Zodic skrev 2010-05-05 13:09:41 följande:
ah Nala såg att du skrev det senare, men jag hade aldrig trott att du hade 46-48, i mina ögon är du iaf en 40 :)Åh jag börjar bli lite nervös inför operationen nu.. ska opereras nästa tisdag, 10 maj!!Det jag tänker mest på är hur man mår efteråt.. tex en vecka efter, två veckor efter, hur mådde ni då?? När börjar man känna sig "normal" rent fysiskt ?? Jag är lite orolig för det här med lyft och min dotter på 14kg, hon har fortfrande spjälsäng o jag kommer ju inte kunna lyfta upp henne!! kanske är dags för ett sängbyte...
Direkt efter op:en var jag pigg, men när jag kom hem från sjukhuset så blev jag trött, orkade nästan ingenting.
Sen har jag haft lite problem med infekterade agraffer och haft ont och inte varit så rörlig pga det.
Har själv en dotter på ca 12kg och visst är det jobbigt när man inte får lyfta, spec. när man ska trösta, blir mycket sitta på golvet så får hon komma och sitta i knät.
Har varit op:ad i 2 veckor och blir tex himla trött efter vissa måltider att jag bara vill sova, lite svårt dock med barnen, men det funkar.
Men sängbyte låter som en bra grej