• Hej hopp i blåbärsskogen

    Kvinna! Hur kort får en mans kuk vara som kortast för att ha en chans att bli din partner?

    Under tiden man varit medlem här har man kunnat läsa om en hel del tjejer som lagt benen på ryggen så fort de fått se en riktig minisnopp. Jag antar att dessa män har rätt svårt att skaffa sig flickvän/fru men man kan ju alltid undersöka saken empiriskt :)

    Givetvis är jag medveten om att det är svårt att enbart jämföra enligt cm då andra ting också spelar roll men ponera att mannen i fråga är lyhörd osv. Detta är inte underlag för diskussion i tråden utan här diskuteras alltså endast hur kort en mans kuk får vara som kortast för att ha en chans att bli DIN partner?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 14:21
    Frågan var tydligen oklart ställd. Förtydligande:

    Vid erektion.
    Frågan är avsedd för kvinnor, män som har någon åsikt i frågan får gärna kommentera.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna! Hur kort får en mans kuk vara som kortast för att ha en chans att bli din partner?
  • Anonym
    Hallon Lakrits skrev 2011-07-07 14:10:49 följande:
    Hej.

    Jag läste lite inlägg här och bestämde mig för att göra göra en snabb registrering med ett par frågor och funderingar. Det jag säger här är inte av något syfte för att trampa någon på fötterna. Ok till saken då.

    Jag är en kille på snart 32 år och har aldrig fått höra att jag har varit dålig med det intima. Sen vet man ju
    aldrig hur ärlig vissa kan ha varit. Iaf jag vill erkänna här att min är bara medel stor ca 14-15 cm lång men
    vet av erfarenhet och fantasi hur man ska använda saken då jag anser att jag är lyhörd och har ett stort hjärta.

    Har varit singel i ca 2.5 år av egen vilja. Haft mina chanser men tackat nej av olika anledningar. Nu har jag
    sen en månad tillbaka träffat en tjej och vi beslöt i helgen att vi är ett par efter 1mån dejtande. Då kommer vi till
    poängen med det hela. Hon säger att min inte känns så mycket och kan väl säga att hon känns mer öppen än trång om jag säger så. Om man anser själv att man vet vad man håller på med och aldrig fått klagomål, förrän nu...är min då för kort/liten för henne eller kan det va så att hon är för öppen?

    Erkännandet nr två är att jag har köpt dessa "Sizegain Plus" piller på nätet som ska vara det bästa och naturligaste sättet att få större läng och omkrets med Garanterade Resultat. Men använt halva kuren redan 3/6 paket (1mån/paket) men märker ingen skillnad, storleksvis. Bara bättre utlösning och lite hårdare stånd.

    All hjälp, råd eller tips vore oerhört tacksamt då vi båda säger att vi kan gå långt och jag är lite rädd att det kanske tar slut bara pga detta? Klart vi pratar själva om detta men skadar inte att höra efter antar jag. Att jag skriver allt detta här vet hon inte om men kommer naturligtvis tala om för henne inom kort. Inga hemligheter.
    Alltså...

    Bara det attt du gått på att köpa piller som ska få din snopp att växa... Det finns inga såna piller!

    Sen, du skriver "jag vill erkänna här att min är bara medel stor ca 14-15 cm lång"  Vadå "bara"? Medel är medel. Varför komplex över en medelstor snopp?

    Om ni inte är riktigt kompatibla, kör med ställningar som känns mer för båda, som doggyn där hon har benen ihop och den "liggande doggyn", alltså hon på mage med benen ihop och du in i henne bakifrån. I missionären kan man ju ändra vinklar så att det känns mer osv. Är man "bra i sängen" finner man på råd mot det mesta!
  • HäckHäxan

    Hmm svårt jag tror mer på lösningar än problem, om jag älskar någon så älskar jag ju den personen inte kuken även om den ingår. Hade säkert kunnat leva med någon på 6-7 cm och ändå ha en bra relation om allt annat klaffade liksom, själva penetreringen är ju bara en liten del av kakan...


