Inlägg från: Anonym (besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (besviken)

    Jag vill ha en Sybian!!!

    Ja, jag vill ha en Sybian men den går inte att köpa i Sverige. Är inte det lite konstigt? Har ingen lust att beställa en från USA för typ 10.000, känns lite osäkert.

    Jag har ju aldrig provat en men det ser ut som att det är något  som jag skulle gilla väääääldigt mycket. Någon här som provat rent av? Finns det rent av någon som vet var man kan få tag i en sådan i Sverige skulle det vara ännu bättre.

  • Svar på tråden Jag vill ha en Sybian!!!
  • Anonym (besviken)
    Anonym skrev 2011-01-07 11:07:43 följande:
    Kostar den ca 10.000 kr???? Är det gjord av guld och diamanter??
    Nej, men värd sin vikt i guld tror jag
  • Anonym (besviken)
    Anonym skrev 2011-01-07 11:08:59 följande:
    är det en dildo? vad är plattan för................och fjärren?
    Man sitter ju på den och "rider" eller vad man nu vill göra. Med olika tillsatser och med fjärkontrollen styr man vibrationerna.
  • Anonym (besviken)
    Anonym skrev 2011-01-07 11:17:48 följande:
    Men sådana finns det ju liknade här i Sverige som är mycket billigare....
    Jaså gör det? Var då?
  • Anonym (besviken)
    Anonym (Gärna en Sybian) skrev 2011-01-10 14:51:59 följande:
    Det finns det säkert men knappast lika bra, tyvärr får jag inte köpa den till min fru
    Hon säger att hon kommer att skilja sig från mig då.
    Kan säga att jag hade köpt den på fem röda bara jag visste att hon skulle testa den en gång.

    På ett annat forum så mailade jag med en tjej som hade provat den på ett tjejparty i USA och hon tyckte att den var " för " bra nästan hårdhänt. Det blev för mycket och var nästan obehaglig.

    Jag tror att man måste vara väldigt försiktig och att tjejen själv får styra första gången.
    Låter ännu bättre för mig då Tror inte att det kan bli FÖR bra för mig, jag kräver en hel del. Nu blev jag bara ännu mer intresserad av den...
  • Anonym (besviken)

    Jaha, efter idogt letande har jag nu hittat den. Måste tyvärr beställas från USA men det får gå. SKickas på mindre än en vecka så det är ju bra. För er som inte alls vet vad det är eller för er som vill få lite mer ingående information så hittade jag en dansk sida med manual och allt http://sybianguiden.dk/index.html

  • Anonym (besviken)
    MickeN1973 skrev 2011-01-14 23:48:35 följande:
    Du borde prova innan du köper.....
    Ja, men det blir ju svårt. Men det skulle jag såklart också önska att jag kunde.
  • Anonym (besviken)
    MickeN1973 skrev 2011-01-15 00:34:33 följande:
    jag vet ställen där man kan prova.
    Ja, en del swingersklubbar vet jag också, fast jag vill nog prova mer privat i avskildhet - åtminstone till en början.
  • Anonym (besviken)

    Kom att tänka på att det kanske är så att någon härinne har provat och kan ge en recension?

  • Anonym (besviken)
    Mrrobban skrev 2011-01-29 21:10:37 följande:
    Ville själv beställa en till frugan men tycke det verkade för krångligt och dyrt att beställa från USA. Döm av min förvåning när jag hittade denna för 2000kr www.senzus.se/Sexspel_skoj/sybian_onanipall
    Frugan ville INTE kliva av.......
    Ja, jag har sett den men den är ju bara ett väldigt dåligt plagiat och har inte ens samma funktioner. Den "riktiga" sybianen har många fler tillsatser inklusive klitorisstimulerare samt att den roterare i slidan istället för att gå upp och ner som på plagiatet. jag känner inte att den skulle göra någonting för mig alls då jag inte kommer av "in och ut" rörelser.
  • Anonym (besviken)
    Xpando skrev 2011-02-23 14:30:12 följande:
    Hur har det gått?
    Har du fått den ännu?
    Nej, inget beställt än. Hoppas kunna prova en på Swingersclub i USA när jag ska dit om några veckor. Får se hur det går då
  • Anonym (besviken)
    MickeN1973 skrev 2011-02-23 21:27:15 följande:
    Tänk om den är på service just när ni är där
    Det var USA jag skulle till - inte Emmaboda Det finns mer än en Swingesclub och definitivt mer än en Sybian....alla är nog inte slutkörda.
  • Anonym (besviken)
    Xpando skrev 2011-03-01 10:39:29 följande:
    Jag är säker på att Sybian finns på svenska swingers klubbar också, har du frågat?

    Nej, jag har inte frågat. Jag är lite mesig egentligen och vågar mig inte till en svensk klubb. Men eftersom jag ändå ska till USA snart kan jag lika gärna prova där.
  • Anonym (besviken)
    Anonym (Gärna en Sybian) skrev 2012-03-26 08:25:13 följande:
    Hej (besviken)
    Hur har det gått för dig? 

    Du måste berätta hur den fungerade för dig!/A    
    Haha, jag har ännu inte provat tyvärr....men det finns ju eventuellt en ny chans nästa vecka då jag befinner mig i "Sybianens förlovade land" och den förhoppningsvis finns på någon swingers club för teståkning

    Den där Magic wand som några pratar om har jag redan och den är magnifik helt klart, men det är ju inte alls samma sak som en Sybian hur effektiv den än är. Det tar inte många sekunder att komma med en sådan. Sybianen arbetar ju mer inuti.

    EN kombination kanske? Sitta på sybianen och en magic wand på klittan, då lär man väl svimma av njutning.... 
  • Anonym (besviken)
    Anonym skrev 2012-03-27 20:20:51 följande:
    Här verkar de sälja och hyra ut Sybian i Gävle..... kan det vara det du söker?
    Ja, det är en sådan jag söker. Tyvärr är det lite väl långt till Gävle och med fraktkostnader skulle jag lika gärna kunna köpa en nästan. Jag får helt enkelt hoppas på att kunna prova den i USA först och i så fall köpa en där om den uppfyller mina förväntningar.
Svar på tråden Jag vill ha en Sybian!!!