• Anonym (snuskflickan)

    förbjudna fantasier

    finns det fler här med förbjudna fantasier?
    själv blir jag otroligt kåt av att fantisera om att ha sex med min pappa (vill bara förtydliga att jag naturligtvis inte förespråkar incest på riktigt, det är enbart en fantasi, så moralkakor undanbedes).
    det handlar inte om dominans utan om att jag är pappas lilla flicka som han inte kan hålla sig ifrån och han tar hand om mig ordentligt och bestämmer lite över mig.

    antar att det är nån freudiansk grej eftersom jag är uppvuxen utan en fadersfigur :) men finns det fler som har förbjudna fantasier?

  • Svar på tråden förbjudna fantasier
  • Anonym (Sandra)
    Tom Araya skrev 2019-07-09 13:52:57 följande:

    Därför att det går en med din smak på tusen tjejer och den tjejen skriver sannolikt inte här och antagligen är hon inte så snygg själv heller, för då finns det bara en tjej på 100 000...och det är inte du.

    Observera att inlägget kan innehålla spår av sarkasm, dock fortfarande med inställningen att detta högst sannolit inte är sant.


    Men va? Jodå, vi är många med den smaken! Och jag ser faktiskt riktigt bra ut...eller ja, gjorde. Nu är man ju lite äldre själv :/
  • Anonym (Man i norr)
    Sussicake skrev 2019-07-09 22:23:39 följande:

    La upp en riktig bild på mig i tråden om små tuttar. Hade en bekant till mig som hade precis samma smak som jag, så en på tusen vet jag inte, har inte jag upplevt iallafall. Upplever det mera som en på hundra. Det var iallafall hon som fick mig att fundera på det som idag är "min" smak, med hennes fina texter om just gubbmagar. 

    Sen undrar jag varför det spelar någon roll hur jag själv ser ut?

    Måste snygga tjejer gilla "snygga" män, bara för att de ligger i den ligan?

    Blir hellre behandlad som en prinsessa av en gubbe som kanske aldrig igen får någon som jag, än blir behandlad som töm och glöm av nån muskelknutte som vaxat hela kroppen och står och ler framför en spegel, de är skräp för mig.

    Har inte haft denna smaken hela tiden, den har växt fram med hur jag blivit behandlad, så nu älskar jag mysgubbar och kräks på självgoda solbrända muskelpaket runt 30. Finns säker någon annan tjej som kan bekräfta hur tacksamma gubbar blir när de får vara med fin tjej och hur härligt det känns med den tryggheten de oftast har och hur varsamt de tar i en, pratar gulligt med en och visar respekt, man känner sig aldrig tvingad till något någonsin.

    Sen vad gäller små paket, så är jag ovanligt trång och kan inte ens ta emot stora utan obehag och killar med större paket har oftare en annan syn på hur sex ska gå till, om vi nu ska dra alla över en kam. 

    Sen är jag precis som en vanlig tjej, blir glad när folk säger gulliga saker om mig och ledsen när folk är taskiga och att försvara mig inför dig har inte varit speciellt kul, hur "osannolikt" det nu kan vara. Kan verifiera mig med bild och hålla upp valfritt antal fingrar eller en lapp med text, men då får du betala för det som alla andra, tänker inte lägga på dyrt smink eller lägga mera tid på detta gratis. 


    Hej! Har sett vad du skrivit i några trådar, läst om dej och såg din bild i små tuttartråden. Vet inte varför men du gör intryck på mej som gör att jag bara ville skriva lite till dej. Jag hoppas verkligen du hittar någon som du söker. Någon som inte behandlar dej som en prinsessa utan som en drottning som jag tycker du är värd att behandlas som. Jättebra gjort av dej att du kommit ur ett förhållande som inte var bra, nu kan allt bara bli bättre. Kul att se bilden på dej i små tuttartråden förresten, så jäkla snygg du är. Kram på dej och lycka till med att hitta din rätte man
  • Anonym (Nylon fetish)

