• Peter37

    Vad har du på dig nu?

    Vad har du på dig just nu?

    Just nu har jag badrock och är naken under

  • Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • 1PCE
    Anonym (K 29) skrev 2019-05-20 21:25:38 följande:

    Det är ju skönt att värmen äntligen har kommit 


    Ja, klibbigt värre. Nu blir det linnekläder och svalkande duschar :)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-05-20 21:49:11 följande:

    Jag har jobbat ute hela dagen så nu har jag solfrossa så jag är inte sugen på att ta ett bad 


    Skönt med utomhus jobb ju.. Men fy solfrossar fan inget kul.. Ska du va ute imorgon åxå? Du får smörja in dig med solskyddsfaktor ju.. Själv hatar jag att hålla på att klibba med det.. Men så fjällar man ju efter ett tag!
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-05-20 21:54:26 följande:
    Skönt med utomhus jobb ju.. Men fy solfrossar fan inget kul.. Ska du va ute imorgon åxå? Du får smörja in dig med solskyddsfaktor ju.. Själv hatar jag att hålla på att klibba med det.. Men så fjällar man ju efter ett tag!
    Nu har jag jobbat ute i tre dagar så nu börjar jag bli röd som en kräfta.
    Jag har fått solskyddsfaktor  av arbetsgivaren fast jag slarvar med att använda den.

    Det är inte bra att bränna  sönder sig för många gånger så du kanske borde använda   solskyddsfaktor
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-05-22 21:13:16 följande:

    Nu har jag jobbat ute i tre dagar så nu börjar jag bli röd som en kräfta.

    Jag har fått solskyddsfaktor  av arbetsgivaren fast jag slarvar med att använda den.

    Det är inte bra att bränna  sönder sig för många gånger så du kanske borde använda   solskyddsfaktor


    Ja fast jag bränner mig väldigt sällan.. Blir bara brun tills jag börjar fjälla lite grann sen börjar det om.. När man svetsar så blir man brun av ljuset från svetsen.. Tror jag nästan blivit imun!

    Bra av arbetsgivaren att köpa in sånt ju..om du behöver hjälp att smörja in dig får du skrika till.. Jag är väldigt bra på att smörja in ;) ha ha. Nä men det är ju skönt att slippa bränna sig =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-05-22 21:14:34 följande:

    Svart topp och svarta trosor


    Matchande =)

    Hmm börjar bli väääldigt nyfiken på dig =)
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-05-22 21:59:33 följande:
    Ja fast jag bränner mig väldigt sällan.. Blir bara brun tills jag börjar fjälla lite grann sen börjar det om.. När man svetsar så blir man brun av ljuset från svetsen.. Tror jag nästan blivit imun!
    Bra av arbetsgivaren att köpa in sånt ju..om du behöver hjälp att smörja in dig får du skrika till.. Jag är väldigt bra på att smörja in ;) ha ha. Nä men det är ju skönt att slippa bränna sig =)
    Då har du tur. Fjällar man så då har man också bränt sig så du kanske skulle smörja in dig i början på våren då men är torr i hyn.
    Jag tjatade på arbetsgivaren till han gav med sig. 
    Det är många av mina manliga kolleger som också har erbjudit sig att smörja in mig med solskyddskrämen  
    Smed75 skrev 2019-05-22 22:00:09 följande:
    Matchande =)
    Hmm börjar bli väääldigt nyfiken på dig =)
    Det matchade bra med hårfärgen också för jag har svart hår.
    Nyfiken på vad?

  • 1PCE
    Anonym (K 29) skrev 2019-05-23 20:40:10 följande:

    Då har du tur. Fjällar man så då har man också bränt sig så du kanske skulle smörja in dig i början på våren då men är torr i hyn.

    Jag tjatade på arbetsgivaren till han gav med sig. 

    Det är många av mina manliga kolleger som också har erbjudit sig att smörja in mig med solskyddskrämen  Det matchade bra med hårfärgen också för jag har svart hår.

    Nyfiken på vad?


    Tackade du ja? ;)
  • Anonym (K 29)
    1PCE skrev 2019-05-23 20:41:04 följande:
    Tackade du ja? ;)
    Givetvis inte 
Svar på tråden Vad har du på dig nu?