Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

    Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0

    LR75 skrev 2010-03-23 12:51:03 följande:
    *upplyser om att det finns en het brud här i forumet som fyller år idag* *pekar på ts* JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA...... 
    Sjöng på fejjan imorse
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

    Jag sitter och funderar påa tt köpa en City mini. Någon som har erfarenhet?


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

    Beslutet är taget (tror jag) Bee ska säljas och City mini inhandlas

    Funderar lite på hur mycke Samuel kommer behöva åka vagn nästa vinter. Jag använder vår UJduo max 2 gånger i månaden. Och den tar bara massa plats plus att Samuel börjar slå huvudet i dufletten nu. Funderar på att sälja den och inhandla en city mini duo den tar mycke mindre plats.
    Vad tror ni?

    INGEN ANNONS bara funderingar


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Kajsan skrev 2010-04-01 19:01:25 följande:
    ( Säger inget mer)
    Mina barn sitter som fällknivar i Bee nu när de bärjar bli stora. I UJn blir det mer och mer som packade sillar + att den är så förbaskat stoooor. Men hmmmmmmmm
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    modestyclara skrev 2010-04-01 20:05:24 följande:
    våra grannar har en sån, oj vad de svär på vintern...och i terräng kommer de ingenstans... Jag har min 4,5åring i uj:n vid behov...hon kan krypa ihop under suffletten om det ösregnar...
    Ja på vintern fungerar den inte. Då ska CCn användas är tanken.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    myHappiness skrev 2010-04-01 20:27:53 följande:
    Varför inte en swift? Av 2010 modell, den är ju så liten att den knappt syns! Eller UJ 2010, liten den med!
    Nje fortfarande för stor. Singeln ska ju ersätta Bee så den ska vara liten liten
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Shoegirl skrev 2010-04-01 20:49:26 följande:
    Så du vill ha en sådan liten vagn som möjligt till stora barn? För att annars får de sån dålig plats? *trött och får det inte att gå ihop*
    hi hi  ja precis. Mary poppinsvagn helt enkelt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

    Nej men allvarligt UJduo tex är väldigt stor då den är så lång och blir stor ihopfällt. Tex city mini dubble är kortare och upplevs ialalfall som större. + att Samuel inte alls satt lika trångt i den. Mer plats både på sidorna och över huvudet.


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0