    Fantiserar om att en tjej står och liftar i duggregnet i ett rött regnställ av tunn nylon, sådana som fanns på 80-talet. Dom var oftast röda eller blå i blank nylon med vita stripes. Hon kommer in i bilen och vill bli skjutsad till sin stuga. Jag upptäcker att hon inte har något under regnstället, tuttarna gungar lockande under den tunna nylon jackan. Jag blir inbjuden på fika och när vi kommer in hänger det ett flertal likadana regnställ i förstugan. Hon ser min undran och berättar att hon har en fetish för tunna regnställ av nylon. Hon övertalar mig att klä av mig och dra på ett regnställ också. Vi har nu bara regnställ på oss och jag ser hennes hårda tuttstånd peka ut i den tunna jackan. Min kuk har rest ett litet tält av dom tunna nylonbyxorna. Vi masserar och leker med varandra och jag kramar hennes tuttar och känner hur dom glider lätt innanför regnjackan. Sedan hamnar jag på rygg och hon gränslar mig och gnider sin nylonklädda fitta mot min lika nylonklädda kuk medan jag masserar hennes tuttar som hoppar och gungar innanför nylonjackan. Efter det har gått för oss tar vi en dusch med regnställen på för att spola dom rena. Riktigt upphetsande att duscha varandra så att vattnet smattrar mot regnställen som sakta blir blöta rakt igenom. När jag riktar massage duschen mot hennes tuttar och skrev blir hon vild igen.

  • Giftskåneman
    Anonym (pervig) skrev 2010-02-15 22:40:15 följande:

    Jag har väl många. Vissa ser jag inte riktigt som "förbjudna", men jag antar att många andra gör det, och håller tyst för det mesta om vad jag tänder på. Ibland undrar jag om jag är ovanligt pervers, eller ovanligt ärlig, då de flesta pojk/flickvänner jag haft inte alls har haft lika underliga fantasier.

    Bland annat älskar jag att leka hund! Det är något jag fått göra ibland också, men aldrig så pass långt som jag ibland fantiserar om. Det handlar inte riktigt om underkastelse eller förodmjukelse, det är bara det att hundens rörelsemönster ter sig naturligt för mig, och dessutom älskar jag att få höra att jag är "duktig vovve". Ibland tänker jag på hur det skulle vara att t ex ställa upp i en "hundutställning" eller agilitytävling. Men det lär ju inte vara genomförbart med hedern i behåll.

    Jag tänder även på hanhundar, och att tända på djur är ju väldigt tabubelagt. Skulle inte heller tacka nej till någonslags varulv, hälften djur och hälften människa. Fast det finns ju inte tyvärr.

    En annan grej jag fantiserat om är en kombination av porrshow och magiföreställning. Jag skulle vara trollkarlens vackra assistent, han skulle visa upp den kvinnliga kroppens alla mysterier. ;)

    Det där med lärare har väl hänt, speciellt då när jag gick på gymnasiet. Hade en snygg biologilärare och en väldigt excentrisk fysiklärare.


    Hanhundar är ju kinky, men en förvånadsvärd vanlig fantasi
  • Anonym (Lalle)

    Fantiserar om att träffa pervers mogen mamma eller pappa

  • Anonym (Sissycuck)

    Jag fantiserar om att hamna i en situation där kvinnan av nån anledning får makt över mig. Tvingad att stanna i en relation som blir mer och mer förnedrande, där hon tar andra män hem och får mig att sköta hushållet medan hon förlustar sig. Fantiserar även om att succesivt feminiseras, brukas som fluffer åt hennes älskare för att sluta som en tvångsprostituerad åt henne.

  • Anonym (snuskpojken)
    Anonym (Eli) skrev 2019-07-07 23:38:25 följande:

    Nog för att vi inte är exklusiva med varandra, men han är rätt petig med vilka han kan tänka sig att ha med :P


    Ge inte upp drömmen och fantasin för de! Fortsätt leta tills du/ni finner rätt person att bjuda in :)
  • Anonym (snuskpojken)
    Anonym (fantiserar om fula) skrev 2019-06-06 18:43:51 följande:

    Jag har märkt att jag mer och mer fantiserar om sex med tjejer eller kvinnor som inte är så snygga, nästan fula.

