• jonna91

    Världens vackraste tjejnamn?

    Nu behöver jag all inspiration jag kan få! Vilket är det vackraste tjejnamnet ni kan komma på? Glad

  • Svar på tråden Världens vackraste tjejnamn?
  • Annika i Gbg

    Jag tycker att namn som är livsbejakande är väldigt fina, som Vilja, Vilda, Liv, Sol osv. Har bara gossar själv...

  • maj09

    Maja! Det heter min älskade dotter!

    Om jag får en dotter till ska hon heta Emilia, Minna, Elin, Alma, Alva, Anna eller Elsa. 

  • alvaereva

    Jag är ju väldigt partisk men jag tycker min dotter har det vackraste namnet i världshistorien.
    Hon heter Lilly Elise

  • Liten Karin

    Vackra namn är lite svårt... Tänkte direkt på Kristina. Judith håller jag också med om. Isabell och Alice kanske...

    Fina namn är lite lättare tycker jag. Det är mer mina favoritnamn  Elin, Kristin, Anna m.fl. m.fl.

    Söta/gulliga namn finns en hel uppsjö fast den typen av namn hör inte till mina favoriter. Ella, Tilda, Alma, Lova etc.

  • Kristall07
    alexis skrev 2010-08-28 16:05:41 följande:
    Gillar ganska många men LUNA är favoriten nummer Ett!

    Lo & Leia är också underbara!
    Håller med! Leia har min dotter just fått som sitt namn! Hon är 15 dgr gammal!
  • lördagsgodis
    Annika på BVC skrev 2010-08-28 23:11:59 följande:
    Jag tycker att namn som är livsbejakande är väldigt fina, som Vilja, Vilda, Liv, Sol osv. Har bara gossar själv...
    Love (kärlek) Rasmus (värd att älska) Felix, Lykke (Lycka)  är ju bara några fina livsbejakande killnamn!
    En prins och en prinsessa
Svar på tråden Världens vackraste tjejnamn?