    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Hallon Lakrits
    Anonym skrev 2011-07-07 14:47:09 följande:
    Alltså...

    Bara det attt du gått på att köpa piller som ska få din snopp att växa... Det finns inga såna piller!

    Sen, du skriver "jag vill erkänna här att min är bara medel stor ca 14-15 cm lång"  Vadå "bara"? Medel är medel. Varför komplex över en medelstor snopp?

    Om ni inte är riktigt kompatibla, kör med ställningar som känns mer för båda, som doggyn där hon har benen ihop och den "liggande doggyn", alltså hon på mage med benen ihop och du in i henne bakifrån. I missionären kan man ju ändra vinklar så att det känns mer osv. Är man "bra i sängen" finner man på råd mot det mesta!
    Verkar som jag trampade visst på nåns fötter iaf märker jag. Vem sa att jag har komplex? Sa jag att jag är totalt missnöjd? Så klart medel är medel. Frågan jag ställde var om folk här anser att jag kanske för "för liten" för HENNE, eller om hon kanske helt enkelt kan vara lite "för stor".

    Ett tack iaf ang det andra du skriver om ställningar mm men återigen verkar som du inte lyssnat på vad jag har skrivit. När jag skriver att jag anser mig erfaren som vet hur den ska/bör hanteras, tror du jag har bara kört missionären med henne? De ställningar och hur de ska göras har jag gjort samt en del andra med men ändå får jag för första gången i mitt liv höra att den känns inte "så mycket". Därutav undrade jag om min medel är bara för kort för henne eller tvärtom.

    Sarkastiska svar brukar jag oftast bara ignorera men pga du ville ge lite hjälp med dina exempel mm så säger jag tack ändå. Uppskattas. No hard feelings.
  • Hallon Lakrits
    HäxanSurtant skrev 2011-07-07 15:13:22 följande:
    Hmm svårt jag tror mer på lösningar än problem, om jag älskar någon så älskar jag ju den personen inte kuken även om den ingår. Hade säkert kunnat leva med någon på 6-7 cm och ändå ha en bra relation om allt annat klaffade liksom, själva penetreringen är ju bara en liten del av kakan...
    Hej. Vet inte om ditt svar var menat för mig. Om inte ber jag om ursäkt :)

    Men om, så tänker jag på samma sätt. problem är till för att lösas, dvs se lösningar än problem. En till anledning att man gör ett konto här och skriver och hör efter lite. Än att bara bunkra in sig och skita i allt :D

    Och Ja, penetreringen är som sagt bara en del av det stora hela. Förspelet även för mig är lika viktigt.
  • Anonym
    Hallon Lakrits skrev 2011-07-07 15:43:36 följande:
    Verkar som jag trampade visst på nåns fötter iaf märker jag. Vem sa att jag har komplex? Sa jag att jag är totalt missnöjd? Så klart medel är medel. Frågan jag ställde var om folk här anser att jag kanske för "för liten" för HENNE, eller om hon kanske helt enkelt kan vara lite "för stor".

    Ett tack iaf ang det andra du skriver om ställningar mm men återigen verkar som du inte lyssnat på vad jag har skrivit. När jag skriver att jag anser mig erfaren som vet hur den ska/bör hanteras, tror du jag har bara kört missionären med henne? De ställningar och hur de ska göras har jag gjort samt en del andra med men ändå får jag för första gången i mitt liv höra att den känns inte "så mycket". Därutav undrade jag om min medel är bara för kort för henne eller tvärtom.

    Sarkastiska svar brukar jag oftast bara ignorera men pga du ville ge lite hjälp med dina exempel mm så säger jag tack ändå. Uppskattas. No hard feelings.
    Jag citerar dig återigen och fetmarkerar viktiga ord för att förklara: "jag vill erkänna här att min är bara medel stor ca 14-15 cm lång". Därav min slutsats att du hade komplex (eller nåt ditåt) eftersom du uppenbarligen inte tycker att det räcker och att du dessutom skaffat sockerpiller som du tror ska få din kuk att växa.

