• leia83

    Svara Ja eller Nej Del 2

    Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

    Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

    Då startar jag

    Jag gillar glass

  • Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • kokosnötmjölk

    Nej 

    Mött en björn i skogen? 

    flygrl: Ja, vi får verkligen hoppas att det blir bättre. Kanske lite privat, så ignorera om du inte vill svara, har du någon gång sökt vård för att eventuellt kunna få hjälp med sömnproblemen? De brukar kunna ge en hel del typ vardagliga tips, och för vissa personer fungerar det (det är ändå inte allt för avancerade saker, och jag förstår absolut att det inte fungerar för alla, för mig fungerar ingenting helt, inte ens mediciner)  

  • flygrl

    Nej

    Har du ingripit mot ett brott nån gång?

    (@kokosnötmjölk: Har fått sömnmedel utskrivet men gillar inte hangover effekten som gör dagen efter jobbig, särskilt om jag ska jobba. Ska ta upp det med doktorn igen och se om han har nåt annat åt mig.)

  • kokosnötmjölk

    Nej

    Gillar du att bada i sjöar?

    flygrl: Förstår verkligen vad du menar med hangover effekten, den är hemsk! Jag har ju också sömnmedel utskrivet och i perioder har jag ju väldigt stora doser sömnmedel för att alls sova... extra jobbigt blir det om en råkat ta tabletterna lite för sent kvällen innan... men jag har valt att använda mig av dem i alla fall. Konsekvenserna för mig av att inte sova är värre än hangover effekten. Hoppas att din doktor har något annat du kan få prova, som hoppeligen fungerar bättre för dig! :)

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2