• Superbia

    Berätta något pinsamt som hänt dig!

    Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om


    Morten & Vidar 091029
  • Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!
  • s rr

    detta var en rolig tråd att läsa kan inte folk bara skriva mer?? tyvärr så kommer jag själv inte ihåg nogon:(


     

  • gronsak

    En vän till mig hade stopp i toaletten. Hyresvärden kom dit för att fixa den, när han gått går hon in för att inspektera hur det blev och ser då att hon glömt en otvättad dildo mitt i badrumsskåpet. Skrattande

  • gronsak

    Första dagen på min nya skola hade jag haft tre lektioner med min eng-lärare. Vi skulle lämna in en uppgift till honom men kom inte på vad han hette. Min kompis trodde att hon visste så hon stoppade lappen i hans fack. När jag sedan skulle hem från skolan så mötte jag honom utanför och ropade.
    - Vi skulle ju lämna in eng-uppgiften men vi visste inte vad du hette riktigt, men vi chansade på Karlsson.
    - Nej, jag heter Hansson och jag känner inte igen dig.
    - Jo men vi har ju haft flera lektioner tillsammans, jag känner igen dig iaf.
    - Men jag har inte eng B säger han, jag har grundnivå.
    - Va? Har jag hamnat i eng-grund?? Nej jag tror du driver med mig, du sa ju på lektionen att det var eng B.
    - Nej jag är fullt allvarlig, säger han. Och jag är väldigt säker på att jag inte är din lärare.
    Med ett leende som att jag förstår skämtet så säger jag: Jo, du skämtar med mig, jag känner ju igen dig.
    Efter att konversationen fortsätter så här en stund till börjar han titta konstigt på mig och röra sig försiktigt mot skolan för att komma undan denna efterhängsna elev.
    Tittar på några lärarfoton dagen efter och identifierar lärarn som INTE var min eng-lärare... Lite pinsamt..  

  • Krashboy

    Det va typ en månad sen nu.

    Jag skulle in o handla på Ica känner plötsligt hur det låter magen det rör sig otroligt känner att jag måste släppa mej

    Jag tassar bort mellan två hyllor kollar mej omkring och där passar på att lägga en sjuhelvetes jäklar brukare blev snabbt rädd kollar mej omkring puh ingen där (trodde jag ja) går runt hörnet lossas som ingenting och vem står inte där på andra sidan av hyllan jo ungefär 8 Pers varav tre i personalen och dom blickarna glömmer jag aldrig men men väl hemma gapskratta jag och min sambo i nån timme garvar än idag

  • Krashboy

    Det va en vecka sen nu skulle in å handla på Ica börjar känna rörelseaktivitet i min mage går in mellan två hyllor ser mej omkring och måste trycka på släpper då värdens brukare går snabbt bort därifrån kommer runt hörnet bara meter ifrån där jag fes och vad står där minst 8 Pers varav tre i personalen som lägger upp varor i hyllorna dom gav mej blickar som jag aldrig lär glömma men tittar tillbaka med ett litet pinsamt leende och säger hej min sambo o jag hade något å skratta år hela kvällen

  • Solstickeflickan

    Var hemma hos min dåvarande pojkvän på gymnasiet. Han bodde hos sina föräldrar, som jag aldrig hade träffat, men de var borta och vi var ensamma i huset. Jag tänkte skoja lite med honom och gömde mig bakom duschdraperiet i badrummet. När dörren till badrummet efter en stund öppnas, hoppar jag fram och skriker, samtidigt som jag ramlar ur badkaret och nästan drar med mig draperiet. Hans pappa, som hade kommit hem tidigare än väntat, skrek minst lika högt som jag och sprang ut ur badrummet. Det var riktigt pinsamt, jag vågade mig aldrig hem till dem igen.

  • JodiBabe
    Medveten skrev 2010-07-20 03:14:41 följande:

    oohh jag har en!

    Jag är dock inte en sån som skäms lätt, men där skämdes jag!

    Jag fick tag i en killes (som jag var riktigt kär i) msn. Han visste inte att jag gillade honom men jag ville vara rak på sak nu när jag hade chansen.

    Så jag skriver: "Jag har pirr i magen var gång jag ser dig, jag tror faktiskt jag är kär"....

    Han skriver: "eh va?"

