• Anonym

    Ställningar för stor penis

    pussgurkan86 skrev 2010-09-10 20:46:51 följande:
    rida, det var det ända jag kunde göra när jag hade sex med en kille som hade 27 cm.
    Alltså den storleken är du verkligen säker på den? Mätt själv? Eller han sa det? Eller ögonmått? :) John Holmes som hade den största inom porrindustrin diskuteras haft 25-34cm (olika kommentarer från olika kvinnor).
  • Anonym

    min kille har 20cm lång och omkrets vet jag inte men den är rätt så grov bakifrån går inte för då stöter han hela tiden i livmodertappen (eller va de nu heter)  och de e i8nte behagligt..bäst e när jag rider han eller när vi ligger sked..Men även om jag rider han så kan den åka FÖR långt in...man får helt enkelt ta de lungt

  • Anonym

    Min mans kuk är bara 14-15 cm men den kan stöta i livmodern ganska ordentligt när vi kör bakifrån. Speciellt strax före mens och det är inte skönt alls.

  • Anonym

    bakifrån på alla fyra och missonären när man har benen runt killens hals (typ nedtryckta mot sig själv) går bort för min del, när det kommer till för stor snoppar. eftersom det gör ont när den kommer för djupt och stöter mot livmodertappen.


    Rida, vanliga missonären, sked. bakifrån liggandes på mage funkar bra tycker jag. annars får man ta det lite lugnt. och prata med varandra alla är olika och gillar olika :)

  • Anonym

    Hade en kk en gång som var utrustad med en lång kuk.

    Ska försöka förklara en ställning som funkade bra för oss...

    Jag låg på rygg men med benen ihop åt ena sidan medan han stod på knä i sängen, ibland m ena foten på golvet. Då kunde han köra på rejält utan att komma för långt in

  • Anonym

    Bakifrån med tjejens ben ihop.
    Tjejen ridandes, hon kan lägga sina smalben på dina lår och går då inte ner lika djupt.
    Sidan, där tjejen har benen ihop

    Min kille har en stor penis, på tok för stor för mig, Vissa gånger kan jag greppa hela handen om hans penis som är utanför mig, när han är i min "Botten".
    Det viktigaste är att du som man lär dig vart hennes gräns går och att lyssna på hennes tecken, vill hon ha mer, så ja tryck på någon cm till, men om hon stöter ifrån dig lätt med sin hand så kanske du inser att du bör backa ut någon cm istället.

    En sak som kan fungera är om hon tar tag om dina höfter elelr rumpa och drar dig i sig, fram och tillbaka, då blir det so0m att hopn kontrollerar. och efterom hon känner djupet så blir det bäst så.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-12-06 21:52:30 följande:

    bakifrån på alla fyra och missonären när man har benen runt killens hals (typ nedtryckta mot sig själv) går bort för min del, när det kommer till för stor snoppar. eftersom det gör ont när den kommer för djupt och stöter mot livmodertappen.


    Rida, vanliga missonären, sked. bakifrån liggandes på mage funkar bra tycker jag. annars får man ta det lite lugnt. och prata med varandra alla är olika och gillar olika :)


    Håller med, bakifrån med särade ben, missionären med tjejens ben upp i luften runt killens huvud elelr rent av sin egen nacke - får fetbort med.
    Se rida är svårare då tjejen inte har förmågan att stöta upp sig själv, att klatscha mot mannen för att få snabb fart uppåt igen. När jag rider måste jag stanna en bit innan penisen tar slut och styra om uppåt vilket gör att jag inte rider lika smidigt längre.

