• Anonym (nybör­jare)
    Äldre 4 Jul 22:50
    16710 visningar
    40 svar
    40
    16710

    Bajs vid analsex..?

    Är sugen på att testa analsex, inte gjort detta förut mer än ett par cm in.. Anledningen till att det inte gått mer än några cm är att jag spänt mig så pga min rädsla att det ska komma ut bajs.. När jag själv provat med nåt finger ibland så kommer det lite lite bajs på fingret.. brukar det göra det..? Finns det nåt bra sätt att undvika detta, läste tex om att skölja ur innan med duschslangen.. Funkar det? Hur länge håller det sig "rent" då?
    Vet ju såklart att det inte är nåt konstigt att det kommer nåt, det är ju trots allt det hålet är till för.. Men är det vanligt att det kommer lite på kuken?

    /nybörjare

  • Svar på tråden Bajs vid analsex..?
  • Anonym
    Äldre 5 Jul 17:21
    #11

    Bajset ligger inte vid anal öppningen, utan en bra bit, lång innen,om du inte bajsnödig förstås.
    så bajsa,och vänta nån timme innan din tarm lugna sig,
    om du är mycket orolig ,då kan du dricka lavemang,

    försök lära dig nogranna hur man har anal sex, innan du börjar med detta. det finns en hel del skriven här i FL,och på nätet.
    Sist inte minst, människor har haft analsex sedan jätte länge, säkert ett par tusen år, och inte sedan tio år tillbaka.

  • KatjaK­inky
    Äldre 7 Jul 13:19
    #12

    analsex är skönt tycker jag. varför skulle allt skönt vara nått påhitt av porrindustrin. och som sägs ovan, man har haft analsex i årtusenden. det är skönt, det känns lite mer och det är lite snuskigare vilket är en kick i sig ;)

    gå på toa och skölj ur dig med duschslangen någon timma innan så behöver du inte noja över bajs. eller så köper du att det är sånt som händer och njuter ändå ;) 

  • Förvir­radman
    Äldre 7 Jul 13:28
    #13

    Men varför just i kanelkojan när det finns så mkt skönare öppningar att stoppa dicken :P

  • Äldre 7 Jul 13:59
    #14
    Förvirradman skrev 2010-07-07 13:28:28 följande:
    Men varför just i kanelkojan när det finns så mkt skönare öppningar att stoppa dicken :P
    Precis som du föredrar de andra öppningarna finns det de som föredrar analsex farmör ditt val. Och för båda lägren så är det svårt att förstå den andras läggning. Men vi är alla olika och tur är väl det. Annars skulle det bli oerhört tråkigt.
  • Anonym (nybör­jare) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 17:51
    #15

    Häromdagen blev det lite mys därbak, dock inte hela vägen in men lite längre än förut..
    Men nej, det är inget jag föredrar..och inte killen heller tydligen vilket är väldigt skönt.. Kul att prova och upphetsande var det men föredrar definitivt "vanligt" sex :)
    Inget bajs kom det heller ;)

  • Intell­igent
    Äldre 7 Jul 20:46
    #16

    Har haft analsex med kanske 40 tjejer och visst kan de komma bajs, mendå tar man bort de bara, ingen stor grej. Men för de mesta kommer de inget. Bakterier, sprids dem via kuken vidare in eller, kanske de med badvattnet är uppe på tapeten då folk får de i munnen lite då och då!

    Men analsex är de bara att köra men tvätta emellan innan du stoppar in den i andra hål, lite fräschare så ;)

  • levnad­sglad
    Äldre 7 Jul 21:42
    #17
    Anonym skrev 2010-07-04 23:36:41 följande:
    Ja det är vanligt att det kommer bajs på kuken. Förstår inte den här hysterin och fixeringen kring analsex som uppstått de senaste 10 åren. Antar att det är pga porrfilmerna som blivit så satans fixerade av grovare å grovare knull i kanelkojan.

     

    Jag har haft analsex frekvent de senaste fyra åren, och jag har sett bajs en gång. Så vanligt och vanligt - det beror väl helt på. Angående fixeringen.. Ja, den är skum. Jag tycker inte att analsex är vanligt i sig, de flesta jag känner gillar det inte. Känner inte en enda bög som har analsex, det är enligt dem ofräscht. Varför gillar jag analsex? Det är skönt, snuskigare och jag känner mig mer uppfylld. Gött.

  • Anonym (ta den i 2-an)
    Äldre 7 Jul 21:46
    #18

    jag har haft analsex och första gången kom de väll på petterniklas...men då var jag så full..*S* hade inte skitit på 4 dagar...rensa magen dagen innan så ska du nog vara safe

  • Anonym
    Äldre 8 Jul 00:56
    #19
    Anonym (ta den i 2-an) skrev 2010-07-07 21:46:27 följande:
    jag har haft analsex och första gången kom de väll på petterniklas...men då var jag så full..*S* hade inte skitit på 4 dagar...rensa magen dagen innan så ska du nog vara safe
    Inte skita på 4 dagar? Hur står de till i pastejköket egentligen???
  • levnad­sglad
    Äldre 8 Jul 01:02
    #20
    Anonym skrev 2010-07-08 00:56:40 följande:
    Inte skita på 4 dagar? Hur står de till i pastejköket egentligen???
    HAHAHA, pastejköket! Måste komma ihåg det!

    Min mamma brukar bajsa var tredje dag. Har försökt förklara att det inte kan vara hälsosamt, men hon struntar i mig.
Svar på tråden Bajs vid analsex..?