• Anonym

    Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte

    Hej

    Jag undrar om det är någon som har erfarenheter av att väcka sin kille med att sitta på hans ansikte. Killar som blir utsatta för det får också svara (ur sitt perspektiv givetvis)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte
  • lokisse
    Anonym (40-åring) skrev 2011-02-10 14:04:19 följande:
    Om ni har så svårt att skilja på kvävning och sex, så rekommenderar jag starkt att ni även i fortsättningen låter bli att ha sex.
    om du tror att det är det det som gör att vi protesterar bör du kanske leva ewtt liv där du avstar all kontakt överhuvudtaget.
    jag skulle ta illa vid mig av anledningen att jag inte kan värja mig medans jag sover och tycker att det är väldigt nära ett sexuellt övergrepp efter som jag inte kan säga nej.
    Nej det tror jag inte!
  • Anonym

    Okej, nu är det en hel del som skrivit om att killen kan kvävas. Givetvis får man ju börja med att kanske inte sitta med hela kroppsvikten precis i början utan mer doppa musen och rumpan på hans ansikte. Det är ju rätt så jobbigt för quadriceps, men om man tycker om det är det säkert värt mödan.


    Mariohn skrev 2011-02-10 12:30:08 följande:
    Jag hade blivit jävligt förbannad om någon gjorde så mot mig. Att jag befinner mig i ett förhållande betyder inte att jag konstant är intresserad av sex eller att någon har rätt att nyttja mig för sin egen sexuella njutning utan att jag givit mitt godkännande. 
    Är du kille? Kvinnor behöver ju givetvis inte bli utsatta för det.
  • TrailerTrash

    Jag skulle bli förbannad på riktigt om min partenr gjorde så

  • Anonym

    Jag gjorde det på mitt ex en gång. Satte mig på hans ansikte, hade trosor på mig dock, han vaknade och blev arg.Skäms

  • lille Birger
    Anonym skrev 2011-03-19 09:21:54 följande:
    Jag gjorde det på mitt ex en gång. Satte mig på hans ansikte, hade trosor på mig dock, han vaknade och blev arg.Skäms
    Vilken tråkmåns.
  • Anonym
    lille Birger skrev 2011-03-19 10:14:21 följande:
    Vilken tråkmåns.
    Jag vet, därför är han ett exGlad

    Jag var "bakfyllekåt" och ville väcka honom. Gav honom min mus, men han ville inte ha den.

    Hna sa att jag var äcklig osv som gjorde så. När han själv kunde dra fam kuken vart som helst hemma och vifta med den.
  • lille Birger
    Anonym skrev 2011-03-19 12:54:51 följande:
    Jag vet, därför är han ett exGlad

    Jag var "bakfyllekåt" och ville väcka honom. Gav honom min mus, men han ville inte ha den.

    Hna sa att jag var äcklig osv som gjorde så. När han själv kunde dra fam kuken vart som helst hemma och vifta med den.
    Om du inte var rakad kan jag visserligen förstå honom
  • Anonym
    lille Birger skrev 2011-03-19 13:49:44 följande:
    Om du inte var rakad kan jag visserligen förstå honom
    Nej, jag är alltid rakad till skillnad från honom. Föresten hade jag trosor på mig vid tillfället.

    Trotts att han gick upp 10 kg och var allmänt ovårdad i slutet så sög jag hans kuk ändå.
  • nobilis
    Anonym skrev 2011-02-10 18:08:44 följande:
    Okej, nu är det en hel del som skrivit om att killen kan kvävas. Givetvis får man ju börja med att kanske inte sitta med hela kroppsvikten precis i början utan mer doppa musen och rumpan på hans ansikte. Det är ju rätt så jobbigt för quadriceps, men om man tycker om det är det säkert värt mödan.Är du kille? Kvinnor behöver ju givetvis inte bli utsatta för det.
    Quadriceps ????????   Går det att äta Drömmer
  • kire

    Eftersom staten nu bestämt att vi ska införa morallagar så är det inte längre upp till oss själva att tycka om. Staten har bestämt att det är förbjudet. Samtycke ska kunna påvisas och det är ju per definition omöjligt eftersom ena parten sover när den sexuella handlingen inleds.

    Nu är ju ts kvinna och i just detta fall är vi ju inte lika inför lagen, att en kvinna pressar muffen mot en sovande mans ansikte anses ju av de som tryckt på för att vi ska införa morallagstiftning inte som ett problem. Däremot är ju kvinnor i deras ögon inte förmögna att själva avgöra vad som är rätt eller fel, ej heller att ta ansvar för sina egna val och handlingare, kvinnor blir nämligen väldigt lätt manipulerade och utnyttjade av män. En kvinna som får ett hårt morgonstånd tryckt mot sig eller i sig i halvsovande tillstånd på morgonen är per definition ett offer och handligen ett sexuellt övergrepp. Ts slipper förmodligen att hennes handling ses så eftersom en man till skillnad från en kvinna kan tänka och välja själv.

    För övrigt gillar jag det. Även om det numera är förbjudet

Svar på tråden Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte