Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Hej!! Jag undrar om de är någon som vet när Eksjö börgar göra sina oprationer..
Ja fick min remiss till värnamo den 5/3 och i fredgas fick ja berv från dom att dom har skickat den vidare till eksjö??
Hej!! Jag undrar om de är någon som vet när Eksjö börgar göra sina oprationer..
Ja fick min remiss till värnamo den 5/3 och i fredgas fick ja berv från dom att dom har skickat den vidare till eksjö??
Idag ringde jag till kirurgen i eksjö om min remiss... Den har ju varit och vänt i värnamo..Eksjö hade fått remissen så dom skulle kalla mig till hösten, bara någon timme efter mitt samtal ringde eksjö så nu ska jag in redan på måndag...
Jag har oxå börjat förstå min kropp bättre efter beskedet, men tyvärr tål inte ja p-piller så dom kan inte hjälpa mig. Ja har fått finnar som blir till bölder efter ett tag sen har ja fått grym skäggväxt och de är hemskt.
Ja rakar mig varje dag i ansiktet och min man hjälper mig med min rygg. Man känner sig allt annat än kvinnlig..
Jag undrar om det är någon av er som vet vad Eksjö har för för regler för att få en opration. Dom ska ju köra igång med detta till hösten
Jag har blivit kallad till eksjö för informations möte och individuellt möte med läkare.
Ja har ett bmi på 40 precis och fått diagnosen pcos så allt mitt sitter på min mage :( Så jag har ett midje mått på över 130 cm..
Någon som vet..
Finns det någon mer här som fått ja till en op i Eksjö?