Inlägg från: Anonym (nöjd flickvän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nöjd flickvän)

    Hur lång penis har duin man vid stånd

    Den är 18-19, alldeles perfekt..

  • Anonym (nöjd flickvän)

    min killes på 18-19 är 14 cm grov.. mums!

  • Anonym (nöjd flickvän)
    Anonym skrev 2010-03-09 12:10:39 följande:
    Är du stor nertill?  Jag tycker min mans 13 cm är lagom men då är jag väldigt trång också. Däremot är den ju grov.

    haha, nej jag är inte stor nertill ^^ jag tror fittan är jävligt anpassningsbar.. mina knipmuskler är vältränade men jag gillar att "bli uppfylld"!

  • Anonym (nöjd flickvän)
    Anonym skrev 2010-03-09 12:13:39 följande:
    Men fy fan -då skulle jag spricka därnere!!
    haha, nej men så grovt är det inte! tycker det är alldeles perfekt.. men smaken är väl som baken! det krävs ju en del förspel såklart men det tycker jag bara är härligt, är man ordentligt våt så går det hur lätt som helst, och sen får man "värma upp" lite lugnt och sen köra på lite hårdare. jag vet att den är stor, men har aldrig trott att den är så stor att folk tror de skulle spricka där nere av en sådan :P
  • Anonym (nöjd flickvän)
    Anonym (Allie) skrev 2010-03-09 12:23:35 följande:
    Menar du 14 centimeter i diameter, eller i omkrets?
     omkrets såklart, haha! ollonet och roten är väl 15 typ.
  • Anonym (nöjd flickvän)

    Jag håller med, grovheten är viktigare! Jag tycker min killes på 18-19 kan vara lite för lång ibland då den stöter långt in i vissa ställningar.. tjockleken däremot är underbar, för jag gillar som sagt att bli uppfylld och känna den väl i mig.
    Att jag skulle skarva om storleken känns bara fånigt.. jag har ju mätt den själv! En grovhet på 14-15 cm i omkrets trodde jag var ganska vanligt ändå? Jag gillar inte "smala" kukar så jag är nöjd.. hehe. Sen vet jag att den är lite större än medel på längden också.. men det är en galet snygg kuk, och min sambo vet hur han ska använda den. Han är väldigt lyhörd och omtänksam. Faktiskt den mest lyhörda människa jag träffat, han sätter mig i första rummet, alltid, även i sängen.

  • Anonym (nöjd flickvän)

    Jag börjar tröttna på alla klagomål om att folk hittar på storlek hit och dit. Det är ingen nyhet att det i dagens samhälle anses vara förmer att vara rejält välhängd, trist nog. Vi vet det allihop.. därför kan man ju ha det i bakhuvudet att killar gärna skarvar.. MEN, kan vi lägga ner det snacket nu? Måste vi dra upp det hela tiden? Jag tror att de flesta av brudarna som har svarat här inne faktiskt har mätt sina snubbars kukar själva, iallafall jag.
    Min killes 18-19 centimeters med en tjocklek på 14 cm är superfin. När vi träffades påstod han att den var 21 cm, vilket visade sig vara lite bonuscentimetrar som han fantiserat ihop jo, haha, till min glädje!
    Vid riktigt hårda stötar i olämplig ställning kan den komma för långt in och snabbisar kan vara lite svåra att lyckas med ibland, men även det funkar om man är riktigt sugen.. vilket man brukar vara när man knullar ;D .. och i övrigt funkar allt alldeles utmärkt. Tycker den är perfekt!
    Tidigare män jag har haft sex med har väl legat runt 13-15 cm långa och kanske 11-13 cm grova, har funkat fint det med. Fittan är väl bra den, som anpassar sig så fint va!

  • Anonym (nöjd flickvän)
    Anonym skrev 2010-03-15 19:06:30 följande:
    Och jag tror att de A) tror på killens uppgifter eller B) uppskattat längden
    Det är mycket möjligt. Jag kan inte svara för dem.
    I mitt fall var det jag som drog fram måttbandet och skötte mätandet.
  • Anonym (nöjd flickvän)
    Add3 skrev 2010-03-16 00:51:46 följande:
    Jaha, nej jag har alltså Persbrandts gamla använda kalsonger menar jag...
    det låter ju inte så fräscht ;D
  • Anonym (nöjd flickvän)

    Haha, okej, plötsligt blev jag så korkad till och med att jag inte klarar av att mäta en simpel kuk med ett simpelt måttband!
    Vad är det för fel på er?
    Jag håller med om att det verkar lite väl "positivt" när män kommer och skarvar om sina 20-plussare..
    .. men här ville jag bara skryta om min pojkväns fina kuk, men det fick jag visst inte. Och inte med det menat att en mindre inte skulle kunna vara lika fin. Ni är såna jävla glädjedödare.. cynism i all ära, men nån måtta får det väl vara?

  • Anonym (nöjd flickvän)

    förresten så tycker jag det är rätt roligt att det är 10 stycken som har röstat på 26-30 cm.. om de skulle skämta så skulle de ju klicka i det största alternativet? :S haha!

Svar på tråden Hur lång penis har duin man vid stånd