• Anonym (Fundersam)

    Telefonsex med okänd = otrohet?

    Om man har telefonsex med någon för en själv okänd person, fast man själv är gift eller sambo, är man otrogen mot sin partner då?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Telefonsex med okänd = otrohet?
  • Anonym

    Jag arbetar som telefon värdinna och anser att det inte rör sig om otrohet utan bara ett sätt att få lätta lite på trycket och fantisera lite. Dem som ringer mig träffar aldrig mig, utan vi bara hjälper varandra att ha några krav eller dyl. Hjärta 

  • Jennie med ie
    Anonym skrev 2010-11-17 09:54:58 följande:
    Jag arbetar som telefon värdinna och anser att det inte rör sig om otrohet utan bara ett sätt att få lätta lite på trycket och fantisera lite. Dem som ringer mig träffar aldrig mig, utan vi bara hjälper varandra att ha några krav eller dyl. Hjärta 
    Som telefonvärdinna, anser du att du och de som ringer _har sex med varandra_? Det var ju det som trådstarten här handlade om...
  • Anonym

    Nej jag pratar med personen som ringer och tro mig jag ligger inte och leker med mig själv hela tiden för det orkar jag inte men däremot så låter jag min kund tro det I själva verket så ligger jag i soffan och ser på tv.

  • Jennie med ie
    Anonym skrev 2010-11-17 10:11:45 följande:
    Nej jag pratar med personen som ringer och tro mig jag ligger inte och leker med mig själv hela tiden för det orkar jag inte men däremot så låter jag min kund tro det I själva verket så ligger jag i soffan och ser på tv.
    Precis, ni har inte sex med varandra och det är därför en annan sak än det TS frågar om... som jag tolkar frågan i alla fall.
  • Anonym