanilj eller "vanlig", men jag säger detta för tydlighets skull för att undvika onödig diskussion. De andra tjejerna hade i alla fall INGA problem och var så kvinnliga som man bara kan bli. Att därför påstå att någon, p.g.a. sin sexuella läggning, har psykiska problem, förnekar sitt kön m.m., är förkastligt och hör närmast hemma i 50-talets Sovjetunionen.

    Förutom en av dem, som verkligen levde ut sin undergivna roll och visade sin läggning, vågade ingen av tjejerna att gå ut med detta, eftersom de inte ville bli fördömda av sådana som dig, vilket jag tycker är oerhört synd. Hade sådana som du inte funnits, hade det för det första varit lättare att hitta tjejer som passar bättre ihop med en i sänghalmen och tjejerna hade säkert också mått mycket bättre, eftersom de hade sluppit smyga med sånt för att undvika fördömelse från typer som dig. Det är värt att tillägga att hon som gick ut med det fick uppskattning och positiva kommentarer från sin omgivning. Det var alltså inga problem med detta och hon mådde bra av detta.

    Min slutsats: Homer, du har inte den minsta aning om vad du pratar om.
    Mitt förslag: Homer, om du inte har något vettigare att säga, kryp tillbaka till den lilla hålan du kom ifrån och gör lite knipövningar, helst så att det blir tyst.

Svar på tråden Någon mer som gillar hård sex?