Inlägg från: Väntan på en liten |Visa alla inlägg
  • Väntan på en liten

    Melodifestivalen 2010

    Då vinner vi inte ESC i år heller då, skitbesviken.

    Vilken plats hamnade alla andra på?


    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Kibell skrev 2010-03-13 21:55:19 följande:
    För att inte tala om vilken hemsk röst människan har
    I Idol 2009 höll jag tummarna att Anna skulle åka ut varenda fredag och jublade när hon åkte ut, pallade inte rösten på henne men nu har hon i alla fall lagt av att göra till rösten som fan.

    Men detta är ingen låt som man skicka till ESC, den är bra men ingen ESC låt.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Mammajessi skrev 2010-03-13 21:55:39 följande:
    MEN seriööööst....... kommer vi vinna i norge..... hhmm
    nej det kommer vi inte...kommer vi ens lyckas kvala? Tveksamt.
    Längtar...
  • Väntan på en liten

    Om vi inte kommer med i ESC nu då tävlar vi inte i sverige nästa år eller hur?


    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 22:00:59 följande:
    FEL LÅT VANN
    Håller helt med FEL LÅT VANN VERKLIGEN
    Längtar...
  • Väntan på en liten

    Jag tycker det är jävligt skumt att det alltid är en av de två som vinner deltävling 4 som vinner. Är inte det jävligt skumt?


    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 22:03:48 följande:
    Jo alla kvalar väll in varje år
    Men går vi inte vidare i kvalet så tävlar vi ju inte i ESC i år och då blir det väl ingen Mello nästa år.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 22:04:35 följande:
    Förut var jag svensk bosatt i Norge. Nu sitter jag och letar hur jag ska gå till väga för att byta medborgarskap
    Ha ha. är din sambo norsk?
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Millan83 skrev 2010-03-13 22:05:21 följande:
    De sista deltävlingarna är ju färskast i folks minnen. Så det är väl  eg. inte konstigt. 
    Hur kan de vara färskast när de 2 som vunnit deltävlingarna nyss sjungit?
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 22:07:13 följande:
    Nej vi är svenskar båda två
    Skit också, tänkte om han var norrman och ni gifte er då kanske du skulle bli norska automatiskt , men det kanske inte funkar så.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Kaxmaja skrev 2010-03-13 22:06:48 följande:
    Jo om vi inte går vidare till finalen iår så kvalar vi väll igen nästa år. Eller?
    Inte säker på det.

    Då får vi inte tävla nästa år och då blir det inget svenskt Mello.

    Är hon 17 år, jisses en sån går ju fan i plugget och tävlar inte i ESC om hon nu fixar kvalet vill säga.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Phlippan87 skrev 2010-03-13 23:35:36 följande:
    antar att de menar att vi "slipper" arrangera ESC nästa år. kvalar gör alla utom vinnarlandet från förra året, england, tyskland, frankrike och irland (har jag för mig att det är), så jag tippar att sverige missar finalen i år igen
    I år igen? Vad menas? Vi har väll  inte missat ESC på många många är. Vi var med förra året och året innan det osv.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Felicia Adrian skrev 2010-03-14 10:27:25 följande:
    Här var SÅ besvikna. Sonen satt och hoppades på att Manboy skulle vinna. Jag skicka sms-röst och försökte ringa men inget fungerade... leveransrapporten kom mitt i natten så de rösterna räknades troligen inte...Fanns 3 låtar jag höll tummarna för. Sonen hade sin favorit och dottern två som hon höll på.. Alla blev besvikna.Sonen vrålade NEEEEJJJJ när hon vann. Han blev jätte sur och gick och lade sig, var tydligen mitt fel då jag inte röstat tillräckligt med *skratt*Men fattar det verkligen inte. Sverige lär inte få eurovision här nästa år iaf. Till final går vi säkert för det gör vi ju varje år.. men hoppas verkligen någon tar tag i kläder, smink osv på henne tills dess. För fy vad hon såg ut.
    Jag håller med att det ser för jävligt ut med Röda gympadojjor till rosa klänning.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Phlippan87 skrev 2010-03-14 10:32:05 följande:
    usch då, är det så illa att jag förträngt det? nu blir det iaf 3e året i rad som sverige skickar en dålig låt, uppenbart att svenska folket inte vill ha esc-fnalen i sthlm inom de närmsta åren
    Men Hero med Perelli var väl bra? Tycker jag iaf, sen att Perelli ser konstig ut är en annan femma.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Lilla Puh78 skrev 2010-03-14 10:48:28 följande:
    Ngn som vet om man kan se hur många röster respektive bidrag fick (alltså hur många som ringde/sms:ade på resp)? Lite nyfiken på fördelningen.
    Jag undra jag med och sen så skulle jag vilja veta vilka platser alla hamnade på. Vet att Salem blev tvåa och Jessica åtta.
    Längtar...
  • Väntan på en liten
    Finesse skrev 2010-03-14 22:48:11 följande:
    Återigen.. det hade inte spelat nån roll om tittarna röstat ännu mer på Eric.. han hade ändå inte vunnit. Ska ni klaga på nånting.. klaga på svenska juryn som gav Anna 3 12:or..
    + 132 poäng till anna av telefonrösterna.
    Längtar...
Svar på tråden Melodifestivalen 2010