    Typ överviktiga eller töntiga eller med utseende jag kopplar samman med oerfarenhet och kanske även med en blyg och frigid personlighet, men att hon är min undergivna lilla slyna i sängen där vi har mycket, hård och svettig sex som inte är direkt vanilj.

    Självklart är det då något hon tänder på och njuter av, men som ingen skulle ana när de möter henne till vardags och offentligt.

    Gärna även lite flickaktigt utseende, eller ibland tantigt, utan att de är unga flickor eller tanter, utan snarare är 30+ och under 50.

    Dock har de inte en gigantisk kroppshydda eller är så fula att man börjar tycka det är äckligt. Ibland lite småsöta eller fulsnygga, men döljer det väl med en stil som inte andas den minsta ansträngning till skönhet.

    Ibland kan även handikappade inrymmas bland dessa i mina fantasier...

    Har även börjat fantisera mer om sex med kvinnor av utländskt ursprung, men då är det i regel ganska snygga kvinnor, om än mogna och med former.


    Jag kan vara sjukt svag på äldre, kanske inte så vackra kvinnor i mångas ögon "rynkiga" tanter..

    Blir jävligt upphetsad utav tanken på att få tillfredsställa en äldre kvinna som kanske nästan gett upp lite om sexlivet.

    Men få ge henne kicken och njutningen igen.. Vet, lite Skruvat..
  • Anonym (Strumpbyxan)

    Att vara utklädd till en liten flicka med röda kalasbyxor och kort kilt och bli utskrattad av ett gäng tonårstjejer (i laglig ålder), sedan bli avrunkad mm av dom.

    Älskar att runka och vara utklädd så!

  • 6forfun

    Skönt att läsa om likasinnade. Skulle gärna se frun knullad av ett par killar. Gärna titta på och runka till en början men sen vara med och slicka henne medan kuken åker ut och in.

  • Anonym (Mannen 32)
    6forfun skrev 2019-09-17 16:08:22 följande:

    Skönt att läsa om likasinnade. Skulle gärna se frun knullad av ett par killar. Gärna titta på och runka till en början men sen vara med och slicka henne medan kuken åker ut och in.


    +1 på den!
  • Anonym (Erfaren)
    Giftskåneman skrev 2019-07-11 13:54:54 följande:
    Hanhundar är ju kinky, men en förvånadsvärd vanlig fantasi
    Väldigt vanligt med sådana fantasier.
    Jag har under många år intresserat mig för frågan, studerat ämnet och även bedrivit en hel del egna undersökningar.
    Det verkar faktiskt vara väldigt vanligt att fantasier förekommer. Enligt min erfarenhet är det särskilt vanligt att sådana fantasier börjar hos unga tjejer där det finns djur i familjen, kan vara både hund och häst.
    Så vitt jag har kunnat förstå så upplever många unga att de utvecklar en mycket nära relation, en relation som är både mycket nära och djupt kärleksfull till sitt djur. När man utvecklas som ung människa ligger det nära till hands att många olika känslor utvecklas, särskilt när man upplever en typ av kärlek och förälskelse, som man även känner är besvarad, både emotionellt och även rent fysiskt när det på olika sätt och helt naturligt leder till fysisk beröring som båda parter uppskattar väldigt mycket.
    När den unga personen genomgår olika utvecklingsfaser och under ökande mognad och ökande nyfikenhet, börjar utforska sin egen kropp och sin egen sexualitet, samtidigt som den unga personen börjar förstå att djuret på ett helt naturligt sätt ofta kan vara en mycket sexuell varelse, så är det ganska självklart att sådana fantasier väcks och att den naturliga nyfikenheten utvecklas.
    Jag har också fått lära mig att det inte är ovanligt, särskilt bland djurägare, att sådana fantasier och nyfikenhet fortsätter och följer med längre upp i åldrar och fortsätter utvecklas, inte sällan livslångt.
  • Anonym (Anonym man)

    Ja drömmer om sex med grannfrun, hon är ensam hemma och givetvis så måste hon ha hjälp med avloppet, som tack blir det het sex där inget är förbjudet.

Svar på tråden förbjudna fantasier