• Anonym (äcklad)

    Tittar alla män på porr???

    som rubriken lyder, e det verkligen så att alla män tittar på porr?
    kan förstå att om man e singel eller, men jag förstår inte behovet när man e i ett förhållande.

  • Svar på tråden Tittar alla män på porr???
  • Janice01
    Anonym skrev 2009-12-21 12:24:02 följande:
    Porr is the shit!
    Varför då? Jag o min killa har en massa härligt tack vare den!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-21 12:24:02 följande:
    Porr is the shit!
    Janice01 skrev 2009-12-21 13:27:46 följande:
    Varför då? Jag o min killa har en massa härligt tack vare den!
    Han/hon menar att det är härligt!!
  • Janice01
    Anonym skrev 2009-12-21 13:42:54 följande:
    Han/hon menar att det är härligt!!
    Jag som läste snabbt och misasde "the"....
  • Anonym (Tjej+porr)
    Anonym skrev 2009-12-20 16:50:09 följande:
    Tycker porr är äckligt.. ska en man eller kvinna behöva se på porr, andra nakna människor och inte sin partner.. å bli kåt å runka eller pulla sig så då kanske inte man behöver vara i ett förhållande.. Så äckligt........................
    Men snälla.. Vad e det som e äckligt med att nakna människor har sex..???
    Om du inte tycker om det så kolla inte men kom inte och säg att det e äckligt för oss andra som faktiskt gillar att kolla på det!
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Anonym (äcklad) skrev 2009-12-21 11:58:36 följande:
    Anonym (jag t ex) skrev 2009-12-20 20:02:09 följande: Jag vet att det inte e otrohet..men jag tycker bara att porrfilm e äckligt,men det e vad jag tycker, å det e INTE naturligt. jag e nog väldigt gammalmodig, sex e nåt emellan 2 människor som älskar varanndra. Verkar som om man e en idiot eftersom man tycker det....samhället e så förstört av sex. Människor knullar till höger å vänster å det e helt ok...
    Jag håller med dig helt å hållet i det du skriver.. sex är mellan två man älskar.. fast sen mellan människorna är jag inte gammalmodig..
  • DollyDarling

    Det här är ett jättesvårt ämne för vissa och för andra ett härligt sätt att dela en fascination eller fantasi med sin partenr.
    Min partner har alltid tittat på porr, som killar i allmänhet gör, porrsurfat och tillfredställt sig själv. Tills han träffade mig.
    En dag hade jag jobbat ett hysteriskt långt pass och han kom och hämtade mig. Väl hemma kastade jag mig på datorn ty jag väntade ett viktigt besked. Men jag kunde knappt komma in på min mail ty det var så j*vla mycket nakna brudar över hela dataskärmen. Jag blev vansinnig (vissa av mina vänner har stöttat mig till hundra lika många har undrat vilken sagovärld jag lever i.) Men jag vill inte att min man tillfredställer sig till nakna kvinnor när jag sliter häcken av mig på jobbet. Jag skulle ju precis komma hem!! Jag förstår alla hans argument om att vårt sex inte är samma sak etc etc. Men som TS själv skriver jag må vara gammalmodig men det funkar inte för mig. Jag älskar att min man tänder på mig, helst bara mig. Porrfilm tillsammans är urläckert, när det handlar om sex och inte bara en massa lösnaglar i f-----n, det kan ju inte vara behagligt
    Min man har slutat med det, jag kompenserade honom med tokmycket nakenbilder på mig själv. Han sa en gång:- nu när jag förstår hur du känner är jag glad att du kom på mig.
    Ett argument var från man, alla män har alltid gjort så här. Jag tittade på honom, tror du grottmännen satt och runkade åt spretiga grottmålningar eller??

  • Doktorn
    DollyDarling skrev 2009-12-21 14:28:29 följande:
    ...Ett argument var från man, alla män har alltid gjort så här. Jag tittade på honom, tror du grottmännen satt och runkade åt spretiga grottmålningar eller??
    Nej, det lär de ju inte ha gjort.
    Tror du att de var monogama hela livet och gifte sig och skaffade barn två och två? Eller var det så att starka män (hanar) tog för sig så gott de kunde och hade barn med många kvinnor?
    Jag tror inte att liknelser mellan dagens samhälle och stenålderssamhällen fungerar särskilt väl vare sig man är för eller emot porr.
  • Janice01
    DollyDarling skrev 2009-12-21 14:28:29 följande:
    Det här är ett jättesvårt ämne för vissa och för andra ett härligt sätt att dela en fascination eller fantasi med sin partenr.Min partner har alltid tittat på porr, som killar i allmänhet gör, porrsurfat och tillfredställt sig själv. Tills han träffade mig.En dag hade jag jobbat ett hysteriskt långt pass och han kom och hämtade mig. Väl hemma kastade jag mig på datorn ty jag väntade ett viktigt besked. Men jag kunde knappt komma in på min mail ty det var så j*vla mycket nakna brudar över hela dataskärmen. Jag blev vansinnig (vissa av mina vänner har stöttat mig till hundra lika många har undrat vilken sagovärld jag lever i.) Men jag vill inte att min man tillfredställer sig till nakna kvinnor när jag sliter häcken av mig på jobbet. Jag skulle ju precis komma hem!! Jag förstår alla hans argument om att vårt sex inte är samma sak etc etc. Men som TS själv skriver jag må vara gammalmodig men det funkar inte för mig. Jag älskar att min man tänder på mig, helst bara mig. Porrfilm tillsammans är urläckert, när det handlar om sex och inte bara en massa lösnaglar i f-----n, det kan ju inte vara behagligt Min man har slutat med det, jag kompenserade honom med tokmycket nakenbilder på mig själv. Han sa en gång:- nu när jag förstår hur du känner är jag glad att du kom på mig. Ett argument var från man, alla män har alltid gjort så här. Jag tittade på honom, tror du grottmännen satt och runkade åt spretiga grottmålningar eller??
    Onanerar du aldrig själv?
  • Signy
    DollyDarling skrev 2009-12-21 14:28:29 följande:
    Ett argument var från man, alla män har alltid gjort så här. Jag tittade på honom, tror du grottmännen satt och runkade åt spretiga grottmålningar eller??
    Jaaa, det kanske de gjorde? Sex har alltid farscinerat :)
Svar på tråden Tittar alla män på porr???