Inlägg från: Mrs Firren |Visa alla inlägg
  • Mrs Firren

    Vi som hänger i 30+ trådarna

    Tack för jättebra lista Anna!!

    Hjärta LISTAN  HjärtaAnnaloo - kom in i 30+ trådarna i juli 2006. Bor i Stockholmstrakten med sambo och sonen Kasper som är född 18 juli 2008. Hann med två mf, en bortopererad äggledare och ett år i kämpartråden innan sonen dök upp. Skulle gärna vilja skaffa syskon snart, men sambo är tveksam.

    Ela - Kom in i "30+ som arbetar på första barnet" i juli 2006 efter att ha kommit på att det där med barn kanske är något för oss. Blev gravid i september 2006 men fick missfall i vecka 7. Vi har dock haft turen med oss sedan dess. Bor i Stockholm med min man och döttrarna Thea, född 071108, och Ruth, född 090627. Väntar nu ett till syskon med BF 101217.

    Fiji- hoppade in i "30+ som försökt mer än ett år" i feb 2007 efter att ha tjuvläst i de olika trådarna läääänge. Vi började aktivt försöka få barn i nov 2005 och fick äntligen vår son 081127 efter första IVF:en. Nu har vi försökt få till ett syskon i över ett år och även gjort 4 FET. Skulle påbörjat ny IVF men tyvärr har jag ev fått myom som först måste utredas och ev tas bort.

    Fiolina73:
    Hoppade direkt in i väntartråden i början av 2009 när jag var gravid med Oliver, som sedan föddes 090822. Jag, sambon och O bor i en av Stockholms södra förorter och har just (hösten 2010) börjat försöka få ett syskon, tyvärr fick jag ett missfall augusti 2010 i vecka 5.

    juni 07 - Smög lite i planerartråden, för att sedan ge mig mer till känna i väntartråden under hösten 06. Bor på västkusten med maken och dotten H som är född 070605. Väntar syskon med bf 101122. H tog 15månader att få till, vi hade precis fått  tid för utredning när jag blev gravid. Med Barba2 gick det fortare, första försöket efter en lyckad ryggoperation!

    Milla C  - Kom in i "30+ som arbetar på första barnet" när den var på "del 3" i november 2005, efter att ha smygläst ett tag. Bodde i Stockholm när jag började hänga här, men bor nu sedan nästan fyra år i Arboga. Gabriel kom äntligen till oss i oktober 2006, och Lucas fullbordade vår bröllopsvecka i augusti 2008 genom att visa att han fanns till, och föddes i april 2009.


    Mrs Fisk - Vi påbörjade bebisresan feb-06 och jag hakade på ”30+ som arbetar på första barnet” i september samma år. Ett mf och lite annat strul senare fick vi David i dec-08. Började försöka få till ett syskon i april-10. Bor i Ume men härstammar söderifrån.

Svar på tråden Vi som hänger i 30+ trådarna