• Anonym (Nyfiken)

    Går det att föra in en slak penis ?

    En fundering som dök upp bara. Går det att föra in en slak penis i slidan eller måste killen vara styv ?
    Har själv aldrig testat, är det någon som har provat detta ?

  • Svar på tråden Går det att föra in en slak penis ?
  • petgus

    Det går definitivt, med hjälp av några glasspinnar och gummisnoddar!

  • utforskare
    cewins mamma89 skrev 2010-05-25 11:45:26 följande:
    de går att föra in i munnen!!!!
    Ja, och föra in den i munnen då den är slak och låta den växa är otroligt skönt. Till på köpet är det tändande att se sin tjej ha den helt i munnen och se den växa....
  • Anonym (=00=)
    utforskare skrev 2010-05-25 13:22:43 följande:
    Ja, och föra in den i munnen då den är slak och låta den växa är otroligt skönt. Till på köpet är det tändande att se sin tjej ha den helt i munnen och se den växa....
    Se och känna den växa för mannens sak för in sak känna och sluka hela tills den inte får plats .. fan vad kåt jag blev....
  • ce0562

    Helt slak kan ju bli klurigt o få in.. Men annars kan man väl behålla den i då man blivit slak o se till att den styvnar igen;)

  • sussimuss

    Påminner lite om frågor som fanns i "Inge och Stens" bok som kom på 70-talet tror jag.
    Bland annat så fick dom frågan:
    Ska man stoppa in pungen också vid samlag?
    Svar: Om plats finnes.

    Eller tjejen som frågade om "hon skulle sätta upp papper på väggarna för att det skvätte så mycket"?
    Hon var uppfödd på landet och hade sett när tjuren betäckte kon.

    Du kan väl testa, men låt oss gärna få veta om det funkadeSkrattande

  • Anonym

    Vi haar försökt flera gånger. Just för att vi båda tycker det är mysigt att efter den slakna är kvar inne och växer på nytt. Men att få in den slak har varit omöjligt. Rent tekniskt går det nog med mycket glidmedel MEN vi har kört på metoden att jag ska vara naturligt hal och min man klarar inte att hålla den slak då. Så fort vi provar så pjong står den där.

  • redneck girl

    varför in med en slak? jag föredrar en stenhård variant jag.

  • StinaFia
    utforskare skrev 2010-05-25 13:22:43 följande:
    Ja, och föra in den i munnen då den är slak och låta den växa är otroligt skönt. Till på köpet är det tändande att se sin tjej ha den helt i munnen och se den växa....
    Tungan ute

    ett effektivt satt att fa mig plaskvat ocksa...
  • redneck girl

    att ha den i munnen slak och känna den växa är upphetsande....men i musen?

  • StinaFia
    redneck girl skrev 2010-09-22 10:27:11 följande:
    att ha den i munnen slak och känna den växa är upphetsande....men i musen?
    hmmm. verkar bli svårt att hålla den slak innan den är inne med tanke på allt tryckande och grejjande... ;))

    mkt jobb för liten utdelning om du frågar mig... men smaken är ju som musen ;)
  • redneck girl
    StinaFia skrev 2010-09-22 10:34:35 följande:
    hmmm. verkar bli svårt att hålla den slak innan den är inne med tanke på allt tryckande och grejjande... ;))

    mkt jobb för liten utdelning om du frågar mig... men smaken är ju som musen ;)
    de brukar ju oftast stå i givakt bara man andas på den så...;)
  • StinaFia
    redneck girl skrev 2010-09-22 10:42:29 följande:
    de brukar ju oftast stå i givakt bara man andas på den så...;)
    kanske om man kyler händerna i isvatten först..?
  • redneck girl
    StinaFia skrev 2010-09-22 10:58:39 följande:
    kanske om man kyler händerna i isvatten först..?
    tror du det hjälper.har vart ner i sjön...och musen vart som en frysen räka.men kuken den letade sig uppåt ytan iaf;) antingen har man det....eller så har man det inte ha ha ha
  • StinaFia
    redneck girl skrev 2010-09-22 11:20:59 följande:
    tror du det hjälper.har vart ner i sjön...och musen vart som en frysen räka.men kuken den letade sig uppåt ytan iaf;) antingen har man det....eller så har man det inte ha ha ha
    he he..

    jag vet inte... har aldrig provat, och tror inte Min Härskare är så pigg på att testa om jag har "det" Flört

    fast jag har iof fått fittan nedkyld med is innan han knullat mig någongång, så jag antar att det inte hjälper stort med händer i isvatten Obestämd
  • Anonym (Pigelin)

    Hur kändes det för dig? Och hur gick det till???


    StinaFia skrev 2010-09-22 11:27:08 följande:
    he he..

    jag vet inte... har aldrig provat, och tror inte Min Härskare är så pigg på att testa om jag har "det" Flört

    fast jag har iof fått fittan nedkyld med is innan han knullat mig någongång, så jag antar att det inte hjälper stort med händer i isvatten Obestämd
  • StinaFia
    Anonym (Pigelin) skrev 2010-09-22 11:33:32 följande:
    Hur kändes det för dig? Och hur gick det till???
    Off Topic
  • Farau

    Är förvisso "ny" här men varför ?? meninge e väl att den skall vara "stenhård".

Svar på tråden Går det att föra in en slak penis ?