• lok14

    Bidrottningsgele!?!?!?

    Ny vecka, nya tag! Gick upp med sambon halv sex imorse och när han åkt till jobbet gick jag ut och gick i en halvtimma! Nya vanor skaffar jag mig bäst på måndagar och mina sambokilon börjar bli lite för många Och efter ett litet återfall till rökningen förra veckan så slängde jag cigaretterna igår kväll. Pepp pepp!

    Och ingen mens i helgen heller, så dag 40 idag... :) Man får vara glad för det lilla här i livet! :)

    Men en sak är säkert, om jag får mensen så ska jag fortsätta med BDG, har fått mycket hårdare naglar av dem! Måste vara dem för jag har inte ändrat på något annat i kost eller vitaminväg. =)

  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-16 08:50:49 följande:
    Du är så duktig så! =D

    Skönt att den håller sig borta, ska du testa??

    Oj, vad bra! Det hade jag med behövt. =/ 
    Jag tänkte testa nu i veckan, får se hur länge jag kan hålla mig!

    Själv då?
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-16 08:56:01 följande:
    Håller mej till helgen! =P
    Åh så lång tid kan nog inte jag hålla mig! Haha mer gravtestnarkoman än jag vill erkänna!
  • lok14

    Dag 43 här och inget plus imorse och ingen mens i sikte alls! Herregud, det är ju döden och vänta ut allt såhär! Man vet varken ut eller in snart ju! >.<

  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-19 08:40:04 följande:
    Eller hur! Ingen mens här heller! Men ingen ovan känsla heller direkt. Jag tror snart mensen bara hoppat över...För första ggn på över ett år!
    Ja jösses, man blir helt knäpp på kroppen sin ju! Jag har ju haft långt emellan förut med men jaja, jag får helt enkelt vänta och se. Nu blir det inget mer testande på en vecka i alla fall har jag bestämt. Och jag och sambon ska åka iväg till Karlstad i helgen för att gå på min kusins konfirmation. Så vi får njuta av lite hotellvistelse och umgänge med släkten istället! ^^
  • lok14
    blåbär02 skrev 2011-05-19 11:03:17 följande:
    ingen mens här heller och inte heller någon ovan känsla... =S
    Ingen spec trötthet, inga ömma bröst, nada!
    man blir ju knäppis..!
    Ja visst blir man! Jag har mycket tydliga blodådror och har haft ont i "tjejmagen" fasiken hur länge som helst nu till och från och igår fick jag ont i brösten, på riktigt! Att gå utan BH var ju bara att glömma, vilket jag annars oftast gör hemma! Men ingenting på testet och ingen mens. Kan inte bara kroppen vara "normal" ibland?!
  • lok14

    Här kom mensen när man satt i bilen påväg för att åka i tre timmar! Kul! Men det är väl så, den kommer som mest lägligt! Skönt ändå att kunna gå vidare med nya tag! Har börjat med BDG nu med :)

    ThaGirl: Det kan ju vara stress, skönt att den kom i alla fall, så man slipper undra.

    Annah02: Spännande! Kan ju vara din tur nu! ^^

  • lok14
    jottes skrev 2011-05-24 18:45:36 följande:
    Jaaa!! Så jag hoppas verkligen att det var ÄL jag hade då också :)
    Så nu ska fanimej mensen INTE komma! Alla lyckas ju tydligen bli gravida just nu,
    och det fanimej jag (VI allihopa) också bli!!
    Lycka till nu! =)
  • lok14

    Hej allihop!

    Ledsen för er som också fått mensen, vi hoppas på bättre lycka nästa gång!
    Jag äter BDG för andra gången nu, tänkte försöka att inte glömma ta dem så jag kommer käka till nästa mens eller förhoppningsvis ett plus! :)
    Vi tänkte även köpa äl-tester, sambon är med på idén. Han börjar väl med tröttna på mina oregelbundna cyklar och ovissheten!

    För mig är läsåret snart slut, en ynka hemtenta som ska in om en vecka sedan är det massa sommarjobb för min del. 8 veckor blev det med vikariat på förskola två veckor samt mitt städjobb sex veckor. Men mitt sista sommarlov då jag går min sista termin till hösten och en examen i januari! Så jag har hopp om livet, med allt vad det innebär!

    Vad ska ni hitta på i sommar tjejer? =) 

  • lok14
    blåbär02 skrev 2011-05-29 15:06:36 följande:

    Åh så härligt att skolan snart är slut =) Kul! Förstår om du har hopp!


     


    Jag och sambon ska på kryssning och sendan bila till Tyskland =) Och bara njuta hemma. Ska bli så skönt!
    Hoppas på att jag kan slappna av lite och inte tänka så mycket på att bli gravid osv utan bara njuta av sommaren. Kanske ska börja med BDG igen då den kortade ner min cykel lite =)


    Skön sommar ni ska ha verkar det som! Härligt med lite bilresa!

    Javisst, så ska jag också tänka. Lite mer koll med äl-test men försöka att inte stressa upp mig.
    Jaså den kortade ner sig för dig? Jag hoppas på det med. Sista var 45 dagar... Lite väl långt tycker jag allt ;)
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-29 17:34:35 följande:
    Hejsan!

    Precis, det är bara att ta nya tag igen! =D

    Haha, du får lägga dom på nattduksbordet...Eller brevid tandborsten! =D

    Vad skönt att det snart är slut på skolan. Det är såå tradigt att bara läsa :P

    Jag jobbar för fullt i sommar. En tur till ullared men inte mer ;)

     
    Ja eller hur, man får ha ett friskt humör!

    Haha ja nu har jag ställt dem vid mina avsminkningsgrejor :) Ska nog gå!

    Ja det ska bli skönt att bli klar men jag har trivts väldigt bra de tre år jag läst. Längtar efter ett arbete men kommer nog sakna skolan på sätt och vis. :)

    Åh Ullared, dit har jag fått sambon två gånger (när vi bodde i närheten) men nu är det nog kört! Får åka med min mamma istället haha! Men då är vi två som ska jobba för fullt!
  • lok14
    Mama C skrev 2011-06-08 11:27:26 följande:
    Finns bdg på Life o isf vad heter de? Sökte på deras sida, men fann inget...
    Hej!

    Såg längre ner att du hittat dem på en annan sida men jag hade samma problem som du, kunde inte hitta dem på Lifes hemsida. Men har köpt dem i två olika life-butiker så de finns nog ofta i butikerna i alla fall :)
  • lok14
    Mama C skrev 2011-06-08 11:34:51 följande:
    Hm, hittar inget av dom på life´s sida...
    Hittade inte dem på deras hemsida heller men har köpt dem i butik, två olika. Köpte apiforce men de butiker jag var inne i hade även royaljelly. Lycka till!
  • lok14
    jottes skrev 2011-06-08 11:39:08 följande:
    Ja, om mensen inte hinner före såattsäga!
    Lycka till Jottes! =)
  • lok14

    Hejhej!

    Här har käkats på men några äl-tester blev inte inhandlade så ingen aning om hur jag ligger till. Och nu har vi bestämt oss för att byta boende så av ekonomiska skäl ska vi inte försöka alls på ett halvår. Det får vänta till i december. Men å andra sidan kommer vi (hoppas hoppas) vinna budgivningen på den här nya lägenheten som är dubbelt så stor som vår nuvarande och kunna skaffe barn att bo med i den sen Så vi är glada ändå!

    Så nu lämnar jag tråden, kommer kanske kika in och se hur det går för er!

    Trevlig sommar och lycka till alla!! 

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?