    Jag: "ja, jag ville vara ärlig mot dig! Jag har hållt det inne ett bra tag nu!...jag vet inte var jag ska ta vägen!"

    Han: "Då kanske det inte är så bra idé om du träffar mig då du får såna besvär, kanske något psykiskt? hur som helst verkar det som du behöver söka hjälp"

    Jag sitter där och undrar vad fan han snackar om...och varför antyder han att jag är störd för?
    Det visade sig att jag hade lite felstavningar i min första mening..

    Jag hade tydligen råkar skriva "Jag har PISS i magen var gång jag ser dig, jag tror faktiskt jag är SÄR"
    Att jag sedan säger att jag hållt det inne ett bra tag nu hjälpte inte min situation =/

    Nu tycker jag inte det är så pinsamt, men just då när jag försökte förklara min känslor för honom blev allt bara så sjukt fel och pinsamt =P


    herregud jag döööör hahahaha SkrattandeSkrattande
  • JodiBabe
    Tinglefire skrev 2011-04-09 17:50:37 följande:

    Jag hade en riktigt risig telefon för några år sedan som knapplåset gick upp på ibland. Och brukade även använda mobilen att skriva dikter på ibland när jag åkte buss och hade tråkigt.

    Så skulle jag på arbetsintervju på ett cafe, och vi pratade massor och tyckte det gick bra.
    Men jag hade inget körkort och det låg inte så lägligt till för det. Men så går det några vecka utan att jag hör något  svår, så jag ringer upp henne på cafet och frågar hur det går med anställningarna.
    Hon svarar att de inte riktigt har bestämt sig men att hon hör av sig senare.

    Senare på dagen ser jag att jag fått meddelande från A-Cafe.

    "Och vad ska det betyda!?"

    Helt förskräckt kollar jag in historiken i min telefon
    och upptäcker att jag har skickat en dikt från utkorgen till henne.
    Där står bland annat:

    "Jag ska kämpa för min familj.
    "Jag ska vinna"
    "Blod" och "kniv"

    Verkligen optimalt till en arbetsgivare. Jag behöver nog inte nämna att jag inte fick jobbet :P


    ahahahhaha FNISS haha vad roligt
  • JodiBabe
    Kaupa Jaur skrev 2011-06-01 15:17:22 följande:

    Haha, jag har nog gjort bort mig så många gånger att jag förträngt hälften...

    En gång skulle jag och en kille åka och hälsa på hans mamma i hennes sommarstuga. Killen var inte min pojkvän, vill jag tillägga, för då hade det inte varit lika pinigt. I alla fall så kom vi fram till mamman och stannade i flera timmar. Mamman hade en liten omodern stuga mitt ute i skogen utan toa, och jag kände att jag började bli rejält kissnödig. Höll mig för jag trodde att vi skulle åka hem snart men sedan insåg jag att jag bara MÅSTE kissa. Smög ut och kollade efter utedasset men hittade inte. Eftersom det var mitt ute i skogen satte  jag mig bakom en traktor och kissade. När det skvalade som bäst hörde jag steg och röster så jag försökte desperat skynda mig, men hann inte.. Där stod killen och stirrade på mig medan jag satt med brallorna nere.... Usch vad jag skämdes, inte minst för att jag bara inte frågat var dasset var...

    =========================

    Jag stod i stallet och mockade, helt ensam. Först började jag  sjunga och det är väl inte så pinsamt, men sen övergick jag till att prata jättetöntigt med typ olika kalle anka-röster och hitta på skitfåniga dialoger. Hörde inte att stallägaren kom och lyssnade, han gav till värlens flabb och jag ville sjunka genom jorden. Skyllde på att jag repeterade en scen (höll på med teater) men jag tror inte han gick på det... Usch!

    =====================

    Har hänt massor med hästarna... Jag har visat hur man ska hålla i en häst säkert och den har dragit iväg, jag har visat hur man undviker att bli sparkad samtidigt som jag blir kickad, jag har skrutit om hur lugn min häst är när den bestämt sig för att förvandlas till vildhäst. osv......

    =================


    haha, speciellt kalle anka-röst-grejen. DU verkar helskön
  • Grande Rock

    Var på semester i Lettland för några år sedan och reste i ett par väl inslitna byxor.
    Vi tog en taxi från tågstation till hotellet och när jag satte mig i taxin kände jag hur en söm i byxorna sprack. Tänkte jaja, jag får knyta jackan runt baken tills jag kommer upp på rummet och kan byta byxor.
    När jag klev ur taxin vid hotellet märkte jag att de spruckit hela vägen då byxorna helt sonika föll till fotknölarna när jag ställde mig upp.


