Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

    Vi pärlgalningar tjatar på i tråd nr 19...

    Här kan vi som håller på med pärlor och smycken prata om allt inom denna fantastiska hobby! Välkomna!

  • Svar på tråden Vi pärlgalningar tjatar på i tråd nr 19...
  • Pyttisens mamma
    grodanboll85 skrev 2010-02-08 18:30:57 följande:
    men vart har alla pärlgalningar tagit vägen. Alltså de gamla som alltid hängt med i denna tråd? å givetvis är de skojsigt med nya ansikten oxå
    Tja, jag är rätt "gammal" i tråden, har hängt med sen tråd 6 el 7 tror jag... Nån särskild du tänker på? Vet att flera andra "gamla rävar" mest är på fb nuförtiden.
  • Pyttisens mamma
    grodanboll85 skrev 2010-02-08 18:43:01 följande:
    tänker inte på någon speciell hihi jo jag vet att du är en av de gamla rävarna jag håller oxå till på FB mer än här inne nu för tiden.
    Blir lätt så, man orkar inte hålla sig uppdaterad jämt på alla forum man är med på... :)
  • Pyttisens mamma
    Toppenloppan skrev 2010-02-09 18:41:56 följande:
    Hittade oxå tråden, ett av senaste "nytillskotten".
    välkommen in! :)
  • Pyttisens mamma
    NennasuS skrev 2010-02-09 19:08:52 följande:
    Nu hittade jag också hit. Är och kikar i tråden då och då men har oftast inte så mycket att tjattra om Har för övrigt haft en pärl-svacka. Men det var rätt mycket pärlande före jul så sen la jag det på hyllan en stund.Har fått ihop något armband i helgen i alla fall.
    Ja, det går ju i vågor med pärlandet... själv alternerar jag med scrapbooking, så jag behöver aldrig tröttna. :)
  • Pyttisens mamma
    Sirling skrev 2010-02-13 22:23:51 följande:
    Lägger till!
    :)
  • Pyttisens mamma
    Bumblebina skrev 2010-02-14 12:34:07 följande:
    Usch vad irriterad jag är!!! Vann två auktioner med sötvattenspärlor på Tradera (den senaste betralade jag den 27/1) och inget har dykt upp ännu! Jag har mejlat honom tre gånger utan svar. Han har 98% positiva omdömen, men har avslutat sitt konto på tradera nu. *aaaargh* Jag är sååå sur!!! Vill ha mina pärlor jue!
    Usch, blir så arg på oärliga personer!!! Maken köpte ett Lego mindstorm för typ 2000 som aldrig kom, och det var även flera andra som blivit lurade av samma säljare. Han har polisanmält.
  • Pyttisens mamma
    yaaniz skrev 2010-02-19 17:32:32 följande:
    Vart finns ni på facebook?
    Vi har ingen särskild grupp, men de som lärt känna varandra, t ex på olika träffar och annat, har lagt till varandra som vänner. :) Däremot finns det flera pärlrelaterade grupper där en del av oss är med.
Svar på tråden Vi pärlgalningar tjatar på i tråd nr 19...