Inlägg från: 20110414 |Visa alla inlägg
  • 20110414

    Tips på psykolog & tjeckiska översättare?

    Hej alla som behöver översättningar till tjeckiska. Jag är auktoriserad översättare från svenska till tjeckiska. Jag är verkligen MYCKET noga nu för att hålla kvalitet. Därför samarbetar jag med korrekturläsare som går igenom varje översättning angående fullständighet och korrekthet. Jag har alltid haft en mycket bra stil och grammatik och är lingvist i mitt yrke, har skrivit orböcker i tjeckiska samt läroböcker för högskolan. Auktorisation har jag från Kammarkollegiet.
    Jag skriver också i tjeckiska tidningar och är författare till ett par böcker på tjeckiska. Har också översatt böcker från engelska, slovakiska och svenska till tjeckiska.
    Jag sysslar med översättningar professionellt, bland annat äger jag en översättningsbyrå East-West Service (se www.ews.nu).
    Mina priser håller jag på den lägsta nivån som det går och som Föreningen Auktoriserade Translatorer (FAT) tillåter.
    Jag har redan haft ett 30-tal nöjda kunder i adoptionsärenden och är verkligen hängiven den stora och vackra idén att adoptera barn till kärleksfulla hem.
    Jaroslav Suk, [email protected]

Svar på tråden Tips på psykolog & tjeckiska översättare?