    Att tro är att inte veta
  • Shoegal81
    Superbia skrev 2010-06-23 16:48:43 följande:

    Barn är alldeles för ärliga


    Min brorson var på badhuset när han var ca 4-5 år med min bror, när de duschade efteråt pekade han på en annan badgäst och sa ?titta pappa han har också hår på snoppen? hahs
  • Moder1

    Jag hade tagit laxeringsmedel dagen innan jag skulle till Gyn, för att ha tom tarm var tanken.

    Men när hon satte in den grejen och spänner så tryckte det bakåt...hoppsan sa

  • Dessanheterjag
    prospicientia skrev 2011-06-01 00:22:20 följande:

    Skall jag vara ärlig så tycker jag att massvis med saker jag gör och säger är pinsamma mest hela tiden. Det är saker jag säger varje dag som jag skäms över och tycker känns pinsamma. Handlar väl mest om att jag är jätte-, jättegocentrisk och att när jag pratat om mig själv så skäms jag ofta som en hund efteråt för saker jag sagt. Jag kanske inte menade precis som jag sa , eller tyckte inte jag fick förklarat det ordentligt eller så börjar jag och tvivla och bli osäker och tänker att jag kanske tänkte helt fel också får jag ångest.


    Börja med att inte använda JAG i var tredje ord...!
  • Poppy75
    Dessanheterjag skrev 2019-02-01 21:14:44 följande:
    Börja med att inte använda JAG i var tredje ord...!
    Jag tycker det är du som beter dig pinsamt här
  • Vik945

    Inte själv inblandad i denna historia men personen är en yngre kvinna som bodde med en rumskamrat och förväntade sig att rumskamraten skulle vara borta någon dag och passade på att använda en nyinköpt dildo med sugpropp för att öva på att rida. Hon iscensatte det hela i vardagsrummet med dildon fastpoppad på ett litet bord, en stol framför för att lättare balansera och några kuddar som stöd för höfterna. Mysbelysning och musik var också anordnat och på sig hade hon enbart en lång tshirt.

    Hon är fokuserad på akten när hon plötsligt hör hur en resväska rullas in i lägenheten. Hon grips såklart av panik och fryser till men flyger hastigt upp för att slita loss dildon, tyvärr sitter gummisnoppen gode hårt och hon hinner inte bråka med den utan får en annan ide, eftersom hon bär en lång tshirt som täcker upp bra så sätter hon sig ner på dildon igen och hinner få igång Tvn. Rumskamraten får syn på henne och undrar varför hon sitter så konstigt och hon bortförklarar det som ryggont. Hon tvingas konversera och kolla tv med rumskamraten medan hon sitter på dildon. Två timmar tar det innan hon får en chans att göra sig av med dildon och uppträda normalt.

  • Lille Snopp

    Dethär var inte pinsammt för mig men för den andra killen var det vi var hela a och b klassen och simmade då gjorde en kille kullerbuttor under vattnet snurrade runt och tog fart med händerna under vattnet för att han skulle snurra runt som kullerbytta då efter en stund var han närmare mig och han tog fart med händerna under vattnet för att få kullerbyttan att lyckas men när han skulle ta fart med händerna kände jag att nåt rörde mig på snoppen det var hans hand rörde i misstag på min snopp. Han mumlade nåt oj oj nä..... oj oj nää... jag låssades som ingentig det var min kompis kompis hand som nuddade nin snopp eller det tog nog ordentligt i snoppen kände nog det ha ha misstag händer

  • Lille Snopp

    Pinssamt som hänt mig jag satt på toaletten i en affär jobbade där var på arbetsprövning där och satt och bajsade hadde tobak i bröst fickan som jag lade i munne bara suttade på den rökte inte på toaletten jag hadde låst dörren så kommer arbetsledaren och på nåt sätt får upp dörren till toaletren han skulle också på toaletten där jag satt och bajsade med tobaken i munnen som jag suttade bara torrt på han sade bara ojdå

  • demokrati1995

    Pinsammaste saken som hände mig var när jag råkade gå in i damernas omklädningsrum i simhallen.

Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!