    Och det är ju för övrigt inte längden som gör att hon känner dig (om hon inte förväntar sig att du ska banga på hennes livmodertapp) utan omkretsen.

    Hur tänker du när du tror att du trampat på nån öm tå hos mig? Jag vill bara rätta upp dina tankemönster så att du börjar reflektera över vad som är relevant i sammanhanget.
  • HäckHäxan
    Hallon Lakrits skrev 2011-07-07 15:45:47 följande:
    Hej. Vet inte om ditt svar var menat för mig. Om inte ber jag om ursäkt :)

    Men om, så tänker jag på samma sätt. problem är till för att lösas, dvs se lösningar än problem. En till anledning att man gör ett konto här och skriver och hör efter lite. Än att bara bunkra in sig och skita i allt :D

    Och Ja, penetreringen är som sagt bara en del av det stora hela. Förspelet även för mig är lika viktigt.
    Det är lugnt, det var mer en kommentar på själva TS, jag har ju missat denna omröstning helt.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (oj)

    Att det finns kvinnor som på fullaste allvar är beredda avskriva män som inte är större än 15 cm är märkligt tänk. Mät upp 15 cm på en linjal och upptäck det inte är så kort. Sedan är slidan töjbar och anpassningsbar. Det är nog mest ögonen och psyket som tänder på och "behöver" 20 cm. En man med 15 cm och innehar massor av pondus, virilitet, tyngd och uthållighet skulle nog kunna tillfredsställa de flesta av de kvinnor som tror att 15 inte duger. I vissa ställningar kan till och med 15 cm komma väldigt djupt.

    Som tur är tycker de flesta kvinnor att viktigast är kärleken och hur man älskar/knullar.

  • spunge
    Anonym (janbanan) skrev 2010-01-17 14:42:01 följande:
    jag är visserligen kille men jag känner att jag vill dela med mig av mina erfarenheter, främst vill jag dela med mig till killarna som blivit lite osäkra av denna tråd. jag har en ganska liten penis, jag är inte särskillt snygg heller, men jag är trevlig och försöker gärna lite mer än vad som behövs vid de flesta situationer. pga min lilla penis så har jag blivit extremt lyhörd i sängen, redan under ett ons lär jag mig vad som är skönt för henne. det gäller att testa allt, i små doser, lite diskret, under en kort tid och sedan vara lyhörd. det är inte alls svårt.
    jag har iaf haft sex med ca 20 tjejer, fem av dessa har varit längre förhållanden, 7 andra har varit kk:s och tjejer jag bara dejtat lite hastigt och resten har varit ONS. som jag upplever det (är visserligen ingen tankeläsare) så har ingen haft problem med min storlek utan de flesta har gett mig extremt mycket beröm för mina fördigheter som älskare. hade t.o.m. en kk-relation med en gammal vän som jag visste tyckte att storleken var avgörande för bra sex, hon erkände sedan att hon hade ganska fel.
    en annan viktig poäng är att detta har varit snygga tjejer, bra mycket snyggare än de flesta tjejerna som sitter här inne och hävdar att 15 cm är för litet. jag tror inte på att skönheten sitter i betraktarens ögon, inte när det gäller killar, alla vet att René Nyberg är snyggare än Anna Book.
    det jag försöker säga är att jorden slutar inte snurra för att några tjejer på en community hävdar att era kukar är för små, det finns betydligt snyggare och bättre tjejer där ute som inte har något emot små kukar, lär er bara att vara extremt lyhörda.
    tänk såhär: "om jag vore tjej, hur skulle jag vilja bli påsatt av en kille med mindre kuk?". när ni listat ut det så har ni kommit en bra bit på vägen.
    du vet dom där killarna som måste skryta för att dom har liten kuk??
    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • Anonym

    Jag har väldigt svårt att se att jag skulle kunna stå ut med någon med mindre än 14 i längden.

Svar på tråden Kvinna! Hur kort får en mans kuk vara som kortast för att ha en chans att bli din partner?