    Det är jobbigt för min kille ibland, han brukar nästan aldrig stöta för långt, men jag vet att han tycker det är tråkigt att inte kunna köra in hela någon gång bara. Även om vi har sex när ag ligger bakifrån med benen ihop , så kommer ju inte benisen hela vägen in för det, det enda som händer är ju att han stöter emot min rumpa som sticker ut istället och inte kommer hela vägen in, vilket inte gör det mycket skönare.
  • Anonym
    Anonym (hej) skrev 2010-12-08 14:32:24 följande:
    Hej
    Använd glidmedel brukar funka

    beror på hur stor den är den största jag har varit med egnligt han 27 cm men den gjorde bara ont men jag tror det berode på att jag var full med..

    jag gillar lagom då men visst hade han haft stor så hade man nog kunna mötas på mitten sen när jag fantiserar så är det alltid om en stor kuk som tar en ordentligt
    INte ett bra tips för en person som har för lång penis.

    Om penisen är för grov så är det bra med glidmedel, saliv, eller bäst bara ordentligt med förspel.
    Men om penisen är för lång så ger glidet bara en xtra skjuts så att penisen kommer ännu längre in, vilket gör ännu ondare för tjejen.
  • Anonym

    Min kille har  inte speciellt lång  (kanske 16cm)men väldigt grov och för oss funkar bara missionären eller ja de går med andra ställningar oxå men då stötet han i livmodertappan fast han inte har extremt lång snopp jag e väll inte så "djup"!
    Håller faktiskt me ano´nym (T) att man anpassar sig efter killen jag har ju precis träffat ny kille och efter  varje gång vi har älskat så e jag så ömn så man hade velat gråta

  • Anonym
    Anonym (ny situation) skrev 2011-05-01 23:24:44 följande:
    bakifrån är värst! plötsligt blir han för het och bara trycker...
    he ihop benen så går det bra. Då studsar han mot rumpan istället.
  • Anonym
    Anonym (ny situation) skrev 2011-05-01 23:27:35 följande:
    hur är det för er andra tjejer, lär man sig ta mer och mer eller är det alltid stopp där det är stopp?
    klart det är stopp där det är stopp. Även om det finns vissa knep som gör att det går lite längre än andra, såsom ställningar eller grad av upphetsning. Men man tar ju alltid stopp någonstans. Min kille är för lång vilket som.
  • Anonym
    Anonym (ny situation) skrev 2011-05-01 23:32:56 följande:
    hur mycket kan ni ta? bara nyfiken... :)
    är mer eller mindre omöjligt att mäta i cm, men min kilel får jag inte in och han är 26 cm lång. när jag kan ta riktigt mycket vissa dagar är kanske 5 cm utanför mig och andra kan det vara så mycket som 10 cm utanför.
  • Anonym

    min kille har 27 cm och den är stenhård. Han har cirka tio cm utanför min kropp varje gång vi har sex. Och han kan slakna ibland (tre gånger på fem år) och det tar lång tid för honom att komma (nästan jämnt)

  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-05-14 01:18:59 följande:
    INte så konstigt nästan en tredjedel av hans kuk blir ju ostimulerad liksom.... Tror det nog är rätt normalt då att den slaknar. Sen är man ju olika så är det bara.
    Ja hans kuk brukar vara stenhård, och han har sex länge.

    SDet har bara hänt tre gånger att den slaknat och då har det gått från stenhård, till inte alls sugen. men jag tror det handlar mer om vad han tänker på då än nått annat. så det är nog rätt normalt för alla.
  • Anonym

    Har hittills inte träffat nån som haft så lång så vi inte kan ha vissa ställningar...
    Träffade dock en kille som hade större än vanligt...men det var bara skönt när han stötte in den hårt...
    även om jag känner av det fortfarande*haha* Men det tar jag... för f**n va skönt det va

  • Anonym

    Jag skulle rekomendera att ta de lite försiktigt bakifrån.
    Kvinnor  ( åtminstånde jag) bli grundare från den vinkeln

    En ställning som förutsätter lite storlek är när man ligger på sida ansikte mot ansikte, kvinnan lägger sitt ben runt mannens midja. Inmin och mysig ställning. Mannen kommer åt att smepka överallt.

Svar på tråden Ställningar för stor penis