gravida i varberg bf Januari 2011
Hej meeg!
Jag bor i Varberg, ska ha i november.
Är det ditt första barn? Bor du i Varberg?
Hej meeg!
Jag bor i Varberg, ska ha i november.
Är det ditt första barn? Bor du i Varberg?
Hejsan!
Jaha å så skoj:) Näe det är vårt andra barn:P Wilma är nu 18månader så kommer skilja 2år/ 24månader ganska exakt på dom. Vi har hus i träslövsläge.
Är det erat första barn?
Nä även om det är roligt med tättingar så innebär de ju rätt mycket jobb med så tätt emellan barnen. Jag är lite nojig för två bara, men de kommer förhoppningsvis bli tätt mellan våra barn också. Hannes är uppvuxen i Ästad men har bott i Varberg sen han var 17år. Jag flyttade hit från Vänersborg oktober 07. Är ni härifrån ursprungligen? Ja kanske blir det ett decemberbarn för er del, jag hoppas på ett oktoberbarn för oss men de kommer aldrig att ske. Är beräknad 9e november. När i januari är du beräknad?
Ja då vet du hur det är med stor familj. Jag är uppvuxen med bara en syster, min bror är såpass mycket äldre så han har aldrig bott med oss. Skönt att vara tillbaka i Varberg? Jag kan sakna Vänersborg ibland men ångrar inte en sekund att jag flyttade ner till Varberg. Ja varför oktober egentligen, känns tråkigare att vara novemberbarn än oktoberbarn tror jag. Spelar ju ingen som helst roll egentligen men ju längre ifrån julafton desto bättre tycker jag. Innan jag blev gravid planerade vi att försöka få ett sommarbarn, men de blev inte riktigt så :)
Jo det är de jag också saknar här, vännerna! Tycker det är ganska svårt att komma in i något kompisgäng här. Alla är så slutna! Ja jag har ätit pergotime, jag har ingen naturlig ägglossning och dessutom mens hyffsat sällan så att bli gravid var inte de lättaste. Men pergotime fungerade trotts alla odds emot att de skulle fungera. Vi stod uppsatta i IVFkö när jag plussade. Vet inte om jag eller ferrilitetsläkaren var mest förvånad?!