• Anonym

    Hur raggar man upp en kille??

    Som rubriken lyder: HUR raggar man?? Hur vill killar bli uppraggade??
    Min lilla historia går som sådan:
    Jag har länge spanat in snyggingen i skoaffären, när jag har gått in dit för att "titta på skor" *host host* så har han och jag snackat och han känner igen mig och min mamma också faktiskt :P Han vet vilka vi är helt enkelt.
    En nära väninna till mig känner honom, och hon har berättat att han är världens snällaste kille som jag absolut borde satsa på. Så där har jag ju en liten fot inne också.
    Jag har länge funderat på att köpa en ros och gå in i butiken och ge honom den med motiveringen att han är så trevlig och söt.
    Men nu har hela planet ändrats lite.
    Till det mycket mera positiva dock.
    Han har flyttat in i huset bredvid oss... så nu bor vi vägg mot vägg! Och våra hundar brukar springa in på den tomten...
    Men iaf... nu har jag ju världens chans tycker man... men nu vågar jag inget :S Jag vet inte vad jag ska göra!
    Alla killar jag har haft har varit idioter, inget att ha. Så jag är verkligen sämst på det här med att ragga och så.

    Jag är väldigt blyg, MEN kan dock ibland ta tjuren i hornen och vara en riktig donna om jag verkligen skäller ut mig själv först :P

    Hur skulle ni göra? Hur får jag mer kontakt och... äh vad säger jag, lika bra att säga som det är: Hur får jag honom till min????
    Och killar, hur vill ni bli uppvaktade? Om ni hade varit denna kille, hur hade ni då velat att tjejen gjorde?

  • Svar på tråden Hur raggar man upp en kille??
  • kristinah

    ok - det är ju lite ovanligt.
     Men borde itne tatueraren och din kompis som msn:ade med honom ha fått veta att han har en tjej?

    kan det vara hans syster?

    är det ett förhållande han har så borde han väl åtminstone vara man nog att berätta det för dig tycker jag

  • Anonym

    Nja, hans syrra bor 50 mil härifrån och ser inte ut så där.
    Och jo, hade han haft flickvän eller något på gång, så borde han ju ha sagt det till väninnan när hon sa att jag var intresserad, och inte bara "det var oväntat" och sen verka vilja veta mer. Så kanske bara är en kompis ändå. Många killkompisar har sagt igår att dom brukar ha tjejkompisar som sover över då och då, till och med i deras säng, utan att det hänt något.
    Jag får helt enkelt bara ta det lugnt och se vad han säger nästa gång vi ses...
    Nu ska jag bort i några dagar, så då får både jag något annat att tänka på och han kanske undrar vart jag är när han inte ser mig varje dag :P

  • Anonym

    Har inte hört något från honom än. Och inte sett till honom. Han jobbar ju mycket, och det är kanske inte det bästa vädret att vara ute i just nu... Men när jag var ute med hundarna sist så hörde jag honom vid sin dörr, men jag vågade inte vända och titta. Tror inte han är ett dugg intresserad. Eller så inbillar jag mig bara. Jag kanske var för framfusig?
    Just nu så känns det bara som "jaja...", för det blev precis som alltid. Killen jag gillar gillar inte mig och tar avstånd. Det är som en förbannelse över mig.

  • Pruttiluskan

    Tråkigt att höra... =( ...men ge inte upp! ;)

    Själv så ringde jag honom för någon dag sedan & berätta att jag inte kommer att tränga mig på något mer, utan låter honom höra av sig om han känner för det!
    Hade gått en vecka sedan jag skickat sms till honom...han påstod att han inte fått det, men min leverans raport påstod att det kommit fram!

    Sak samma....har glömt honom nu! =)

  • Anonym

    Om man verkar ointresserad så kanske han får upp ögonen? Jag har ju redan visat att jag har intresse liksom... Äh jag vet inte. Tror gud vill att jag ska leva celibat hela livet

  • Anonym

    Här har man gått i över en vecka och bara gett upp, har varken sett eller hört från grannen så det har sett dystert ut.
    Men så igår, när jag, eh ja, alla grannar var ute och skottade den förbannade snön, så hörde jag någon ropa mitt namn. När jag vänder mig om så står grannen där och ler sitt underbara leende och vinkar till mig.
    Så ja... nu svävar jag på moln igen... kanske inte är så hopplöst ändå, kanske bara är för otålig :P^^

  • Rynkigutanpåslätinuti

    Hur låter det att istället för att försöka så du blir alldeles tunghäftad bara prata och umgås med honom. Kan ju vara bra att vara sig själv med honom. Jag har nog inte förstått den där jakten där man måste lägga vantarna på någon innan någon annan gör det. Det blir ju inte att man träffar människor utan att man jagar ett byte.

Svar på tråden Hur raggar man upp en kille??