Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

    Kvinnor - är jag snygg eller ful?

    Absolut inte min typ men säkert någon annans. 

  • Mariohn

    Jag tror att ts försöker påvisa hur jävla dum man ser ut när man gör just en ansträngd bil framför en badrumsspegel...kanske... 

  • Mariohn
    kallelina skrev 2010-12-01 09:50:41 följande:

    Du ser ut ungefär som min man. Du är med andra ord en hunk!

    Alla ni som säger att han är ful - hur ser en snygg karl ut enligt er definition? Och hur ser ni själva ut, tjejer?


    Jag ser jävligt bra ut. Kort, med kurvorna på rätt ställe, långt mörkt, tjockt  hår och ett ansikte som inte kräver sminkning för att vara vackert. Min man är helt olik TS. Han är bred över axlarna, har skäggstubb, inget hår på huvudet och vackra ögon.
  • Mariohn
    kallelina skrev 2010-12-01 10:24:20 följande:
    Hrrmm jaa, här var det då inte brist på självförtroende i alla fall. Personligen anser jag inte att NÅGOT ansikte kräver smink för att vara vackert.

    Av bilden framgår inte huruvida TS är bredaxlad eller inte. Om han skippar rakningen får även han skäggstubb. Hår på huvudet är ingen nackdel, tycker jag. Han har också vackra ögon, finns det öht fula ögon?
    Men vad fan är det du vill komma fram till? Att alla måste tycka att alla är snygga? Så är det inte. Folk har olika preferenser och TS attraherar mig inte och hans drag är inte de drag som JAG upplever som snygga. Det begriper du väl själv att alla inte kan tycka att samma saker är snygga? Det är inte NEGATIVT det är SJÄLVKLART. 
  • Mariohn
    Angeel skrev 2010-12-01 10:29:08 följande:
    Hehe sarah :) precis så som din egna sambo ser ut ;) du e ju rolig!
    Är det särskilt konstigt att hon föredrar och uppfattar de drag hon föll för hos sin egen man som snygga? Och bad hon dig hänga ut hennes namn? 
  • Mariohn
    Angeel skrev 2010-12-01 10:35:09 följande:
    Oj ta de lugnt.. känner varann :P
    No shit. Jag begrep nog att du inte gissade. 
  • Mariohn
    kallelina skrev 2010-12-01 10:43:18 följande:

    Käkat taggtråd idag eller?

    Jag ställde en fråga, fick svar och svarade tillbaka. De drag du tillskriver din man ; breda axlar, skäggstubb, skallig och vackra ögon kan ju sitta på vem som helst. Till och med på TS om han kör med rakhyveln på lite andra ställen. Och huruvida TS har breda axlar eller ej framgår inte av bilden såvitt jag kan se. Vad jag ifrågasätter är helt enkelt hur så många så stensäkert kan säga att han är så ful.


    Och du, sluta svära åt mig. Du har svurit i båda dina inlägg. Hur vacker du än tror/tycker att du är klär det ner dig något vansinnigt med den där attityden du kör med just nu.


    Det fnns få saker jag skiter i så mycket som vad du tycker om mig. Jag anser inte att man är klok om man tror att alla ska tycka att alla är snygga och av vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få. Jag beklagar om du tar illa vid dig för att din man ser ut som TS och många i tråden inte verkar attraheras av det. Mitt förslag är att du inte tar det så personligt utan nöjer dig med det du har. 
  • Mariohn
    s87a skrev 2010-12-01 10:48:35 följande:
    reinfeldt har ju sk hundögon, att dom hänger neråt
    Jag tycker att Reinis är svinsexig och dessutom är han en ytterst trevlig och sympatisk man som verkligen inte ger intryck av att se ner på en utan snarare tvärtom. Han är en uppmärksam lyssnare som ger intryck av att koncentrera sig när man pratar, ta åt sig av vad man känner och tänker och ger respons som bekräftar att han gjort just det. Och då är jag INTE nöjd med reinis politik men har ändå upplevt att han är otroligt lyhörd i diskussion! Dessutom är han lättsam och artig. 
  • Mariohn
    kallelina skrev 2010-12-01 10:55:07 följande:
    Va? Det enda jag tagit personligt är att du svär åt mig från början till slut. Det ska du lägga av med. Resten är  helt och hållet din egen BS. Som sagt, det var både taggtråd och småspik till frukost hos dig idag.
    Så fan heller. Jag vaknade klockan 10, gick upp och bakade scones och kokte te. Detta sitter jag nu och förtär i godan ro Och du kan anklaga mig för att BS:a hur mycket du vill. Sanningen skiiiner igenom
  • Mariohn
    s87a skrev 2010-12-01 10:58:18 följande:
    Mkt möjligt, jag finner honom väldigt oattraktiv, men smaken är ju delad :P
    Precis exakt! Att jag tycker det ena och du det andra gör ingenting till ett faktum. Det gör inte att han ÄR eller INTE ÄR attraktiv. Men om han ställer frågan "Tycker du att jag är attraktiv" gör det att han kommer att få två olika svar om både du och jag svarar. Det är relativt jättesjälvklart- 
  • Mariohn
    kallelina skrev 2010-12-01 11:06:28 följande:
    Aj katten, bäst jag tar på mig solbrillorna då om det nu lyser sådant som du säger. *s*

    Behåll du din taskiga attityd för dig själv i stället.
    Attsiken kattsiken vilken fräsig och vass kommentar I stil med "den som sa de kan va de"eller "SPEGEL". 
  • Mariohn
    enlitenbitkaka skrev 2010-12-01 13:14:09 följande:
    Jag som trodde jag var den enda som tyckte så här Tyst Karisma, pondus och ödmjukhet - sexigt!
    Japp
  • Mariohn
    enlitenbitkaka skrev 2010-12-01 19:08:49 följande:
    Ja, han har mailat några från denna tråd och talat om att de är så fula själva att de inte borde kalla honom ful. Typ Så jag tror inte han paroderar...
    Hahaha genomtänkt att starta en tråd, få sig själv avstängd och sedan bara kunna se på när folk svarar. 
  • Mariohn

    Det kan potentiellt vara tröjan som får mig att garva...Om man lägger upp en tråd som denna och faktiskt VILL att folk ska säga att man är snygg torde man ha ansträngt sig lite. En vuxen karl som anstränger sig för att vara snygg har INTE nike på sig. Det är en myströja/hemmatröja/träningströja eller en tröja som tonårspojkar har till sina pösiga hiphopbrallor.  Jag känner ingen vuxen karl som skulle välja en sådan tröja när syftet var att se snygg ut. 

  • Mariohn
    oOOo oOOo skrev 2010-12-01 19:56:54 följande:
    Så slutsatsen blir väl då att han INTE vill att folk skall säga att han är snygg.
    Men varför skickar han då elaka mail till folk som svarar att de inte tycker att han är snygg? 
Svar på tråden Kvinnor - är jag snygg eller ful?