• Anonym (älska ggoooos)

    Tycker ni killar om att gosa?!

    Ja som frågan lyder . Tycker ni om gos och allt som kommer därefter??

    Jag har haft ett förhållande nu i några år och han tycker inte alls om det.

    Jag fullkommligt älskar att hångla och bli upphetsad på detta sätt.. så nu när man snart är ute på marknaden igen.. så undrar jag finns de några gosiga killar.. som gillar det där..
     Låter som om jag har varit instängd alldeles för länge.. hahaha

  • Svar på tråden Tycker ni killar om att gosa?!
  • Anonym (tjejen)

    Min kille är gosigare än vad jag är!

    Soffhänger vi, sitter eller liger nära och pussas å sånt så blir jag alltid kåt men han vill gärna "bara" fortsätta gosas. Han har inga problem med potensen eller så - han gillar bara att liksom dra ut på mysigheterna!

  • kkone

    Gosa är mysigt speciellt en längre stund för att egga upp varandra inför lite grövre grejer..
    Hångel med mycket tunga och smekningar på kroppen..

  • utforskare

    Javisst tror jag att många killar gillar att gosa, i alla fall jag. Särskilt att kyssas, ligga nära varandra och smekas är skönt men i vårt fall slutar det ofta med mer än att gosa. Jag tycker det är svårt att gosa och inte göra något mer.

  • Hej hopp i blåbärsskogen

    Jag älskar att ligga i sängen eller soffan och bara mysa. Jag har ett mycket stort behov av beröring :)

    Har en hel del polare som inte alls gillar det, så antar att det är väldigt olika från person till person.

  • Recordmaniac

    Älskar det. Sedan blir det litet olika hur mycket det förekommer, beroende på hur mycket barnen hänger runt omkring oss föräldrar och beroende på hur gärna hon kan tänka sig fortsätta (det brukar inte bli något gos om hon inte vill ta det längre, hon tycker väl att jag har tendens att bli för påträngande hehe...)

  • prospicientia

    Jag har ett starkt sug efter ömhet, varma leenden, milt språk, kramar och smekningar. ...kyssar på pannan. Men om det automatiskt kopplades till sex, som att det alltid var ett måste, skulle det nog bara kännas tomt. Samma sak med att ha en varm kropp bredvid sig. ...inbillar jag mig. Måste vara underbart och sensuellt, utan att nödvändigvis alltid kopplas direkt till sex.

  • Magnus Anderson

    LOL den frågan kan svaret till skrivas kort. Mmmm gosa =)

  • rlevitte

    mmmmmmmmm!


    Gosa myyyyysigt!
    (behöver jag verkligen säga mer? ;))
    Mvh,
    Richard
  • Anonym (Gosa)

    Utan mycket hångel, kel, petting o s v Då blir det torrt och inte mysigt


    Tycker att förspelet skall vara länge
    Killen skall vara som en alpenist = klättra upp för berget = förspel
    Uppe på toppen Kolla utsikten = knull Sen klättra ner för berget = efterspel
    Då är det fullbordat
  • Anonym

    Min samno älskar att mysa,jag med . Han pussas mycket och ger många mysiga kramaroch älskar att ligga i soffan och bara gosa,så visst finns det grabbar som älskar sånt också!

Svar på tråden Tycker ni killar om att gosa?!